Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie radia do głośników

18 Kwi 2016 18:55 1014 7
  • Poziom 2  
    Witam jestem laikiem z elektroniki ale ostatnio wszedłem w posiadanie radia samochodowego które ktoś przerobił tak że ma wyjścia jako końcówki cinch. W domu posiadam stare głośniki od których odchodzą zwykłe kable bez żadnych zarobionych końcówek po prostu podpinałem je do wieży na zasadzie wsuń w otwór i zatrzaśnij zapadkę. Pomyślałem że takie radio z tymi głośnikami przydało by mi się na działce i stąd też mam pytanie czy da się to jakoś połączyć? Czy te kable z głośnika można by przerobić na wejście cinch tak żeby podłączyć radio? Jeżeli tak to jak podłączyć + z - ?
    ps: wieża uległa całkowitemu zniszczeniu więc proszę nie podpowiadać żebym coś przez nią podłączał :D
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 25  
    Teoretycznie powinno działać, ale realnie to się okaże na żywo. problemem może być moc wzmacniacza w radiu samochodowym i kolumny. Może radio samochodowe nie być w stanie wysterować takiej kolumny.
    Jeśli chodzi o złącze chinch to możesz takowe zainstalować do kabla kolumny, biegunowość powinna być zgodna z kolorami, plus to bolec, a minus to kołnierz wtyczki.
  • Poziom 43  
    mikoud77 napisał:
    wszedłem w posiadanie radia samochodowego które ktoś przerobił tak że ma wyjścia jako końcówki cinch.

Chyba mało prawdopodobne.
    Podaj model tego radia.

"Pomyślałem że takie radio z tymi głośnikami przydało by mi się na działce "
    Nie za dobry pomysł stosowania radia samochodowego. Co z zasilaczem, z czego będziesz to zasilał ?
  • Poziom 43  
    CodeBoy napisał:
    Może radio samochodowe nie być w stanie wysterować takiej kolumny.
    ???? Jeśli ma wbudowany wzmacniacz powiedzmy 2x20W a kolumny 2x 100W to (według tego co piszesz) kolumny nie będą grać?