Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Blokującą kierownica VW Polo Classic

Chudy700 12 Kwi 2016 15:10 696 8
  • #1 12 Kwi 2016 15:10
    Chudy700
    Poziom 2  

    VW Polo Classic 1.4 16v 2001r lift kierownica na odpalonym silniku co ok. pół obrotu się zacina. Na postoju jest w miarę ale podczas jazdy nie da się skręcić bez szarpnięcia kierownicą. Na zgaszonym silniku też zacina się co ok. pół obrotu ale żeby przekręcić trzeba użyć dużo siły. Wymieniona pompa wspomagania , pasek ok. wymieniona maglownica , nowy płyn układ odpowietrzony a problem nadal jest . Co może być przyczyną bo mechanicy już odmawiają pomocy. POMOCY!!!

    0 8
  • #2 12 Kwi 2016 15:25
    nici
    Poziom 34  

    W przewodach o ile pamiętam są coś jakby dławiki . Jeśli pompa ok i magiel to problem w przewodach.

    Kiedyś miałem taki przypadek w golfie 4. Jeden z przewodów po wymianie na używany rozwiązał problem.

    0
  • #3 12 Kwi 2016 15:38
    Chudy700
    Poziom 2  

    A mniej więcej które przewody?

    0
  • #5 12 Kwi 2016 19:14
    Chudy700
    Poziom 2  

    A jakieś inne pomysły?

    0
  • #6 12 Kwi 2016 19:27
    lemmak
    Poziom 20  

    Dławik na pewno jest na powrotnym z maglownicy - na dolocie nie sprawdzałem. Po odpięciu od kół, przekładnia też ciężko chodzi? A po rozpięciu samego koła kierowniczego od maglownicy?

    0
  • #7 12 Kwi 2016 19:28
    invisibleman
    Poziom 18  

    krzyżak kolumny kierownicy.

    0
  • #9 12 Kwi 2016 21:50
    Chudy700
    Poziom 2  

    Po rozpięcieu kół od maglownicy maglownica chodzi lekko .

    Dodano po 1 [minuty]:

    Który krzyżak ten na kolumnie czy ten łączący kolumnę z maglownicą?

    0