Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje.

Adam Gmail 02 Lip 2014 23:57 15189 236
  • #121
    Jackall
    Poziom 27  
    Delphi jest niezły, ale z zająć cienko.
  • IGE-XAO
  • #122
    ToxicMotors
    Poziom 2  
    No właśnie czytałem gdzieś że Autocom, Delphi, Wurth WOW, Opus to to samo oprogramowanie.
  • #123
    tzok
    Moderator Samochody
    ToxicMotors napisał:
    Trzeci na testy poszedł Autocom w wersji legal ale też problemy z Azją i masa podróbek na allegro no i niestety brak ekranu ale tłumaczenia rewelacja!
    Jest wersja z PDA (DS100E) czyli coś jak Launch Diagun.
    Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje.

    ToxicMotors napisał:
    No właśnie czytałem gdzieś że Autocom, Delphi, Wurth WOW, Opus to to samo oprogramowanie.
    Autocom CDP+, Delphi DS150E, Eclipse EDIS i Opus CTM to dokładnie to samo (różnią się ceną, kolorystyką i niektórymi modułami dodatkowymi), Wurth WOW ma inne oprogramowanie ale sprzęt ten sam.
  • #125
    szeryf78
    Poziom 9  
    Witam szanownych forumowiczów. Co byście wybrali? Który lepszy według was? AUTOBOSS V30 ELITTE czy CDIF/3? Zastanawiam się nad kupnem. Który wybrać? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
  • #126
    Adam Gmail
    Poziom 10  
    ToxicMotors napisał:
    ....
    Czekam jeszcze na prezentację ST9000 Brain Bee tylko niestety cena trochę poza zasięgiem bo z kablami wynosi 19000zł i ponoć na rynku azjatyckim nie robi szału....

    Skąd ty wziąłeś taką cenę ???? Aktualnie St-9000 kosztuje z vat 13 000 zł a kolega nawet wytargał za 11 300 zł. Gdybyś potrzebował pomocy to mogę go zapytać gdzie kupił. Abonamentu nie masz. Aktualizujesz kiedy chcesz. Z iveco sobie poradzisz niem bez problemu. Z azją faktycznie szału nie ma poza Toyotą i Hondą - tu ok.

    ToxicMotors napisał:
    ....
    Zależy mi na największym pokryciu marek bo taki który robi wszystko pewnie nie istnieje ;)

    Tak jak już kiedyś doradzałem na forum najlepiej kupić coś dobrego do europy i coś dobrego do azji. Do azji polecam Ci Gscana bo mam i naprawdę azję wymiata. Nawet można obsłużyć dyfer w Mitsubishi Evo, wypalić DPF m.in. w Toyotach, Mazda i Mitsubishi, zakodować klucze w CR-V a Kia czy Hyundai niemalże na poziomie fabrycznym bo to koreański tester. Abonamentu też nie masz. Aktualizujesz kiedy chcesz.

    Dodano po 5 [minuty]:

    szeryf78 napisał:
    Witam szanownych forumowiczów. Co byście wybrali? Który lepszy według was? AUTOBOSS V30 ELITTE czy CDIF/3? Zastanawiam się nad kupnem. Który wybrać? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

    Moim zdaniem CDIF/3. Nie będziesz miał kłopotów ze wsparciem i tłumaczeniem bo to dobry polski tester. Na pokrycie pojazdów z europy ci spokojnie wystarczy.
  • #127
    ToxicMotors
    Poziom 2  
    Cytat:
    Skąd ty wziąłeś taką cenę ???? Aktualnie St-9000 kosztuje z vat 13 000 zł a kolega nawet wytargał za 11 300 zł. Gdybyś potrzebował pomocy to mogę go zapytać gdzie kupił. Abonamentu nie masz. Aktualizujesz kiedy chcesz. Z iveco sobie poradzisz niem bez problemu. Z azją faktycznie szału nie ma poza Toyotą i Hondą - tu ok.


