Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt diagnostyczny 2015 - co wybrać. Opinie i recenzje.

lukasz6263 21 Apr 2016 20:02 30897 171
phoenixcontact
  • phoenixcontact
  • #32
    kzh88
    Level 9  
    jokerro wrote:
    kts wcale nie jest taki dobry


    ...dlaczego? Możesz uzasadnić? Zagłębiłem się trochę w ten temat i ludzie nie narzekają a wręcz chwalą. Tylko minus - cena...
  • #33
    jokerro
    Level 34  
    duzo by mowic i historie pisac.powiem ci tak ze jezeli chodzi o uniwersala to z tym urzadzeniem do azjaty szkoda podchodzic,do francuza tez poniekad.natomiast kts jest budowany raczej pod swoja flote,aczkolwiek z oplem tez i m to nie wychodzi za dobrze.
    moim skromnym zdaniem to raczej kiepski uniwersal i kosztuje o polowe za duzo w stosunku do mozliwosci,sa inne tansze i lepsze sprzety.
  • #34
    kzh88
    Level 9  
    To co polecisz uniwersalnego do europy? Autoboss v30 Elite? I do tego G-Scanem Azje?
  • #35
    loy_b
    Level 12  
    do europy dobry uniwersal to auto-com tylko orginał mam go i polecam. Mam też 4 inne też uniwersalne sprzęty między innymi te o których piszecie wyżej i uważam że jeżeli chodzi o uniwersalność tzn: [to co najczęściej jeździ po naszych drogach to najlepiej obsługuje]. 20 tys za kts [sprzęt do wstępnej diagnozy]to głupota...
  • #36
    zx6rrrrr
    Level 2  
    Jak ktos szuka niedrogiego uniwersala to moge odsprzedac swojego DEC Superscan3. Sprzet kupiony nowy od dilera, jest faktura, mam go kilka miesiecy kupilem z mysla o francuzach ale za duzo tego nie robie i troche sie marnuje.Co prawda uzylem go moze z 10 razy ale moge smialo polecic. Sprzet jest wciaz na gwarancji i ma wazne aktualizacje jeszcze przez pol roku, jak ktos chetny to pisac na priv, oddam za 6500zl
  • phoenixcontact
  • #37
    Adam Gmail
    Level 11  
    kzh88 wrote:
    A coś takiego jak Bosh KTS-570 testował ktoś? Chodzi mi to po głowie w wersji PC, z tego co się naczytałem to wszyscy chwalą. Tylko strasznie drogie bo glowica okolo 20 tys i licencja taka jaka by mnie interesowala ponad 6 tys. Cena = jakość?

    KTS jak najbardziej ale do "swoich" czyli do Niemców. Z francuzami pogadasz ale szału nie ma. Natomiast do jakichkolwiek azjatów to zapomnij, chyba że zadowoli cię tylko odczyt DTC. To co mnie irytuje w KTS to czas reakcji. Za szybki to on nie jest. No i ta obowiązkowa licencja. Jak nie płacisz na bieżąco to nie działasz, a płacić jak już wiesz trzeba sporo.
  • #38
    jokerro
    Level 34  
    I ten smieszny kts z oplem to nie za pan brat tez.Kts po mojemu = bmw i mb, vagu tez nie jest cudowny jakis.Moim zdaniem cena i zasady kosmos a w zamian za to bardzo małe mozliwosci.
  • #39
    Adam Gmail
    Level 11  
    loy_b wrote:
    .... Mam pytanie do posiadaczy g-scana jest ktoś z lubelskiego co to ma i byłby chętny pokazać jak działa?

    Zadzwoń do dystrybutora. Zanim ja zakupiłem Gscana to też dzwoniłem aby podpytać i bez problemu podali mi dane użytkowników z mojego rejonu. Pewnie i w lubelskim są jacyś użytkownicy. Zresztą nie wiem czy nie lepiej samemu zobaczyć bo można i tak się dogadać.

