Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
LegrandLegrand
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jakie podzespoły do szafki licznikowej?

19 Apr 2016 21:35 1656 25
  • Level 8  
    Witam

Muszę zrobić zakupy wg listy elektryka (wiadomo, że im taniej tym lepiej - przy zachowaniu bezpieczeństwa rzecz jasna). Ogólnie rzecz biorąc nie znam się na tym, a nie chce kupić byle czego. Poniżej lista potrzebnych elementów i pytanie czy coś więcej trzeba? Mieszkanie, siła pod płytę indukcyjną i podgrzewacz wody w łazience.
    Lista:
    1. Rozłącznik izolacyjny FR 63A, 3P - 1szt
    2. Wyłącznik ochronny 63A, 30mA, 4P - 1szt
    3. Wyłącznik samoczynny B 40A, 3P - 1szt
    4. Wyłącznik samoczynny B 20A, 3P - 1szt
    5. Wyłącznik samoczynny B 16A, 1P - 5szt
    6. Wyłącznik samoczynny B 10A, 1p - 4szt
    7. Rozlącznik bezpiecznikowy R303 z wkładką topikową D02/g6 63A

Padła propozycja (wycena) na Legrandzie ok. 500zł całość art. nr, 605508, 605510, 605551, 605554, 605556, ls503, 0044350, 008995... Może coś tanszego niekoniecznie gorszego...?

Za odpowiedzi i pomoc z góry dziękuję.
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • LegrandLegrand
  • Level 39  
    doggie_rsp wrote:
    3. Wyłącznik samoczynny B 40A, 3P - 1szt

To do tego podgrzewacza :?: a jak jest moc przyłączeniowa :?:

doggie_rsp wrote:
    4. Wyłącznik samoczynny B 20A, 3P - 1szt

To do czego :?:

doggie_rsp wrote:
    7. Rozlącznik bezpiecznikowy R303 z wkładką topikową D02/g6 63A

A to do czego :?:

Generalnie jeśli elektryk zlecił klientowi taki zakup to znaczy że sam musiał by zakupić w sklepie nie hurtowni a taniej czy drożej to nie zależnie od osprzętu a od punktu sprzedaży jednak ;)

Nie wiadomo z czego wynikają te wartości zabezpieczeń a czy fachowiec nie doradził ochronników :?:
  • LegrandLegrand