Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lutownica kolbowa/ stacja lutownicza

monti18 03 Kwi 2016 22:40 3105 33
  • #1 03 Kwi 2016 22:40
    monti18
    Poziom 6  

Witam jestem początkującym elektronikiem pod względem praktycznym bo teorii próbowano mnie nauczyć na technicznej uczelni wyższej ale z rożnymi rezultatami. Ale do sedna posiadam lutownice transformatorową LUTOLA ale strasznie niewygodnie mi się nią posługiwać dlatego szukam czegoś mniejszego. Przykładowe zastosowania to lutowanie drobnej elektroniki np w najbliższym czasie chce zbudować led cuba czyli sporo lutowania. Polecicie mi coś rozsądnego w jak najmniejszych pieniądzach?
    Z góry dziękuje za porady, bo przekopawszy forum nadal nie wiem na co się zdecydować :(

Pozdrawiam

0 29
  • #3 03 Kwi 2016 22:49
    monti18
    Poziom 6  

Powiem tak jak najmniejszy ale żeby sprzęt posłużył jakiś czas i żeby wybaczał jakieś błędy początkującego.

0
  • #5 03 Kwi 2016 23:10
    monti18
    Poziom 6  

Mhm rozumiem. Z tego co zauważyłem wśród tanich kolbowych nie ma jakichś polecanych modeli?

0
  • #8 04 Kwi 2016 11:48
    Dobromir pomysłowy
    Poziom 18  

kolega actin dobrze doradza a ja jeszcze dodam że kupować wysyłkowo to nie u sprzedawcy z negatywami i bardzo ostrożnie chyba że masz czas i nerwy, i lubisz tracić:(. Towar pięknie wygląda,opakowanie jeszcze lepiej. Ja mam tysiące rzeczy do sprzedania i kilka lutownic 220 i 24 V z czasów PRL dasz 5zł i ok. . Mam też i uszkodzone ,muszę się ,,dokopać,, Mam malutką część na OstatniaOkazja.eu . Ew. napisz na PW. Zalogowani użytkownicy Elektrody mają dużo większy wykaz. Co to tych linków wydają się ok. ale ja lubię towar mieć w ręku i oceniać

0
  • #9 04 Kwi 2016 15:48
    monti18
    Poziom 6  

A więc tak ostateczne pytanie co wybrać :

1) tania lutownica kolbowa niewiadomego pochodzenia 60w (zestaw ok 40 zł)