Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Corolla Verso - brak mocy

04 Kwi 2016 15:43 5265 10
  • Poziom 10  
    Witam pomóżcie mi bo już nie mam cierpliwości do tego samochodu jest to Toyota Corolla Verso z 2003 r. 2.0 D4D jest problem że samochód nie może przekroczyć powyżej 3000 obr. i się zapala lampka silnika ,podłączał mechanik pod komputer nie ma żadnych błędów , to poradził mi żebym wymienił filtr paliwa i faktycznie pomogło chodził elegancko do momentu jak w trasę pojechałem a tu nagle znów to samo brak mocy i szarpanie teraz nie wiem czy wina ze coś w paliwie jest czy wina czegoś innego
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 22  
    Sprawdzić jeszcze raz filtr paliwa. Czy coś się na nim nie osadza (a jeśli to konkretnie co). Po za tym spróbuj zmienić stację paliw jeśli tankujesz w tym samym miejscu. Przerabiałem raz temat "plagi paliwowej" i powiem, że stacji paliw tej sieci bym nie podejrzewał o oszustwo na stężeniu paliwa (nazwy nie podaję). I tyle. Pozdr
  • Poziom 15  
    Podłącz pod tester dedykowany dla Toyoty lub znajdź kogoś z takim testerem i przejedź się i niech on zobaczy w parametry co nie jest w normie.
  • Poziom 29  
    jak świeci kontrolka to musi być błąd.
  • Poziom 10  
    no mowie że błędu nie ma a stacje zmieniłem i wlałem lepsze paliwo to nie pomogło

    Dodano po 1 [godziny] 3 [minuty]:

    a po wyłączeniu silnika i znów zapaleniu kontrolka silnika znika

    Dodano po 2 [godziny] 32 [minuty]:

    dodam jeszcze że dzisiaj jechałem to jak mu dodawałem gaz do dechy to obroty szybko rosły a prędkościomierz szedł powoli
  • Poziom 29  
    Twój sprzęt diagnostyczny nie widzi błędu.Jeśli kontrolka się zapala to znaczy że w komputerze silnika zapisuje się błąd.Jak już wcześniej pisano zastosuj inny sprzęt.
    Wygląda na to że ślizga ci się sprzęgło.To ta druga usterka.
  • Poziom 22  
    No cóż jak pracowałem w Assistance (stare dzieje) to we wszystkich książeczkach obsługowych samochodów różnych marek była ta sama informacja : "Zapalenie się żółtej kontrolki CHECK ENGINE oznacza przejście pracy silnika w tryb awaryjny. Należy się jak najszybciej zgłosić do ASO" . Jeszcze jedna, prowizoryczna metoda samodzielnej naprawy błędu elektroniki to było zdjęcie klemy akumulatora na 3 minuty. Niestety, bandi21 ma rację. Jedź do ASO Toyota i podepnij autko pod firmowy tester. Taka lampka sygnalizacyjna potrafi łapać spadki napięć w elektronice samochodu w 30u różnych podzespołach więc gdybać można długo i namiętnie. Natomiast, strzelam, że usterka będzie związana z mieszanką paliwową (zbyt ubogą) stąd poprawa chwilowa osiągów motoru auta po wymianie filtra paliwowego. Trzeba podpiąć pod komputer i musi pokazać kod błędu. Inaczej nic się nie zdziała.
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Zaworki w pompie. Najlepiej wymien oba.
  • Poziom 29  
    bardzo prawdopodobne że to zaworki SCV ale diagnostyka to podstawa.
  • Poziom 10  
    no ostatnio wyjąłem filtr żeby zobaczyć czy syfu nie ma w paliwie ale nie widziałem i zamontowałem go z powrotem i znów odżył ale po kilku dniach znów to samo ,dużo czytałem i faktycznie prawdopodobnie będzie któryś z tych zaworów SCV ,widziałem że trochę kosztują a z czyszczeniem ich widziałem w internecie że tak robią pomorze to?