Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt diagnostyczny 2015 - co wybrać. Opinie i recenzje.

03 Sty 2015 20:21 27726 171
  • Poziom 10  
    Poprzednie posty.

    Witam
    Potrzebuję parę informacji doświadczonych forumowiczów.

    Posiadam
    1 Uniwersalny Launch x431

    Planuję zakup:

    2 Azja G-scan
    3 Europa F-touch

    Potrzebuje informacji czy testowaliście f-toucha, są w dobrej cenie z g-scanem okolo 16 tyś, sprzedawcy zapewniają, że jest to bardzo dobry zestaw ale to wiadomo "mówią co chcemy słyszeć"

    4 Kess v2 slave czy MagPro2
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • spec od auto-elektro
    Za 16 tys lepiej kupic megamacsa
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 10  
    Dziękuję za odpowiedz.

    Przebija g-scana i f-toucha?
    Poradzi sobie dobrze z Europą i Azją?
    Jeśli mega macs która wersja.
    Pozdrawiam
  • spec od auto-elektro
    będzie ci się lepiej uzupełniał z lanchem, bo tamte dwa sa podobne do launcha
    wersja bez różnicy, soft ten sam
    lub CDP, też fajnie działa
  • Poziom 10  
    lukasz6263 napisał:

    Przebija g-scana i f-toucha?
    Poradzi sobie dobrze z Europą i Azją?
    Jeśli mega macs która wersja.

    Ja bym powiedział, że diabeł tkwi w szczegółach. Miałem do czynienia z wszystkimi testerami jakie wymieniłeś i powiem że żaden z nich nie przebija drugiego.
    Po prostu F-touch zrobi ci bardzo dobrze grupę pojazdów włoskich i francuskich oraz niemieckich.
    G-scan wymiata azję i tu jest bezkonkurencyjny ale z europy zrobi tylko Mercedesa, grupę VW, Renault, Forda i Volvo.
    Mega macs za to wymiecie Ci rewelacyjnie grupę niemieckich pojazdów ale z włochami i francuzami miewa dziury w sofcie. Azja jak w KTS-ie czyli słabo.
    Znajomy ma u siebie Mega Macs-a w full opcji, ale musi uzupełniac go ST-6000 (poprzednia generacja F-touch-a) a teraz już nosi się z zakupem G-scana bo nie daje rady z rosnącą liczbą azjatów zwłaszcza Kia i Hyundai.

    Jak widzisz wszystko zależy od tego jakie fury będziesz obsługiwał.
  • Poziom 10  
    Super dziękuje za odpowiedź, czyli chyba się zdecyduję na gscan i ftouch, większość robię vw bmw lecz coraz częściej pojawiają się francuzy i japońce z którymi launch radzi sobie średnio, przyznam jednak, że z bmw mnie zaskoczył np kodowania.
    Jeśli chodzi o kessa zapytam w innym temacie.
  • Poziom 6  
    Witam, Panowie mam pytanie, planuję kupić sobie komputerek diagnostyczny póki co w celach hobbystycznych, Zastanawiam się nad dwoma:
    -Foxwell NT644
    -V scan ds 936
    Co byście doradzili z tych dwóch na początek do nauki i obycia z tego typu sprzętem?
  • Moderator Samochody
    Panowie zastanawiam się co najlepiej dokupić do sprawdzania i ewentualnie dopasowania kluczyków, transponderów do samochodu.
    Myślałem o HITAG, ktoś jakieś opinie?
  • Poziom 26  
    szymitsu21 napisał:
    Panowie zastanawiam się co najlepiej dokupić do sprawdzania i ewentualnie dopasowania kluczyków, transponderów do samochodu.
    Myślałem o HITAG, ktoś jakieś opinie?

    Jednym sprzętem i tak wszystkiego nie zrobisz.
    Hitag i Gambit często się przydaje.
  • Poziom 2  
    Witam,posiadam od nie dawna warsztat samochodowy,cały czas staram się doposażać,przyszedł czas na tester, zastanawiam się nad Autobossem v30 elite,Cdif/3, gutmann 42 są w podobnych cenach,który z nich jest lepszy? Dodam że zależy mi głównie na japońcach i europie,proszę opinie użytkowników tych sprzętów
  • Poziom 12  
    witam kolegów,Mam pytanko wato coś VDM UCANDAS?? Czy to jest to samo co Auto Com lub Delphi. VDM UCANDAS zrobi znacznie więcej niż AC?? Czy to wszytko jest podobnie? Piszą że dużo robi a tak w rzeczywistości znacznie mniej?
    Proszę o opinię użytkowników
    Dzięki
  • Poziom 12  
    Autoboss jeżeli robisz nowsze auta powiedzmy od 2008 w górę to może być jako tako ogólnie nie polecam tego testera dużo rzeczy jest w nim na pokaz parę przykładów z dzisiaj:
    brak korekcji wtryskiwaczy vaneo 1.7cdi jest w parametrach ale brak wartości, volvo s80 świeci kontrolka silnika autoboss nie widzi błędów, focus 1 brak silnika 1.8 16v , 308 1.6 hdi nie kasuje błędów egr, xc90 nie kasuje błędów w dem, błędne tłumaczenia błędów, toyota d4d jeden z najpopularniejszych silników do 2006 roku brak korekcji, ciśnienia na szynie i paru głównych parametrów. Sprzęt bardzo wygodny w użyciu ładnie wygląda w warsztacie i chyba tylko tyle cdif już jest bardziej użyteczny.
  • Poziom 2  
    witam, mam pytanko czy viaken ds 936 jest dobry
  • Poziom 34  
    jarecki121 napisał:
    witam, mam pytanko czy viaken ds 936 jest dobry


    Robilem tym,szału niema.Kwota mowi sama za siebie
  • Poziom 2  
    chce to kupić ale nigdzie nic o tym nie pisze / co byś mi polecił ??
  • Poziom 10  
    patryk0509 napisał:
    .....Dodam że zależy mi głównie na japońcach i europie......