    Dzięki za odpowiedź ale nie doczytałeś do końca, w moim rejonie bardzo dużo aut jeździ na starych złączach a za te 13 czy 11tys kupiłbym ale z jednym kablem jak na słynnym portalu.
    Do tego:
    2700zł -kable Europa
    4900-kable do Azji
    ale z ciekawości skoro prezentacja darmowa zobaczę czemu jest tak drogi...

    Cytat:
    Tak jak już kiedyś doradzałem na forum najlepiej kupić coś dobrego do europy i coś dobrego do azji. Do azji polecam Ci Gscana bo mam i naprawdę azję wymiata. Nawet można obsłużyć dyfer w Mitsubishi Evo, wypalić DPF m.in. w Toyotach, Mazda i Mitsubishi, zakodować klucze w CR-V a Kia czy Hyundai niemalże na poziomie fabrycznym bo to koreański tester. Abonamentu też nie masz. Aktualizujesz kiedy chcesz.


    G-Scan odpada całkowicie i nie biorę go nawet pod uwagę, znajomy ma w Lublinie i podpinając ostatnio przy mnie właśnie hyundaia tucsona wysadziło chińskie czy koreańskie krzaki na ekranie przy komunikacji z silnikiem... poza tym od testera za te 10-15tys wymagam chociaż żeby te 60% było w j. polskim a w G-scanie jest porażka zresztą na filmie na YT wszystko widać: https://www.youtube.com/watch?v=rJrhIUEPVAw
    Co do dwóch testerów to u nas nie Warszawa :) nie każdego niestety stać na 25-30tys na testery i potem na 3-5tys na aktualizacje dlatego szukam czegoś co zrobi najwięcej i póki co Autoboss V30 zabłysnął, zobaczymy co z ST9000.

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi!
  • #128
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #129
    szeryf78
    Poziom 9  
    Dziękuję "Adam Gmail" za odpowiedź. Czy ktoś z posiadających CDIF/3 mógłby się wypowiedzieć na jego temat, bo nie ma dużo opinii na jego temat. Ewentualnie jak CDIF/3 wypada w porównaniu z AUTOBOSS-em. Na dniach muszę podjąć decyzję, który kupić. Pozdrawiam.
  • IGE-XAO
  • #130
    matiss
    Poziom 12  
    szeryf78 napisał:
    Witam szanownych forumowiczów. Co byście wybrali? Który lepszy według was? AUTOBOSS V30 ELITTE czy CDIF/3? Zastanawiam się nad kupnem. Który wybrać? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

    Napisz jeszcze jakimi markami będziesz się zajmował, CDIF jest ok pod auta Francuskie, Włoskie a reszta to już loteria, fajny bo polski sprzęt ale przez to nie mają zbyt dużego zasięgu jeśli chodzi o dojścia do sterowników sam. azjatyckich czy amerykańskich.

    Ja bym dopłacił do V30 Elite z prostej uwagi że obrabiam wszystko co przyjedzie bez strachu że się nie podłącze tym bardziej że to różnica pewnie z 2tys zł. Pomyśl od razu o bazie danych typu Workshopdata bo za wersję professional nie wiele się chyba dopłacało do Autobossa a ułatwia życie, zresztą wejdź tutaj i daj klawisz podgląd: http://workshopdata.com/login.do

    ToxicMotors napisał:
    ST9000 Brain Bee tylko niestety cena trochę poza zasięgiem bo z kablami wynosi 19000zł

    Raczej Ci się nie spodoba, raz droższy a prawie niczego z Azji nie podłączysz, moja opinia to dobry uniwersal jak Autoboss V30 za max 10tys a potem już tylko serwisówki.
  • #132
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #133
    Adam Gmail
    Poziom 10  
    ToxicMotors napisał:

    Dzięki za odpowiedź ale nie doczytałeś do końca, w moim rejonie bardzo dużo aut jeździ na starych złączach a za te 13 czy 11tys kupiłbym ale z jednym kablem jak na słynnym portalu.
    Do tego:
    2700zł -kable Europa
    4900-kable do Azji
    ale z ciekawości skoro prezentacja darmowa zobaczę czemu jest tak drogi...

