Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G 1.7DTI - Demontaż sterownika pompy wtryskowej

13 Kwi 2016 21:02 1125 2
  • Poziom 2  
    Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem Astry G z silnikiem y17dt. Ostatnio auto coraz trudniej było odpalić aż do początku tego tygodnia, kiedy nie chce już odpalić wcale. Auto "kręci" ale nie może odpalić. Wymieniłem filtr paliwa, po zalaniu go ropą udało się uruchomić silnik, jednak po ok 30 sekundach zaczął tracić obroty i zgasł.. Dalsze próby były bezskuteczne. Sprawdziłem wtryskiwacze, brak jakichkolwiek śladów ropy. Z tego względu podejrzenie padło na sterownik pompy. I tu pojawił się kolejny problem- jedna ze śrub mocujących sterownik jest praktycznie owalna, nie udało mi się jej odkręcić. A miejsca jest tam niewiele. Czy da się zdjąć podstawę, do której przymocowany jest sterownik? Bo w tych warunkach nie mam pojęcia jak zająć się tą śrubą... Dzięki!
  • Poziom 20  
    Trzeba wbić większego torxa albo zluzujesz śrubę przecinaczkiem. Trzecia opcja to dremel, naciąć tarczką rowek i odkręcać bitem płaskim.
  • Poziom 2  
    Dziś było kolejne podejście, nieskuteczne.. Nie ma tam zupełnie miejsca na wbicie Torxa, z przecinakiem miałem to samo.. Czy ktoś może zna na tyle ten silnik aby powiedzieć czy jest możliwość zdjęcia sterownika razem z podstawą? Tak aby dało się zawalczyć z tą śrubą poza autem.