Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Blednący wyświetlacz iphone 6 po kilku sekundach

pszemki 06 Apr 2016 11:56 1239 2
    pszemki
    Level 8  
    Witam serdecznie.

Jestem początkującym majsterkowiczem i w wolnym czasie wymieniam szybki w iphonah 5 i 5s. Z racji, że te modele szły mi całkiem nieźle, postanowiłem przenieść się na iphone 6.

Tu idzie mi już znacznie gorzej.. Przez nieostrożność uwaliłem już kilka ekranów, ale kilka też poszło bez większych problemów. Ale do sedna.

Właśnie wymieniłem szybkę w wyświetlaczu z iphone 6 oraz podświetlenie (wylany klej do wewnątrz). Po przylutowaniu nowego podświetlenia i przetestowaniu ekranu okazało się, że wyświetlacz po kilku sekundach (około 5 - 6) traci kolor - blednie. Napisy stają się coraz jaśniejsze mimo iż podświetlenie świeci z taką samą siłą. Napisy nie są również tak idealne jak normalnie, tak jakby miały troszkę za mało pikseli. Dodatkowo tak po 20 sekundach pojawia się takie jakby jasne obramowanie z 3 mm od każdej krawędzi. Nie mam pojęcia co się stało.

No i teraz moje pytanie - co poszło nie tak? Dodam, że dotyk oczywiście działa w każdym miejscu doskonale i nigdzie się nie zacina itd. Czy da się coś z tym zrobić i co mogło być powodem uszkodzenia?

Bardzo proszę o pomoc, bo nie chciałbym wywalić w kibel następnego wyświetlacza..
    dernis
    Level 15  
    hmm.. przerwana linia transmisyjna?? nie uszkodziłeś taśmy?? nie zagiąłeś?? Przepatrz złącze na płycie głównej.. raster jest bardzo wąski, więc pod powiększeniem posprawdzaj, czy nie ma czegoś w środku (zagięte goldy itd).

Jak masz inny to podepnij i szybko wykluczysz problem z wyświetlaczem. Jeśli telefon upadł jest też możliwość pęknięcia lutów na płycie głównej, a podczas pracy przy nagrzewaniu się układów (procesor itd) może to powodować w/w efekt.