    Daj sobie spokój z kupowaniem kabli do starych aut azjatyckich do jakiegokolwiek testera europejskiego. To nie ma sensu. Po co Ci kable do azji jak tester europejski typu KTS, Gutman, ST 9000 czy inny ci tego nie zrobi ze względu na brak oprogramowania.

    ToxicMotors napisał:

    G-Scan odpada całkowicie i nie biorę go nawet pod uwagę, znajomy ma w Lublinie i podpinając ostatnio przy mnie właśnie hyundaia tucsona wysadziło chińskie czy koreańskie krzaki na ekranie przy komunikacji z silnikiem

    Tak mi się coś nie zgadzało bo mam Gscana od 2 miesięcy i moje wrażenia są całkowicie odmienne zwłaszcza jak podjedzie na warsztat koreański wynalazek. Może pogubiłeś się przy wyborze modelu bo wybór jest w Hyundaiu jak w serwisówce. Masz możliwość wyboru Tucsona produkowanego na rynek amerykański i europejski. Są oddzielne softy do każdego z nich. Poza tym są wszystkie wersje modelowe czyli Tucson FFV z lat 2012-13, JM z lat 2005-2010 oraz LM 2010-2014. Sam zobacz.
    Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje.
    Coś musieliście pomylić.

    ToxicMotors napisał:
    ... poza tym od testera za te 10-15tys wymagam chociaż żeby te 60% było w j. polskim a w G-scanie jest porażka zresztą na filmie na YT wszystko widać: https://www.youtube.com/watch?v=rJrhIUEPVAw

    To mnie mocno zdziwiło. Sprawdziłem więc ten link co podesłałeś i chyba nie zauważyłeś że filmik został zrobiony w lutym 2012 roku. Ponad dwa lata to w rozwoju testerów i softu to przepaść. Ja mam soft prawie najnowszy bo z maja 2014 (aktualizuje bo jest za darmo przez rok) i tak wygląda to co chciałeś zobaczyć:
    Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje.
    Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje. Sprzęt diagnostyczny - 2014 co wybrać. Opinie i recenzje.
    Jest rozpisanych sporo skrótów jak widać.
    ToxicMotors napisał:

    Co do dwóch testerów to u nas nie Warszawa :) nie każdego niestety stać na 25-30tys na testery i potem na 3-5tys na aktualizacje dlatego szukam czegoś co zrobi najwięcej i póki co Autoboss V30 zabłysnął, zobaczymy co z ST9000.


    Moim zdaniem idealny jak nie chcesz wydawać 30 tysi będzie zestaw CDiF + Gscan który może Cie wynieść ok 17 tysi a będziesz miał coś dedykowanego do europy i do azji. W obu przypadkach nie masz obowiązkowych aktualizacji.
  • #134
    szeryf78
    Poziom 9  
    Witam Panowie. W tym temacie jest trochę informacji na temat AUTOBOSS V30 ELITE chociaż opinie BOSSA są skrajnie różne a z drugiej strony praktycznie nic na temat CDIF/3. Ktoś z będących tu na forum używa CDIF/3 i mógłby się wypowiedzieć. Jakie są różnice miedzy CDIF/2 a CDIF/3 w sensie czy działa lepiej "w diagnostyce"? Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź.
  • #135
    matiss
    Poziom 12  
    szeryf78 napisał:
    Nastawiam się na europe

    Jeśli cała eu to Autoboss jeśli nastawiasz się na francuzy i włoszczyzne to cdif bo tam nie ma sobie równych poza lexią, proxią i examinerem.
    Ale np kasowanie crasha w Volvo c30 czy adaptacja skrzyni w Mercu 220CDI i ogólnie droższe auta europejskie w cdifie nie zrobisz a Autobossem ogarniesz bez problemu.

    non e vero italiano napisał:
    musisz wybrać jakieś pierdoły typu tryb nauki, tryb porównawczy i cośtam jeszcze.
    Za te pieniądze kupisz lepszy sprzęt.
    No ale zielony jest, chyba chcieli aby robił w konia że to KTS jakiś albo coś podobnego.

