Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
FotowoltaikaFotowoltaika
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ładowarka USB a mAh - nie ładuje.

12 Kwi 2016 01:36 1413 14
  • Poziom 14  
    Witam. Kompletnie nie znam się na elektronice dlatego pytam tutaj. Jak można zrozumieć mAh w ładowarkach? Mam taki mały problem - otóż mam kuchenkę turystyczną która produkuje energię elektryczną z ognia. Niestety ale producent nie podał konkretnych wartości tej ładowarki. I teraz zaczynają się schody. Mianowicie ta kuchenka na jednym z filmów na YT ładowała telefon Galaxy Samsung S2 lub S3 a tutaj koleś pisze że ładował Galaxy S5. Ja mam problem z naładowaniem Nokia 500 gdyż po podpięciu ładowarki ekran się podświetli i tyle zero ładowania. Ta nokia działa na ładowarce Nokia z 350 mAh i ładuje się bez problemu. Jak mam to rozumieć? Czy ładowarka z kuchenki produkuje za mało mAh czy też V? Gdy podłączę aparat fotograficzny z kablem, który na końcu ma diodę świeci się prawidłowo lecz aparat nie ma funkcji pokazywania ładowania więc nigdy nie wiem czy się ładuje.
  • FotowoltaikaFotowoltaika
  • Poziom 42  
    Z danych ze strony, port USB ma wydajność "That power is provided through a standard 5V USB port producing 2W of charging power continuously or peaking at 4W", przy 2W to ok. 400 mA powinno dać, więc telefon powinno naładować.
  • Poziom 10  
    Przypuszczam, że moc ładowarki - czyli te mA jest za słabe. Prawdopodobnie, gdybyś bardzo długo ładował, to może w końcu coś by naładowało. Traktowałbym to raczej w formie gadżetu, takiego jak np. bateria słoneczna w ogrodowych lampkach solarnych. Owszem naładuje akumulatorek 800 mAh, ale za cały słoneczny dzień ładowania.
  • FotowoltaikaFotowoltaika
  • Poziom 14  
    leonov napisał: