Dzień dobry.
Proszę o szybką odpowiedź. Jak wyregulować biegi w Matizie? Dobrałem się do mechanizmu lewarka. Na lince czerwonej jest nakrętka do regulacji. Chyba linka czerwona służy do ustalenia pozycji neutralnej lewarka (luzu). Tak mi się wydaje. Jej regulacja nic nie wnosi. Natomiast mam problem z czarną linką. Wydłużyła się o jakieś 2 cm. Nie wchodzi wsteczny oraz dwójka. Jak przytrzymam bieg na dwójce i ręką pociągnę wybierak na skrzyni to bieg wskakuje. Ewidentnie linka się rozciągnęła. Jest jakaś możliwość jej regulacji? Dodam, iż te gumowe tuleje na końcu linki nie są wyrobione.
P.S.
Odpowiem sam. Bo widać albo nikt nie ma pojęcia. Albo jest zmowa mechaników..
Popękały sploty na czarnej lince.
Linka jak się okazuje, nie ma możliwości regulacji długości. Jest stała długość. Jedyną regulację jaką można dokonać na czerwonej lince. Jest wyregulowanie położenia lewarka. Tak aby był na środku. A nie był przechylony w lewo czy prawo. Regulacji dokonujemy przy mechanizmie lewarka. Są dwa rodzaje linek do matiza. Ta stara ma na końcu równej wielkości gumowe tuleje. Natomiast nowa wersja. Ma tuleje o różnej wielkości. Podejrzewam, iż nie przełożymy tej nowej przez otwór w karoserii. Za duża, jest jedna tuleja metalowo-gumowa (amortyzator). I po prostu się nie zmieści. Druga różnica jest taka, iż nowa wersja linki. Działa o niebo lżej od starej wersji. Zresztą nowa wersja jest do chevrolet'a a nie Daewoo.
Proszę o szybką odpowiedź. Jak wyregulować biegi w Matizie? Dobrałem się do mechanizmu lewarka. Na lince czerwonej jest nakrętka do regulacji. Chyba linka czerwona służy do ustalenia pozycji neutralnej lewarka (luzu). Tak mi się wydaje. Jej regulacja nic nie wnosi. Natomiast mam problem z czarną linką. Wydłużyła się o jakieś 2 cm. Nie wchodzi wsteczny oraz dwójka. Jak przytrzymam bieg na dwójce i ręką pociągnę wybierak na skrzyni to bieg wskakuje. Ewidentnie linka się rozciągnęła. Jest jakaś możliwość jej regulacji? Dodam, iż te gumowe tuleje na końcu linki nie są wyrobione.
P.S.
Odpowiem sam. Bo widać albo nikt nie ma pojęcia. Albo jest zmowa mechaników..
Popękały sploty na czarnej lince.
Linka jak się okazuje, nie ma możliwości regulacji długości. Jest stała długość. Jedyną regulację jaką można dokonać na czerwonej lince. Jest wyregulowanie położenia lewarka. Tak aby był na środku. A nie był przechylony w lewo czy prawo. Regulacji dokonujemy przy mechanizmie lewarka. Są dwa rodzaje linek do matiza. Ta stara ma na końcu równej wielkości gumowe tuleje. Natomiast nowa wersja. Ma tuleje o różnej wielkości. Podejrzewam, iż nie przełożymy tej nowej przez otwór w karoserii. Za duża, jest jedna tuleja metalowo-gumowa (amortyzator). I po prostu się nie zmieści. Druga różnica jest taka, iż nowa wersja linki. Działa o niebo lżej od starej wersji. Zresztą nowa wersja jest do chevrolet'a a nie Daewoo.