Witam,
Auto mialo wymieniany silnik z calym osprzetem, silnik z peugeota 206 1.6 hdi 110 koni.
Po wymianie silnika auto przy probie odpalenia tylko zaskoczy na 2 gary i zdycha i dopuki nie usunie sie bledow to nic sie nie bedzie dzialo.
Pompa wtryskowa tez bosh, ale ma regulator cisnienia z drugiej strony i wtryski maja koncowke 088 a te stare maja 259.
Wyskakuja dwa bledy, jeden od swiec zarowych a drugi pokazuje ze jest za duze cisnienie paliwa.
Moim zdaniem rozlacza wtryski poniewaz wyskakuje blad za duzego cisnienia paliwa.
Czy uklady wtryskowe w tych silnikach roznily sie cisnieniem pracy ?.
Silnik wlozony od auta z 2005 roku a moje jest z 2008 podobno tez byp z dpfem.
Myslicie ze przekladac caly uklad? Czy np tylko pompe?
Cisnienie przy jakim rozlacza to okolo 1800-1900 barow.
Z gory dziekuje za odp i przepraszam za brak polskich znakow, ale nie mam dostepu do mojego komputera
Auto mialo wymieniany silnik z calym osprzetem, silnik z peugeota 206 1.6 hdi 110 koni.
Po wymianie silnika auto przy probie odpalenia tylko zaskoczy na 2 gary i zdycha i dopuki nie usunie sie bledow to nic sie nie bedzie dzialo.
Pompa wtryskowa tez bosh, ale ma regulator cisnienia z drugiej strony i wtryski maja koncowke 088 a te stare maja 259.
Wyskakuja dwa bledy, jeden od swiec zarowych a drugi pokazuje ze jest za duze cisnienie paliwa.
Moim zdaniem rozlacza wtryski poniewaz wyskakuje blad za duzego cisnienia paliwa.
Czy uklady wtryskowe w tych silnikach roznily sie cisnieniem pracy ?.
Silnik wlozony od auta z 2005 roku a moje jest z 2008 podobno tez byp z dpfem.
Myslicie ze przekladac caly uklad? Czy np tylko pompe?
Cisnienie przy jakim rozlacza to okolo 1800-1900 barow.
Z gory dziekuje za odp i przepraszam za brak polskich znakow, ale nie mam dostepu do mojego komputera