Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
OptexOptex
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Router Mikrotik R8951Ui - Kamera IP - Mikrotik jak ustawić DMZ

20 Apr 2016 13:52 2781 16
  • Level 16  
    Witam,
    Potrzebuje ustawić DMZ dla kamery IP w Mikrotik, czytałem trochę ale nie mam doświadczenia z tym sprzętem.. Czy może ktoś mi pomóc z konfiguracją podać skrypt, który wkleję i będzie ok?
    Teraz mam podłączony modem ADSL Planet do routera Mikrotik i Kamerę IP w sieci.

Czy jest możliwość wyszukać skrypt w którym tylko podmienię ip: modemu, routera, i kamery?

Może ogarnę to, Mikrotik-i to całkiem inna bajka..:(
  • OptexOptex
  • Level 38  
    piotrek_falownik wrote:
    Witam,
    Potrzebuje ustawić DMZ dla kamery IP w Mikrotik, czytałem trochę ale nie mam doświadczenia z tym sprzętem.. Czy może ktoś mi pomóc z konfiguracją podać skrypt, który wkleję i będzie ok?
    Teraz mam podłączony modem ADSL Planet do routera Mikrotik i Kamerę IP w sieci.

Czy jest możliwość wyszukać skrypt w którym tylko podmienię ip: modemu, routera, i kamery?

Może ogarnę to, Mikrotik-i to całkiem inna bajka..:(

Nie da sie tego zrobic z iloscia informacji ktore podales.
    Zeby to zrobic, potrzebna jest wiedza o adresacji jaka posiadasz. Jakie adresy chcesz wydzielic na DMZ, do ktorego portu masz wpieta kamere.

Chyba ze chcesz tylko zrobic tzw przekierowanie portów, w mikrotiku to sie bedzie nazywalo Destination NAT.
  • Level 16  
    Dzięki za odp..

Przekierowanie mam, ale potrzebuje użyć DDNS-a kamery, a słyszałem żeby działał to muszę zrobić DMZ dla kamery..

W kamerze używam port 8081 ip: 192.168.0.99
    ip routera: 192.168.0.1

Pozdrawiam

Dodano po 1 [minuty]:

Generalnie kamera ma jeszcze porty 554 i 5000 które są przekierowane jeszcze.
  • OptexOptex
  • Level 38  
    piotrek_falownik wrote:
    Dzięki za odp..