Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TC7200-WR841n x2 - Gubi dostęp do internetu

martinstop 18 Apr 2016 13:53 723 0
    martinstop
    Level 10  
    Witam wszystkich,
    jak widać jestem w dziale dla początkujących więc postaram się zawrzeć jak najwięcej informacji. W ostatnim czasie podłączono mi do domu internet z UPC, przy instalacji dostałem modemo-router Technicolor TC7200 (A) i w sumie nie narzekałbym, ale dwa urządzenia w domu mają słabe karty sieciowe i mają problem z zasięgiem wi-fi. Postanowiłem więc kupić router TL-WR841N (B), podłączyłem do TC7200 pod gniazdo Inernet, zależało mi na tym aby wi-fi rozsyłać tylko z TPLinka, natomiast w Technicolorze funkcje wi-fi wyłączyłem zupełnie. Połączenie działało, ale zasięg wciąż był za mały, pomyślałem więc o moście, dokupiłem więc drugi taki sam model TPLinka (C), wybór na ten model padł z uwagi na dobre opinie i bardzo dobą cenę, dążąc jednak ku końcowi, po kilku minutach bez większego problemu udało mi się ustawić tzw. most, niestety po kilku minutach pojawia się "żółty wykrzyknik" i brak dostępu do internetu, pomimo znakomitego zasięgu, znaczenia nie ma odległość między routerami, sytuacja powtarza się zarówno w drugim końcu domu , jak i w pokoju obok, czy nawet w tym samym pokoju, co dziwne do stacjonarnego mam wpiętą pod usb bezprzewodową kartę sieciową TPLinka i przy korzystaniu w takim zestawie usterka nie wystąpiła po 2 godzinach testu , więc sądzę, że w ogóle by nie wystąpiła. Oba routery TPLinka podłączyłem z osobna tak jak opisywałem wcześniej do TC7200 i wtedy wszystko jest w porządku, każde urządzenie z osobna działa bezproblemowo i stabilnie, teraz może trochę danych technicznych i ustawień, które zastosowałem:
    - (A) Technicolor TC7200 - wyłączyłem wi-fi (IP 198.162.0.1)