Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
MetalworkMetalwork
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt diagnostyczny 2016 - co wybrać. Opinie i recenzje.

14 Jan 2016 23:22 24303 46
  • Level 10  
    Poprzednie posty.

    Co myślicie o Autologic, może ktoś podzielić się opinią potrzebuje czegoś dobrego do bmw mercedasa volvo chodzi o aktualizacje itp
    Warto się w to pchać czy lepiej wybrać tańsze testery?
    Posiadam Gscana ftoucha luncha i kilka innych pierdołek do kluczy zet bula.
    [22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • MetalworkMetalwork
  • Level 11  
    witam mam zamiar kupić digaproga tylko nie mam pojęcia gdzie najlepiej kupić chyba ze ktoś poleci inny sprzęt to tez bym rozważył
  • MetalworkMetalwork
  • Level 10  
    Mam digi III i szczerze powiem że odradzam, kupiłem go na allegro coś za 2 tysiące, niby org, rozebrałem go i rzeczywiście dobre podzespoły, użyłem go parę razy
    do cofania i do sprawdzania przebiegu. Wady Zmienia pamięć eprom przy cofaniu, parę razy zdarzyło się, że przepalił bezpiecznik od klimy, chyba że trafił mi się wadliwy sprzęt.
  • Level 9  
    Koledzy mam pytanie czy jest prawdą,że od tego roku czyli od 2016 autocom zaprzestał bądż zaprzestanie,aktywacji instalowanego legalnego softu do autocoma adp 186. Pytam bo mam ,i tak sie zastanawiam co bedzie jak mi komp walnie .
  • Level 1  
    witam Panowie potrzebuje jakis tester diagnostyczny do małego warsztatu samochodowego zajmuje sie głównie mechanika kwota jaka moge przeznaczyc to od 4000- 6000 tysiecy złotych wypatrzyłem sobie cos takiego XTool PS90 ale nie wiem czy jest to warte uwagi prosze doradzicie cos ?????
  • Level 10  
    Kolego po co ryzykować z zakupem sprzętu nie wiadomo skąd a co za tym idzie nie wiadomo potem gdzie szukać pomocy czy gwarancji. W Polsce masz w tych pieniądzach dostępne sprzęty w pełni legalne. Co prawda w formie przystawki do laptopa ale zawsze masz gwarancję i aktualizacje w przyszłości. Weź coś już sprawdzonego. Warto zobaczyć F-touch (www.brainbee.com.pl) lub CDiF-a.
  • Level 11  
    proponuje carprog org u atomis wersja podstawowa od 1750zł zawsze można dokupywać sobie aktualizacje clona odradzam sporo problemów
    do tego upa usb i już powoli śmigasz pozdrawiam
  • Moderator of Car Maps
    przemek18gn wrote:
    podstawowa od 1750zł


    Tylko tyle ? Ryżowe po 1000 niby poprawione chodzą po alle ?
  • Level 31  
    szymitsu21 wrote:
    Na chwilę obecną mam 86.00 ale nie działa programowanie modułów i chciał bym to uruchomić.

    Musisz mieć plik aktywacyjny,który zezwoli na używanie funkcji programowania.Pliki kalibracji masz?
  • Level 9  
    Brain Bee ST 9000 czy Texa TxTs plus cars v59. Co byście bardziej polecili do osobówek?
  • Moderator of Car Maps
    Frog84 wrote:
    ST 9000



    precz od teksy ;)
  • Level 9  
    Bardziej chodzi mi o pokrycie aut, funkcji serwisowych itd... Miał ktoś przyjemność pracować na jednym o drugim testerze i może powiedzieć coś więcej.
  • Level 14  
    nici wrote:
    Frog84 wrote:
    ST 9000



    precz od teksy ;)



    Możesz uzasadnić swoją wypowiedź?
  • Level 2  
    Witam Forumowiczów , chce kupic urządzenie do diagnostyki do małego warsztatu . urządzenie najlepiej zeby jak najwięcej robiło co polecicie do 7,5tys zastanawiam się nad Launch x431 PROalbo starszym LAUNCH X431 DIAGUN II a może DS150E , TEXA NanoDiag czy ACTIA multidiag acccess , CDIF/3 ten poleca mi przedstawiciel inter cars czekam na informacje.
  • Moderator of Car Maps
    Totamto30 wrote:
    przedstawiciel inter cars


    byłem przez dwa lata :) Najtańsze co mają w ofercie, zysk znikomy. Axes ma takie same ceny.

