Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trabant, syrena, maluch - Regulowane fotele w starszych autach

kaseciak22 18 Kwi 2016 01:56 4524 23
  • #1 18 Kwi 2016 01:56
    kaseciak22
    Poziom 16  

Witam
    Ostatnimi czasy zastanawiałem się, czy w starszych samochodach typu np. Trabant, syrena, "maluch" itp. była możliwa zarówno regulacja oparc od foteli jak i przesuwania całych foteli do tylu i do przodu. Jeżeli nie to czy byłaby możliwa ich zmiana na takie z tym udogodnieniem? Wiem ze pytanie może wydawać się głupie, aczkolwiek prawie w ogóle nie znam się na samochodach A ta informacja jest mi bardzo potrzebna.

0 23
  • #2 18 Kwi 2016 04:52
    Lech54
    Poziom 20  

Witam.
    W 126P były stosowane fotele kierowcy i pasażera tylko przesuwane do przodu i do tyłu. Regulacji oparcia nie było. Można było cały fotel pochylić do przodu przy wsiadaniu na tylne siedzenie. Można je wymienić na inne pod warunkiem dopasowania nowego fotela do prowadnic na podłodze,

0
  • #3 18 Kwi 2016 07:15
    zdzichra
    Poziom 29  

W Syrenie regulacja tył przód przesunięcie rozwiązane było w ten sposób,że do podłogi była przyspawana listwa z otworami a do siedzenia przyspawane "haki" co umożliwiało przy okazji pochylanie siedzeń przy wsiadaniu.Regulacja przesunięcia fotela wymagała jego przechylenia,wyciągnięcia z otworów i zamontowaniu w innych otworach-taka to bolszaja tjechnika wtedy była :D
    Regulacji oparcia brak.

0
  • #4 18 Kwi 2016 08:36
    Gerri
    Spec od Mercedesów