    Czyli zależy ci na wszystkim :) Pamiętaj ze cudów nie ma. Jak coś jest do wszystkiego to jest najczęściej do niczego. Conajmniej 2 testery musisz mieć. Do azjatów najlepszy Gscan a do Europy to już masz wybór duży. I tu też zależy czy francuzy czy niemcy czy włochy. Z uniwersalnych do Europy godne polecenia są gutman, texa, st-9000 itd. WSzyszko masz omówione na forum we wcześniejszych postach.
  • Poziom 34  
    jarecki121 napisał:
    chce to kupić ale nigdzie nic o tym nie pisze / co byś mi polecił ??


    nie pisze bo malo kto to kupuje,jak dla mnie do scierwo,jak chcesz cos kupic taniego a wmiare dobrego w stosunku do ceny i oplaty za abonament to polecam CDIF.
  • Poziom 10  
    [quote="loy_b"]Autoboss jeżeli robisz nowsze auta powiedzmy od 2008 w górę to może być jako tako ogólnie nie polecam tego testera dużo rzeczy jest w nim na pokaz parę przykładów z dzisiaj:
    brak korekcji wtryskiwaczy vaneo 1.7cdi jest w parametrach ale brak wartości, volvo s80 świeci kontrolka silnika autoboss nie widzi błędów, focus 1 brak silnika 1.8 16v , 308 1.6 hdi nie kasuje błędów egr, xc90 nie kasuje błędów w dem, błędne tłumaczenia błędów, toyota d4d jeden z najpopularniejszych silników do 2006 roku brak korekcji, ciśnienia na szynie i paru głównych parametrów. Sprzęt bardzo wygodny w użyciu ładnie wygląda w warsztacie i chyba tylko tyle cdif już jest bardziej użyteczny.
    zgadzam sie AUTOBOSS to tylko ladna i wygodna atrapa.gutman bije go na starcie,a w wersji PC wcale niejest drogi w zakupie.
  • Poziom 2  
    kolego nie wiem czy o to samo nam chodzi / ja znalazłem na alleg. viaken ds 936 za prawie 3 tyś / pracowałeś tym ??
  • Moderator Samochody
    DS936 nazwałbym Viakenową podróbką Diaguna. Nie miałem styczności z tym konkretnym sprzętem ale sprzęt firmowany przez Viakena to wyłącznie chińszczyzna. Jedyną jego ewentualną zaletą powinno być przyzwoite spolszczenie (bo sami to robią). Viaken jest też dystrybutorem Autela oraz Launcha, jak chcesz od nich kupować to może MaxiDAS DS708 albo X-431 DIAGUN III? Też chińszczyzna ale powiedziałbym, że klasę lepsza.
  • Poziom 26  
    Po za tym jeden uniwersalny tester nie wystarczy. Często w niektórych modelach pokazuje fałszywe parametry i błędy. Po latach i tak dojdzie do tego, że nawet 2 lub trzy uniwersalne mu nie wystarczą, no chyba, że tylko dla diagnozy, bo jak przyjdzie kodowanko, to... :)
  • Poziom 12  
    djluki2013 napisał:
    witam kolegów,Mam pytanko wato coś VDM UCANDAS?? Czy to jest to samo co Auto Com lub Delphi. VDM UCANDAS zrobi znacznie więcej niż AC?? Czy to wszytko jest podobnie? Piszą że dużo robi a tak w rzeczywistości znacznie mniej?
    Proszę o opinię użytkowników
    Dzięki

    Proszę o opinie, czy nie ma co sobie głowy zawracac??
  • Poziom 2  
    Pod koniec tygodnia mam mieć prezentacje Autobossa i G-scan mam kolegę który prowadzi komis samochodowy,więc będę miał na czym testować,napisze co udało się podłączyć a co nie
  • Specjalista - Samochody Ciężarowe
    Podłączyć to pewnie uda się większość aut. Ale porządnie zdiagnozować to już inna para butów...
  • Poziom 10  
    masz racje.niepracowalem na tym sprzecie,firma viaken ma dobry kontakt z klientem,ale sprzet jest chinski,tam tez potrafia zrobic cos dobrego,ale po zprowadzeniu do polski niejest juz tak oplacalne.proponuje firmy siedzace w diagnostyce od lat.
  • Poziom 20  
    redbaron76 napisał:
    ,firma viaken ma dobry kontakt z klientem


    Weź nie żartuj...
  • Poziom 6  
    Witam co sadzicie o Foxwell NT 500 czy miał ktos juz z tym styczność i czy opłaca sie w to inwestowac ? Chce powiedzieć ze narazie po godzinach szkoły robie ,,naprawy na zlecenie,, :)
  • Poziom 9  
    A coś takiego jak Bosh KTS-570 testował ktoś? Chodzi mi to po głowie w wersji PC, z tego co się naczytałem to wszyscy chwalą. Tylko strasznie drogie bo glowica okolo 20 tys i licencja taka jaka by mnie interesowala ponad 6 tys. Cena = jakość?
  • Poziom 12  
    kts to coś ala cdif tylko dużo lepszy i mniej wpadek i głupot takich nie pokazuje. Sprzęt dobrze robi auta starsze takie do 2007roku i głównie tylko europa. Do podstawowej diagnozy to dobry sprzęt. Mam pytanie do posiadaczy g-scana jest ktoś z lubelskiego co to ma i byłby chętny pokazać jak działa?