    Dodano po 6 [minuty]:

    kzh88 wrote:
    To co polecisz uniwersalnego do europy? Autoboss v30 Elite? I do tego G-Scanem Azje?
    Zgadzam się z kolegą loy_b. Za cenę KTS-a można kupić już dwa niezależne sprzęty i będziesz miał znacznie większą uniwersalność niż przy samym KTS-ie. Do europy dobry autocom, texa, ST9000 a azję uzupełnij Gscanem bo koreańskich autek u nas coraz więcej. Choć nawet się ostatnio i z nim zaskoczyłem jak mi w Renault zakodował kluczyk.
    No i jeszcze jedna uwaga. Przy wyborze jakiegokolwiek sprzętu dopytaj dobrze o zasady i koszty aktualizacji bo może się okazać że nie zarobisz potem nie. Niektórzy bowiem nie dość, że maja drogo to jeszcze każą sobie płacić kary jak coś pominiesz.
  • #40
    loy_b
    Level 12  
    A możesz napisać jak g-scan radzi sobie z toyotą, nissanem i kia - hyundai bo do tego potrzebuje jakiś dobry sprzęt (chodzi mi o parametry silnika typu: korekcje, ciśnienia doładowania i na szynie itp... parametry dpf i funkcje zaawansowane typu kalibracje, wypalanie dpf, kodowanie wtrysków, dodanie kluczy, parametry immo) a i daj numer jak możesz do tego dystrybutora bo sprzedawców jak widzę w necie mnóstwo, wolałbym nie słyszeć odpowiedzi po zakupie w stylu sprzedawcy autobossa "POWINIEN ROBIĆ, CZY POWINNO DZIAŁAĆ''
  • #41
    autoskup7
    Level 10  
    do tomek2469
    czy z jakimiś markami masz problem z GP-100. Zainteresowało mnie to urządzenie.
    Elektryczne zaciski obsługuje bez problemowo?
    Będę wdzięczny za odpowiedz.
  • #42
    robert199
    Level 21  
    ostatnio z G-scan pracowałem ponad rok temu, ale moge stwierdzic, że rozwija sie dynamicznie, struktura oprogramowania podobna do launcha i podejrzewam, że ma wiele wspólnych funkcji,
    Kia i hyundai to oddzielny moduł i robi wszystko.
    toyota i nissan niestety nie najlepiej, ale do nissana to bez consulta to kluczyków nie zakoduje.

    loy_b około 40 km od Ciebie jest serwis który używa G-scana
  • #43
    ferguson30
    Level 11  
    Witam .
    Czy możecie mi podpowiedzieć co było by najlepsze do pracy przy Chrysler Voyager w dieslu ,bo jest niby dużo rożnych urządzeń ale żadne nie chce tak na 100% współpracować z tym autem ,błędy wiele urządzeń potrafi odczytać ,ale bym chciał coś co może modyfikować ustawienia BCM czy inne ...
    Może ktoś posiada taki sprzęt i podzieli się informacjami jak to współpracuje z Voyagerem w dieslu.
    Pozdrawiam.
  • #46
    ferguson30
    Level 11  
    andrzej20001 wrote:
    autel ds-708


    Próbowałem ..po za odczytem błędów i testem niektórych urządzeń auta (np:silniczków drzwi bocznych ,itp, w zasadzie nie można nic więcej),ale więcej niż AutoCom,przynajmniej w moim aucie.
  • #47
    korxi
    Level 2  
    mam delphi 150, vcds, opel scanner (wszystko oryginaly)

    szukam komputera do obslugi azjatow, na gscana na razie mnie nie stac
    idealnie gdyby mial polskie tlumaczenie
    idealnie gdyby to byl oryginal

    bawilem sie diagunem x-431, mialem go od znajomego na testy, jednak nie przypadl mi do gustu. tlumaczenie polskie komedia.


    zastanawialem sie na vdm ucandas ? podobno blisko mu do autobossa
    czy nadaje sie do japonczykow i koreanczykow ?
    czy moze polecacie cos innego ?

    sprzet uzywany w warsztacie do typowej obslugi, diagnostyka bledow, glownie silnik, hamulce - abs itp
    nie musi kodowac kluczykow, bez zaglebiania sie w glebsza elektonike
  • #49
    autoalarmy
    Level 10  
    Witam , może ktoś popracował już trochę nowym sprzętem launcha model x 431 PRO/ 7 cali wyświetlacz/ , interesuje mnie opinia jak to działa i jakieś odniesienie do starszych modeli x 431 tych jeszcze z komunikacja po kablu , czy lepszy język , czy
    mniej "głupot" w pływie danych i czy szybciej pracuje oraz prywatne refleksje.
    Od wielu lat pracuję z starym x 431 znam jego zalety i wady, generalnie uważam że to dobre narzędzie do pracy .Ale czy ten nowy jest faktycznie tak dobry jak mówią dystrybutorzy ? oczywiście mówimy o urządzeniach z legalnym oprogramowaniem od oficjalnego dystrybutora .Pozdrawiam
  • #50
    Jacek79
    Level 37  
    Bunny82 wrote:
    Jak szukasz do azjatów sprzętu to CARMAN SCAN.


