mam taki pproblem
Niewiem wjaki sposub dzika³a cewka zap³onowa we fiacie
ma ona dwa mocowania dla przewodów i jedno wyj¶cie wysokiego napiêcia i teraz co powoduje wyst±pienie iskry na siwiecach zap³onowych
-ja wyobrarzam sobie to tak jeden przewód jest pod³±czony do plusa akumulatora drugi do przerywacza ktury w momêcie "styku" zamyka obwód w uzwojeniu pierwotnym a w uzwojeniu wturnym pojawia siê a¿ tak durze napiêcie ¿e przeskakuje iskra???
a jak sprawa wygl±da w cewce dwóbiegunowej w poldku gli
jaki ampera¿ musi byæ w uzwojeniu pierwotnym aby to wszystko dzia³a³o
Niewiem wjaki sposub dzika³a cewka zap³onowa we fiacie
ma ona dwa mocowania dla przewodów i jedno wyj¶cie wysokiego napiêcia i teraz co powoduje wyst±pienie iskry na siwiecach zap³onowych
-ja wyobrarzam sobie to tak jeden przewód jest pod³±czony do plusa akumulatora drugi do przerywacza ktury w momêcie "styku" zamyka obwód w uzwojeniu pierwotnym a w uzwojeniu wturnym pojawia siê a¿ tak durze napiêcie ¿e przeskakuje iskra???
a jak sprawa wygl±da w cewce dwóbiegunowej w poldku gli
jaki ampera¿ musi byæ w uzwojeniu pierwotnym aby to wszystko dzia³a³o