Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Katalog Megger
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Corolla Verso - brak mocy

joker9039 04 Kwi 2016 15:43 2709 10
  • #1 04 Kwi 2016 15:43
    joker9039
    Poziom 10  

    Witam pomóżcie mi bo już nie mam cierpliwości do tego samochodu jest to Toyota Corolla Verso z 2003 r. 2.0 D4D jest problem że samochód nie może przekroczyć powyżej 3000 obr. i się zapala lampka silnika ,podłączał mechanik pod komputer nie ma żadnych błędów , to poradził mi żebym wymienił filtr paliwa i faktycznie pomogło chodził elegancko do momentu jak w trasę pojechałem a tu nagle znów to samo brak mocy i szarpanie teraz nie wiem czy wina ze coś w paliwie jest czy wina czegoś innego

    0 10
  • Katalog Megger
  • #2 04 Kwi 2016 16:00
    gieniapierda
    Poziom 18  

    Sprawdzić jeszcze raz filtr paliwa. Czy coś się na nim nie osadza (a jeśli to konkretnie co). Po za tym spróbuj zmienić stację paliw jeśli tankujesz w tym samym miejscu. Przerabiałem raz temat "plagi paliwowej" i powiem, że stacji paliw tej sieci bym nie podejrzewał o oszustwo na stężeniu paliwa (nazwy nie podaję). I tyle. Pozdr

    0
  • Katalog Megger
  • #3 04 Kwi 2016 17:00
    zubereq
    Poziom 15  

    Podłącz pod tester dedykowany dla Toyoty lub znajdź kogoś z takim testerem i przejedź się i niech on zobaczy w parametry co nie jest w normie.

    0
  • #4 04 Kwi 2016 18:56
    bandi21
    Poziom 29  

    jak świeci kontrolka to musi być błąd.

    1
  • #5 05 Kwi 2016 15:58
    joker9039
    Poziom 10  

    no mowie że błędu nie ma a stacje zmieniłem i wlałem lepsze paliwo to nie pomogło

    Dodano po 1 [godziny] 3 [minuty]:

    a po wyłączeniu silnika i znów zapaleniu kontrolka silnika znika

    Dodano po 2 [godziny] 32 [minuty]:

    dodam jeszcze że dzisiaj jechałem to jak mu dodawałem gaz do dechy to obroty szybko rosły a prędkościomierz szedł powoli

    0
  • #6 05 Kwi 2016 18:57
    bandi21
    Poziom 29  

    Twój sprzęt diagnostyczny nie widzi błędu.Jeśli kontrolka się zapala to znaczy że w komputerze silnika zapisuje się błąd.Jak już wcześniej pisano zastosuj inny sprzęt.
    Wygląda na to że ślizga ci się sprzęgło.To ta druga usterka.

    0
  • #7 07 Kwi 2016 10:10
    gieniapierda
    Poziom 18  

    No cóż jak pracowałem w Assistance (stare dzieje) to we wszystkich książeczkach obsługowych samochodów różnych marek była ta sama informacja : "Zapalenie się żółtej kontrolki CHECK ENGINE oznacza przejście pracy silnika w tryb awaryjny. Należy się jak najszybciej zgłosić do ASO" . Jeszcze jedna, prowizoryczna metoda samodzielnej naprawy błędu elektroniki to było zdjęcie klemy akumulatora na 3 minuty. Niestety, bandi21 ma rację. Jedź do ASO Toyota i podepnij autko pod firmowy tester. Taka lampka sygnalizacyjna potrafi łapać spadki napięć w elektronice samochodu w 30u różnych podzespołach więc gdybać można długo i namiętnie. Natomiast, strzelam, że usterka będzie związana z mieszanką paliwową (zbyt ubogą) stąd poprawa chwilowa osiągów motoru auta po wymianie filtra paliwowego. Trzeba podpiąć pod komputer i musi pokazać kod błędu. Inaczej nic się nie zdziała.

    0
  • Pomocny post
    #8 07 Kwi 2016 10:33
    chruby4
    Poziom 9  

    Zaworki w pompie. Najlepiej wymien oba.

    0
  • #9 07 Kwi 2016 15:13
    bandi21
    Poziom 29  

    bardzo prawdopodobne że to zaworki SCV ale diagnostyka to podstawa.

    0
  • #10 11 Kwi 2016 10:37
    joker9039
    Poziom 10  

    no ostatnio wyjąłem filtr żeby zobaczyć czy syfu nie ma w paliwie ale nie widziałem i zamontowałem go z powrotem i znów odżył ale po kilku dniach znów to samo ,dużo czytałem i faktycznie prawdopodobnie będzie któryś z tych zaworów SCV ,widziałem że trochę kosztują a z czyszczeniem ich widziałem w internecie że tak robią pomorze to?

    0
  Szukaj w 5mln produktów