Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Tigra - przekaźnik pompy powietrza wtórnego

03 Kwi 2016 11:39 2436 10
  • Poziom 14  
    Panowie, który to przekaźnik i bezpiecznik od pompy powietrza? Bo szukam i nie mogę go zlokalizować. Szukam go dlatego, bo silnik zaczął nierówno pracować, jest problem przy rozruchu i lubi zgasnąć. Kod usterki z odczytu kontrolki to 47 - Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie. W tym silniku zawór EGR jest sterowany podciśnieniem. Zaślepienie tego zaworu nic nie dało, więc może przekaźnik jest uszkodzony od pompy i dlatego tak wariuje? Dodam, że po uruchomieniu silnika nie słychać pompy powietrza.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 20  
    Na początek sprawdź czy sama pompa nie robi zwarcia. A przekaźnika szukaj tam:
    Opel Tigra - przekaźnik pompy powietrza wtórnego
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 14  
    nie sprawdzałem czy robi zwarcie ,ale silnik rozłączyłem od instalacji i tak samo silnik pracował .
  • Poziom 20  
    Tak w ogóle to napisz jakieś dane samochodu.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Jak nie podasz więcej danych to nie dostaniesz informacji. Skąd my mamy wiedzieć o jakim silniku mówisz o którym roczniku. Schematy się różnią.
  • Poziom 14  
    jest to silnik 1.4 16v z roku 94
  • Poziom 20  
    Ten przekaźnik nie ma wpływu na twoje problemy. Pompa powietrza służy do szybszego rozgrzania katalizatora. Szukaj gdzie indziej.
  • Poziom 20  
    Sprawdź gumę łączącą przepustnice z kolektorem. często jest to przyczyna nierównej pracy silnika.
    Opel Tigra - przekaźnik pompy powietrza wtórnego
  • Poziom 14  
    Przekaźnik jest sprawny. Sprawdziłem łącznik gumowy o którym kolega wyżej pisał ,wygląda na cały .Układ zapłonowy raczej odpada bo silnik pracuje tak jak by był źle założony pasek rozrządu ,albo podciśnienie lub czujka uszkodzona wałków rozrządu , wału korbowego .Czujki odpadają bo odpali na samej czujce wału korbowego jak i na samej czujce wałków rozrządu .Pasek odpada bo jak sie pojawiły problemy to czasami miał takie momenty ze normalnie pracował jeżeli chodzi o podciśnienie to rurki podciśnieniowe sa całe i nie słychać nigdzie żadnego syczenia.Ciśnienie paliwa jest dobre , a w paliwie wody nie widać . Dodam że cały czas kontrolka komputera się świeci z kodem 47 i teraz też pojawił się kod 52-stopien wyjsciowy lampki kontrolnej silnika zbyt wysokie napięcie .
  • Poziom 14  
    dałem popis bo w ziołem zawór powietrza wtórnego za zawór EGR . w tym silniku jest elektryczny EGR więc wprowadziłem kolegów w błąd . Po wykręceniu widać było że tłoczek w tym zaworze był przyblokowany przez kawałki odpadniętego nagaru.Jeszcze tego nie łożyłem ale wydaje się mi że to wina zaworu EGR
  • Poziom 14  
    Jednak to był zawór EGR