    Jak możesz prześlij zdjęcie tego swojego autobossa bo bzdury piszesz i nie wydaje mi się że go w ogóle posiadasz, w parametrach nic się nie wybiera! Napisz jaka to Honda, chciałbym to sprawdzić jak będę miał okazję bo jak dla mnie abstrakcja kolejna, a co do KTS to jest on produkowany przez Boscha tak samo jak i Autoboss więc dlaczego ma nie być zielony?

    Adam Gmail napisał:
    To mnie mocno zdziwiło. Sprawdziłem więc ten link co podesłałeś i chyba nie zauważyłeś że filmik został zrobiony w lutym 2012 roku. Ponad dwa lata to w rozwoju testerów i softu to przepaść. Ja mam soft prawie najnowszy bo z maja 2014 (aktualizuje bo jest za darmo przez rok) i tak wygląda to co chciałeś zobaczyć:

    Nie chcę się Adam wtrącać ale czy nie uważasz że w w naszym kraju mówi się w języku polskim od dłuższego czasu niż te dwa lata? Trochę nie ok wprowadzać coś na rynek bez praktycznie żadnego tłumaczenia...ale to moje prywatne zdanie.

    szeryf78 napisał:
    W tym temacie jest trochę informacji na temat AUTOBOSS V30 ELITE chociaż opinie BOSSA są skrajnie różne


    Bo zadowoleni go mają faktycznie a "niezadowoleni" to frustraci którzy widzieli Autobossa tylko u konkurencji a sami robią diagnostykę u mamy w garażu za 10zł na chińskim autocomie na lewo i nigdy się tych 10tys nie dorobią...

    Czemu nie zamówisz sobie prezentacji jednego i drugiego sprzętu na tych samych samochodach?! Jeśli szukasz tutaj pomocnej opinii to się grubo mylisz, tu jest małe Polskie piekiełko i nie dowiesz się nic... serio.
  • #137
    Adam Gmail
    Poziom 10  
    matiss napisał:

    Adam Gmail napisał:
    To mnie mocno zdziwiło. Sprawdziłem więc ten link co podesłałeś i chyba nie zauważyłeś że filmik został zrobiony w lutym 2012 roku. Ponad dwa lata to w rozwoju testerów i softu to przepaść. Ja mam soft prawie najnowszy bo z maja 2014 (aktualizuje bo jest za darmo przez rok) i tak wygląda to co chciałeś zobaczyć:

    Nie chcę się Adam wtrącać ale czy nie uważasz że w w naszym kraju mówi się w języku polskim od dłuższego czasu niż te dwa lata? Trochę nie ok wprowadzać coś na rynek bez praktycznie żadnego tłumaczenia...ale to moje prywatne zdanie.

    Powiem szczerze że mało mnie interesuje co było 2 lata temu czy też w czasie jak producent do wprowadzał na rynek. Kupiłem tester dwa miesiące temu i z właśnie z obecnego softu zamieściłem Ci zdjęcia. Zobacz te zdjęcia dokładnie. Jest jak widzisz po polsku. Ja na nim działam w polskim języku a i czasem celowo przełączam sobie na angielski bo to czasem pomaga. Bywa, że po aktualizacji jak dochodzą nowe rzeczy to sa po angielsku zanim nie zostaną przetłumaczone. Już wolę tak niż czytać np. w Launchu tłumaczenie z googla typu "Erupcja worków powietrznych".
  • #138
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe
    Panowie, mam pytanie:

    Przeglądałem dzisiaj ofertę InterCars w zakresie urządzeń do diagnostyki itp i natknąłem się na tester o nazwie Autologic który jest sprzedawany w wersjach z softem do poszczególnych marek samochodów takich jak np. BMW, Mercedes, VAG, Volvo itp.
    Cena tego testera też jest nie mała bo w przypadku softu dla BMW to 38 tys netto do Mercedesa podobnie. Pytam bo producent reklamuje to jako porównywalny z urządzeniem serwisowym (zresztą cena też jest porównywalna). Miał ktoś doświadczenie z tym sprzętem?? Lub był na jakiejś prezentacji?? Jak można ocenić ten tester np w podrównaniu do StarDiagnosis
  • #139
    zamietki
    Poziom 10  
    a czy ktoś wie coś na temat FOXWELL NT644

