Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Blokującą kierownica VW Polo Classic

Chudy700 12 Apr 2016 15:10 2100 8
  • #1
    Chudy700
    Level 2  
    VW Polo Classic 1.4 16v 2001r lift kierownica na odpalonym silniku co ok. pół obrotu się zacina. Na postoju jest w miarę ale podczas jazdy nie da się skręcić bez szarpnięcia kierownicą. Na zgaszonym silniku też zacina się co ok. pół obrotu ale żeby przekręcić trzeba użyć dużo siły. Wymieniona pompa wspomagania , pasek ok. wymieniona maglownica , nowy płyn układ odpowietrzony a problem nadal jest . Co może być przyczyną bo mechanicy już odmawiają pomocy. POMOCY!!!
  • #2
    nici
    Moderator Chiptuning
    W przewodach o ile pamiętam są coś jakby dławiki . Jeśli pompa ok i magiel to problem w przewodach.

    Kiedyś miałem taki przypadek w golfie 4. Jeden z przewodów po wymianie na używany rozwiązał problem.
  • #3
    Chudy700
    Level 2  
    A mniej więcej które przewody?
  • #5
    Chudy700
    Level 2  
    A jakieś inne pomysły?
  • #6
    lemmak
    Level 21  
    Dławik na pewno jest na powrotnym z maglownicy - na dolocie nie sprawdzałem. Po odpięciu od kół, przekładnia też ciężko chodzi? A po rozpięciu samego koła kierowniczego od maglownicy?
  • #7
    invisibleman
    Level 20  
    krzyżak kolumny kierownicy.
  • #9
    Chudy700
    Level 2  
    Po rozpięcieu kół od maglownicy maglownica chodzi lekko .

    Dodano po 1 [minuty]:

    Który krzyżak ten na kolumnie czy ten łączący kolumnę z maglownicą?