Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Pasat 35L - Wycieka paliwo pod maską

04 Kwi 2016 07:22 525 10
  • Poziom 23  
    Mam przejąć bezpłatnie Pasata 91 w przyzwoitym stanie.
    Samochód ma służyć przede wszystkim przy remoncie domu.
    Nie znam się na autach ale przypadkowo zajrzałem pod maskę i okazało się, że przy włączonym silniku w miejscach zaznaczonych na foto wypływa chyba paliwo.
    Auto mimo, że od miesięcy nie używane odpala za pierwszym razem.

Trochę obawiam się jechać nim do mechanika z wyciekającym paliwem. Czy mogę nim jechać 10-15 km czy raczej wezwać mechanika na miejsce?

Jakie mogą być tego przyczyny?
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Może gwint zerwany może tylko nie dokręcona nakrętka.
    Nie masz nic do stracenia, kombinerki i zrób 1/4-1/2 obrotu, albo się rozwali albo naprawi.
  • Poziom 27  
    Cieknie z tego wężyka, końcówka jest skrachciała. Ściągnij i kup w sklepie (sprzedają chyba na metry).
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Dodam tylko, że te wężyki / przewody mają różne średnice więc wskazane wziąć uszkodzony z sobą. Najlepiej wymień wszystkie cztery.
  • Poziom 23  
    Problem rozwiązany przez kolegę. Sparciany był wężyk, który jest tylko na wcisk. Obciął 1-2cm założył i hula. Mam ten obcięty kawałem, więc dokupię nowego ok. 1m i wymienię na nowe.
    Dzięki za pomoc w tym zakresie ale jest jeszcze inny problem.
    Brakuje rury pomiędzy pudłem z filtrem powietrza biegnącej w stronę maski auta i tam wlot prostokątny wymiar wlotu 3-4cm na 8-10cm/wysoki. Patrzyłem czy nie spadła ale nie widać. Mam fotki z braku miejsca tej rury ale będą pewnie słabo czytelne bo to w cieniu i ciężko tam oba wloty objąć.
    Auto jeździ ok więc potrzebuję je poprawić co się da.
    1. Podczas wciskania gazu samochód nabiera jakiś nienaturalnych hałasów.
    Czy brak tej rury może mieć na to wpływ?