    Dodano po 1 [godziny] 23 [minuty]:

    matiss chetnie bym podjechal do ciebie i zobaczyl jak sobie radzi twój AUTOBOSS i czy rzeczywiście jest godny polecenia podaj jakies namiary podjade jestem z pod wawki...dzieki
  • #140
    mgrka
    Poziom 11  
    A ja tam sprzedałem autobossa bo kupiłem vdm dokładnie to samo co autoboss tylko pod kompa ale za to dużo taniej.Po za tym ogólnie to nigdy do końca nie byłem z swojego do końca zadowolony robi wszystko ale nic nie robi na poziomie bdb.
  • #141
    zamietki
    Poziom 10  
    mgrka powiedz kolego czemu sprzedałeś autobossa czego nie robil twoim zdaniem wiadomo ze nie ma takiego sprzetu co by zrobił wszystko zamierzam coś kupić i zastanawiam sie co, jestem z okolic wawki i możę bym podjechal zobaczył jak sie sprawuje ten vdm..
  • #142
    mgrka
    Poziom 11  
    dlaczego sprzedałem odpowiedz jest prosta w cenie rocznej aktu kupiłem vdm-a z roczną aktu który robi dokładnie to samo i ma te same błędy jak parametry z kosmosu przy mercedesach 2.2 brak odczytu i kasowania błędów w toyotach diesla od 2011r ale podgląd parametrów jest :) i dużo by tego opisywać.już kiedyś pisałem liczy się tylko launch kts gutmann reszta to zabawki z większymi i mniejszymi wodotryskami niestety też potrzebne ale jak zastanawiasz się nad pierwszym sprzętem to szczerze powiem kup sobie cdif-a i do tego vdm i na początek styka
  • #143
    zamietki
    Poziom 10  
    mgrka dzięki za informacje szkoda tylko ze nie mogę tego gdzieś sam porównać
  • #144
    zamietki
    Poziom 10  
    a czy wie ktoś jaka jest różnica pomiędzy AUTOBOSS V 30 a V 30 ELITE
  • #145
    ExtremeAuto
    Poziom 1  
    Witam wszystkich,

    Przed zakupem urządzenia diagnostycznego bardzo długo zastanawiałem się jaki kupić. W grę wchodziło oczywiście legalne i w miarę ktore ogarnie juz duzo.
    Jako ze nie moglem znalezc wypowiedzi nigdzie na ten temat, postanowilem opisac moje przejscia. Wiem ile mi to problemow sprawilo, dobor urzadzenia dla małego warsztatu (istnieje dopiero od 3 lat) wczesniej mialem CDiFa (ale abonamenty i cena urzadzenia kosmos - zrezygnowalem) potem meczylem sie z prostymi czytnikami kodow.

    Na poczatku myslalem nad zakupem Autocom lub Delphi, jednak mierna jakosc ofert na alledrogo i zrezygnowalem - kupowanie drogiego to tez ryzyko (duzo ofert z podrobkami jako oryginaly).

    Wybór padł na produkty typu Launch.

    Launch X431 Diagun II
    oraz
    Launch X431 Diagun III

    Z "pewnego źródła" czyli od kogos kto oferuje pobranie lub odbior osobisty, za dwojke trzeba bylo zaplacic od 2000zl a za trójkę od 3400zł.

    Nie moglem znalezc wogole informacji na temat roznic miedzy tymi urządzeniami.
    Oprocz tego że jeden ma o wiele lepsza bateria, lepsze oprogramowanie i lepsze warunki techniczne.

    Pojechalem na miejsce do sprzedawcy obejrzalem urządzenia.
    Launch Diagun II bez aktualizacji ONLINE - 2050zł
    Launch Diagun III dostępny tylko z aktualizacjami ONLINE na ROK - 3400zł

    Korzystam z trójki już 3 miesiace, zadnego problemu. Działa super, mam wszystkie papiery dotyczące legalnosci, na kazdy oprogramowanie do kazdego samochodu posiada certyfikat a to dla mnie wazne bo mieszkam przy stolicy i chce miec spokojny sen. Minusem jest to ze po angielsku, ale daje sobie rade znakomicie.