    azjaty , a jak sobie radzi z nissanem, toyota, mazda, isuzu? bo rozumiem ze kia/hyunday na dobrym poziomie
  • #51
    Adam Gmail
    Level 11  
    robert199 wrote:
    ostatnio z G-scan pracowałem ponad rok temu, ale moge stwierdzic, że rozwija sie dynamicznie, struktura oprogramowania podobna do launcha i podejrzewam, że ma wiele wspólnych funkcji,
    Kia i hyundai to oddzielny moduł i robi wszystko.
    toyota i nissan niestety nie najlepiej, ale do nissana to bez consulta to kluczyków nie zakoduje.

    loy_b około 40 km od Ciebie jest serwis który używa G-scana


    Co do Kia / Hyundai zgadza sie. To jest jakby oddzielny program, chyba wzorowany na GDS albo to nawet GDS bo funkcji tyle co w testerze fabrycznym.
    Natomiast co do Toyoty i Nissana to mam inne doświadczenia od kolegi robert199 Toyotę robi Gscan bardzo dobrze. Ja robię z tym sprzętem od niecałego roku, aktualizuje nadal za free wiec soft mam najnowszy i powiem ze z tym co miałem do czynienia: Yaris, Avensis, Corolla, Auris nie ma najmniejszego problemu. Również z Nissanem daje radę czy to P12 czy jakiś X-trail.

    Dodano po 11 [minuty]:

    korxi wrote:
    szukam komputera do obslugi azjatow, na gscana na razie mnie nie stac

    poszukaj może po aukcjach bo niektórzy zamieniają Gscan 1 na Gscan 2 więc może coś taniej uda się kupić w używce.

    Dodano po 11 [minuty]:

    Bunny82 wrote:
    Jak szukasz do azjatów sprzętu to CARMAN SCAN.

    Carman się zatrzymał klika lat temu. Z softem i aktualizacją było mnóstwo problemów. Jakby ktoś chciał to mam znajomego, który po obejrzeniu i porównaniu u mnie swojego Carmana do Gscana chce go sprzedać. Tak więc jak coś to podam numer tel. bo tanio odda Carmana.
  • #52
    korxi
    Level 2  
    myslalem o czyms bardziej ekonomicznym :)

    carman to wydatek paru tysiakow i sprzet srednio rozwojowy
    gscan to juz spory wydatek
    nie oplaca mi sie kupowac takiego sprzetu dla czasem trafiajacych sie japoncow, czy koreancow

    myslalem nad autobossem pc-max, do kupienia od chinczykow za 500-600 usd ( o ile to oryginal)
    lub tanszych klonach autobossa typu vdm ucandas, vcs
    tylko nie wiem, czy ten autoboss, jego klony, nadaja sie do kitajcow
  • #54
    MobilTruck
    Level 31  
    Jacek79 wrote:
    http://www.omerlift.com/all/KAR_45-55-60__BROCHURE.pdf

    A może jakieś inne propozycje nie chińskiego ścierwa.

    Z włoskimi firmami to jest tak że włoska to została tylko nazwa.Mam werthera i okazało się że też jest chiński.
  • #55
    Jacek79
    Level 37  
    Tak werter jest chinczykiem tak samo jak jego odpowiedniki produkowane dla intercarsu pod nazwa OMA.
  • #56
    saron22
    Trucks specialist
    Panowie, co teraz nie jest chińskie??
  • #58
    autoalarmy
    Level 10  
    Ponowie pytanie, czy miał ktoś doświadczenia z nowym Launchem X431 PRO tablet 7 cali ?. Ogólnie launcha wielu z nas zna ale czy ten nowy ma coś wartego uwagi ?
    Pozdrawiam
  • #59
    Jacek79
    Level 37  
    kuszaca promocja wymiany na nowe przy zdaniu starego
  • #60
    autoalarmy
    Level 10  
    I to jest przyczyną mojego pytania ,obecnego launcha brałem od nich ale w normalnej cenie ten cenowo przy oddaniu starego jest naprawdę rewelacyjny .
    Jeżeli poprawili niedoróbki z starszych egzemplarzy to naprawdę warto