    Miałem wiele doczynienia z CDIF i DS150E z listy którą wymieniłeś.

    Bez wahania stawiam na DS150E ( choć duży plus dla cdif za oscyloskop , choć z doświadczenia wiem że warsztaty nie miały pojęcia jak się za to zabrać ) .
  • Level 2  
    A powiedz mi kolego za DS150E z programem CAR MAX w cenie urządzenia za ok 6,5tys brutto warto? bo szukam raczej czegoś legalnego a co powiesz o autocom ? bo tego typu sprzętu jest masa ,a orzech do zgryzienie twardy...
  • Moderator of Cars
    Autocom CDP+ i Delphi DS150E to zasadniczo ten sam sprzęt i to samo oprogramowanie, jeśli chodzi o sprzęt to jeszcze Wurth Snooper+ WoW jest zgodny ale ma swoje oprogramowanie. Tylko popatrz sobie na ceny u autoryzowanych dystrybutorów i wszystko co jest dużo tańsze jest mocno podejrzane.
  • Conditionally unlocked
    Prawda jest jedna, jak coś do wszystkiego to do niczego . proszę się nie łudzić że bez specjalizacji, bez sprzętu serwisowego dedykowanego do danej marki będziecie robić elektronikę w autach , uniwersalne to dla mechanika , skasować błąd i nie każdym spotkałem się nie raz że uniwersalne pokazują bzdet parametry z kosmosu i opisy uszkodzeń nie występujące .
  • Level 20  
    Autocom i Delphi korzystają ze schematów Autodaty (za dodatkową opłatą abonamentową), a Brain Bee B-touch i F-Touch schematy mają podobno w abonamencie (z Vivid), tzn. po roku jak nie wykupisz aktualizacji to tester dalej działa a schematy są zablokowane. Niestety ja mam Fastboxa i tutaj schematy od jakiegoś czasu nie są dostępne.
    ps.
    Uruchomił ktoś na testerze NT500 Foxwell funkcję odczytu zapisanych danych?
  • Level 9  
    Jacek79 wrote:
    Chyba lepiej snap on

    Też myślałem o PDL 5500. Pracujesz może na Snap On i możesz napisać coś więcej?
  • Level 37  
    Fajny sprzęcik, sporo procedur i nie jest drogi.
  • Conditionally unlocked
    Ludzie czy wy macie pojęcie o diagnostyce ? czy tylko kasuj błąd . jeszcze nie widziałem elektronika samochodowego z takim badziewiem . Sory wy jesteście mechanikami
  • Level 9  
    piwek9 wrote:
    Ludzie czy wy macie pojęcie o diagnostyce ? czy tylko kasuj błąd . jeszcze nie widziałem elektronika samochodowego z takim badziewiem . Sory wy jesteście mechanikami


    To co byś nam Maestro polecił?
  • Conditionally unlocked
    pisałem już wcześniej , specjalizacja w danej marce , urządzenia dedykowane do dajej marki . np: VCDS cała grupa VW + każde auto po OBD 1700 zł.
    OP-Com wszystkie ople + sab 3 tyś zł
    Bmw Inpa + Dis grosze na allegro
    mercedes MB-Star 2 tyś klon
    uniwersalny klona Auto-com klona bez obawy wszystkie z allegro śmigają i polski rynek możemy robi
    Japońce to dziwolągi i to inna bajka
    Jednak jak będzie się robić wszystkie to nic się nie zrobi elektronika samochodowa to potężna działka i życia nie starcza by nauczyć się wszystkiego
    Rada instalować programy angielsko języczce i uczyć się języka jak tylko się da najszybciej .
    Dlaczego - aby uniknąć takiej odpowiedzi Panie ile 50zł za diagnostykę , panie kur jak bym miał taki program i wiedział że czujnik wału to bym se sam naprawił dam 20 będzie dobrze, a kuźwa bierz te 20 i spier .
  • Level 37  
    SnapOn sobie lepiej radzi niz Auto-com
    Stardiagnosis kosztuje 40-60tys w zaleznosci od wersji, do tego aktualizacja ok 2tys euro rocznie

    Co do klonow o ktorych piszesz... Nie badz smieszny, tego uzywa sie wlasnie w szopach i kasuje wtedy za diagnostyke po 20zl. Jak chcesz normalnie parcowac to tylko orginały.


    Op-com i Vcds tak jak piszesz jest ok

    Do japonczykow polecam Gscan2 , fajnie sie diagnozuje