    Moj kolega po fachu kupil Diaguna II, tez działa mu swietnie, ale nie ma aktualizacji i papierow, ale jemu nie zalezalo. Działa mu tez świetnie, ale czasem sie zawiesza i bateria o wiele czesciej trzeba ładowac. Plusem na pewno jest polski soft, co prawda nie zrobili go perfekcyjnie ale jest.

    Podsumowując:

    Diagun 3
    + PLUSY +
    pewność ze oryginalny, aktualizacje, lepsze wykonanie, szybko działa, duzy ekran, bateria, bardzo szybka komunikacja z samochodem, mały konektor
    - MINUSY -
    cena, jezyk angielski

    Diagun 2
    + PLUSY +
    łamany polski, cena, cena, cena, duze mozliwosci
    - MINUSY -
    brak aktualizacji (jest wersja z aktualizacjami, ale cena kosmos i lepiej wybrac trojke)

    Mój WYBÓR: Launch Diagun 3

    Nie ma w tej cenie lepszego urzadzenia wg. mnie. Miałem okazje potestowac V-scan DS936, ale przy Diagunach wysiada. Nie robi tyle rzeczy. Raczej do odczytywania i kasowania bledow we wszystkich systemach.
    Kupilem trojke i nie zamienie sie na dwojke. Trojka sprawia wrazenie i jest o wiele lepiej wykonana. Naprawde mozna na tym urzadzeniu polegac. Jak dla mnie do malego warsztatu jest idealne. Ale jak ktos nie umie w stopniu podstawowym jezyka angielskiego i liczy kazda zlotowke lepiej niech kupi sobie dwojke.
  • #146
    tzok
    Moderator Samochody
    ExtremeAuto napisał:
    W grę wchodziło oczywiście legalne
    To jak legalne - czemu szukasz na Allegro a nie u dystrybutorów.
    ExtremeAuto napisał:
    Na poczatku myslalem nad zakupem Autocom lub Delphi, jednak mierna jakosc ofert na alledrogo i zrezygnowalem
    Zarówno Autocoma jak i Delphi można kupić od autoryzowanego dystrybutora, jak się orientowałem to cena jest ok 8000-12000zł.
    ExtremeAuto napisał:
    Z "pewnego źródła" czyli od kogos kto oferuje pobranie lub odbior osobisty
    Pewne źródło to jest: http://www.launch.pl/ a Diagun w promocji kosztuje 4900zł...

    Zainteresuj się jeszcze sprzętem Autela... dystrybutorem jest Viaken.
  • #147
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #148
    zamietki
    Poziom 10  
    non e vero italiano to znaczy zajawkę?

    czemu mam być w szoku?
  • #149
    rafigarage
    Poziom 9  
    Witam!
    Panowie, potrzebuję porady.
    Chcę kupić jakiś diagnoskop, mogę przeznaczyć 4500 zł i musi być nowy z fv.
    Od kilku lat pracuję głównie miernikiem z oscyloskopem i wspomagam się elm 327 :)
    celem poznania błędów i odczytu ramek zamrożonych, korzystam również z auto daty on line.
    Potrzebuję coś do nastaw, adaptacji, odczytu i analizy błędów, testów wykonawczych, cofania zacisków...
    Wszystko w jak największej gamie marek pojazdów.
    Jestem już prawie zdecydowany na Multi-Scan F3.
    Korzysta ktoś z Was z tego urządzenia?
    Potrzebuję podpowiedzi, czy nie popełnię błędu wartego 4400 zł ?
    Z góry dziękuję za pomoc!
  • #150
    redbaron76
    Poziom 10  
    autobosa v30 elite odpusc sobie.nierobi podstawowych zeczy inspekcja c5 stary i nowy model,parktronic w tym samym pojezdzie lipa.wartosci zeczywiste sa ale tylko faktyczne,obliczonych przez centrale niepokazuje.,z astra 1 niepolaczysz sie a pomoc techniczna u dilera powie ci ze mozna tez kodami migowymi itd..auto com super ale nowych nieporobisz.