Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośnik przenośny samoróbka

05 Kwi 2016 10:57 1743 32
  • Poziom 6  
    Więc zacznijmy od tego że jestem amatorem majsterkowania więc ważny dla mnie będzie każdy szczegół.
    Witam wszystkich otóż mam problem z zbudowaniem głośnika przenośnego tzn.
    pomysł jest, wiedzy troszkę jest ale nie potrafię wszystkiego złożyć do kupy tzn.
    chciałbym zbudować mini kolumnę z sklejek i planuję na niej umieścić 3 głośniki proszę oto link do owych głośników
    http://www.ebay.com/itm/1PC-2-inch-4Ohm-4-3W-...ffType=OrderSubTotalOffer&_trksid=p5731.m3795
    ale nie wiem do jakiego modułu podłączyć głośniki żeby je podłączyć aż 3 sztuki również mam problem bo nie wiem gdzie się wlutować z potencjometrem tak żebym mógł zwiększyć głośność.
    Jak wspomniałem wyżej będzie to głośnik przenośny więc będzie posiadał dopływ prądu z baterii li-ion chyba złącze 3-4 baterie równolegle oraz najlepiej było by przylutować jakąś przetwornicę do 5V (chyba że wzmacniacz który chciałbym żebyście mi podali jakiś nie będzie wymagał owych 5V ).
    Tak więc pozdrawiam i prosiłbym o szybką odpowiedź
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Zacznij od tego czy chcesz tylko budować czy użytkować i ew. gdzie ?Później źródło dźwięku , wzmacniacz głośniki i reszta na końcu.
  • Poziom 6  
    zbudować i oczywiście użytkować :D w szkole, w domu różnie będzie źródło dźwięku to będzie wejście jack 3,5 mm bo technologia bluetooth mija się z celem dobrego dźwięku nawet jeżeli mówimy o słabych głośnikach, wzmacniacz tu nasuwa się pytanie czy są wzmacniacze oczywiście małe moduły do samodzielnego lutowania które obsłużą 3 głośniki takie jak w linku wyżej są to 3W 4ohm a jeżeli uznasz że to śmiech na sali to można inne kupić oczywiście lepsze, oczywiście to musi być przenośne żeby można to było transportować więc głośnik nie może być 20''. i tak pozdrawiam