Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.

actron 19 Cze 2011 21:52 15750 558
  • #151
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #152
    Rav16v
    Poziom 11  
    Ok, ale wracajac do mojego pierwszego zapytania. Inny sprzet moge sobie odpuscic?
  • #153
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #154
    Rav16v
    Poziom 11  
    Dokladnie. Dlatego pytalem o alternatywe dla Techa2.
  • #155
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #156
    Rav16v
    Poziom 11  
    Sam posiadam takiego diwajsa i mecze go na rozne sposoby az soki z niego leca, ale jak to sie mowi z kupy bata nie ukrecisz :)
    Podziekowal za pomoc,

    Rav
  • #157
    konrad_bugaj
    Poziom 16  
    Witam wszystkich. Zastanawiam się nad kupnem interfejsu pod laptka do diagnozowania aut osobowych. Prosił bym o jakieś porady od szanownych expertów. Dziękuję.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #158
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #159
    michal72
    Poziom 11  
    Chcę kupić sonde Clip.
    Czy może mi ktoś powiedzieć czy jest to orginał czy chiński klon?

    Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.
    Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.

    Sprzedawca dodaje do niej program w wersji V94.
    Czym jest ograniczona te wersja od nowszych?
    Czy da się do tej sondy zastosować nowszy soft?
  • #160
    Werewolf
    Poziom 25  
    A czym się różni Chińczyk od Europejskiej dystrybucji ? niczym ? więc w czym problem.
    Po drugie wstawianie nie swoich zdjęć na forum jest karalne i podchodzi pod paragraf. Pytałeś właściciela czy możesz je wstawić ?
  • #161
    michal72
    Poziom 11  
    Kupiłem już Clipa V110 za 780pln z 12 miesiączną gwarancją sprzedającego.
    Otrzymałem też ofertę za 640pln z tym że gwarancja tylko rozruchowa i roczna u producenta.
    Wiadomo że sondy padają jak muchy i nie warto chyba ryzykować i liczyć na gwarancję producenta na polach ryżowych.
    Sprzęt działa poprawnie ale jak zwykle był problem z zainstalowaniem sterowników ISO.
    Pomógł dopiero format systemu.
  • #162
    Werewolf
    Poziom 25  
    michal72 napisał:
    Kupiłem już Clipa V110 za 780pln z 12 miesiączną gwarancją sprzedającego.
    Otrzymałem też ofertę za 640pln z tym że gwarancja tylko rozruchowa i roczna u producenta.
    Wiadomo że sondy padają jak muchy i nie warto chyba ryzykować i liczyć na gwarancję producenta na polach ryżowych.
    Sprzęt działa poprawnie ale jak zwykle był problem z zainstalowaniem sterowników ISO.
    Pomógł dopiero format systemu.


    Chyba sobie kolego kpisz taka wypowiedzią.
    Obydwa urządzenia są z Chin tylko że w razie gwarancji za 780zł nie czekasz 30dni na wysyłkę, tylko dostajesz od razu nowy sprzęt od sprzedającego w Polsce, a On to odsyła. Za to zapłaciłeś 140zł czy warto sam oceń.
    Tylko tym się różni.
    Ps. Ja bym życzył wszystkim aby była taka obsługa klienta jak w Chinach.
  • #163
    michal72
    Poziom 11  
    Nigdu nie reklamowałem nic w chinach i wole nie.
    Tu mam gwarancję na miejscu i w razie uszkodzenia za 48 godzin nowy interfejs mam u siębie.
  • #164
    gontdanielek
    Poziom 10  
    Witam.
    Jestem zainteresowany kupnem uniwersalnego testera. Rozważam takie testery jak: Autoboss V30, Maxidas DS708, Lunch X431, CDIF
    Bardziej zależy mi na obsłudze aut europejskich.
    Czy możecie wyrazić opinię który tester będzie lepszy.
  • #167
    maddob
    Poziom 11  
    możesz sprecyzować pytanie? z czym masz konkretnie problem?
  • #168
    michal72
    Poziom 11  
    Kidu na allegro masz aukcję naprawy Clipa.
  • #169
    MobilTruck
    Poziom 31  
    maddob napisał:
    możesz sprecyzować pytanie? z czym masz konkretnie problem?
    Nie wiem czy to tyczy się mojego pytania ale dokładnie chodzi mi o to że w zakładce administratora jest pozycja "funkcje rozszerzone" i gdy chcę ją uruchomić to woła o kod pin.
  • #170
    adam7009
    Poziom 39  
    gontdanielek napisał:
    Jestem zainteresowany kupnem uniwersalnego testera.
    mam autobossa i byłem nie zadowolony,bo miłałem większe oczekiwania,ale jak zobaczyłem jak inne testery uniwersalne sobie radzą to jednak zauważyłem ,że nie jest taki zły.Wiekszośc programów na wzór serwisówek,czyli chociaż możesz podejrzec wszystkie parametry,inne które się spotkałem miały okrojone podglądy,a większośc silników to przez EOBD,czyli za dużo nie widac.Ale nie jest idealny wiadomo.Jeden robi to lepiej ,drugi tamto.Nie robi dobrze citroenów,peugeot po can dobrze i reno tak sobie.Reszta ok.po za małymi wpadkami.Trza miec zawsze kilka aktualizacji strszych ,bo na nowych nie zawsze wszystko chodzi.Nie raz trzeba użyc starszej wersji programu.
  • #171
    autoelektron
    Poziom 10  
    Motronic napisał:
    To nie ma alternatywy. I szukaj Hewletta. Tutaj pojawią się wpisy o jakichś Op-comach. Mistrzowie, srop-com to góra 40% możliwości dwójki.


    Jest alternatywa - MDI i to nawet nie alternatywa a jedyny sluszny wybor.

    gontdanielek napisał:
    Witam.
    Jestem zainteresowany kupnem uniwersalnego testera. Rozważam takie testery jak: Autoboss V30, Maxidas DS708, Lunch X431, CDIF
    Bardziej zależy mi na obsłudze aut europejskich.
    Czy możecie wyrazić opinię który tester będzie lepszy.


    Jezeli zalezy ci na autach europejskich to autobossa, luncha oraz wynalazek autela daruj sobie, radze zainwestowac w superscan 3 sprzet bez konkurencji jezeli chodzi o mozliwosci oraz support.
  • #172
    CM Punk
    Poziom 9  
    gontdanielek napisał:
    Witam.
    Jestem zainteresowany kupnem uniwersalnego testera. Rozważam takie testery jak: Autoboss V30, Maxidas DS708, Lunch X431, CDIF
    Bardziej zależy mi na obsłudze aut europejskich.
    Czy możecie wyrazić opinię który tester będzie lepszy.

    Ja też stałem niedawno przed dylematem,co kupić (kilka stron wcześniej są moje zapytania),w końcu zdecydowaliśmy z ojcem,że będzie V30 i jak na razie jest nieźle,zrobione kilka aut i przy prostszych operacjach daje radę,jedynie wykoleił się na Reno Megane mojego brata,bo pokazał niezidentyfikowany błąd ABSu,ale po dokładniejszym pogrzebaniu wyszło,że koło na postoju ma prędkość 7,1 km/h,winny był pęknięty wieniec,lub koronka-w zależności od nazewnitwa,który przekłamywał,dodam,że serwisowy sprzęt też na tym poległ :).
    Wiadomo,nie zrobi wszystkiego,ale na razie nie miał jakiejś specjalnej wpadki,wadą jest niedokładne tłumaczenie niektórych kodów błędów (jakby ktoś translatorem tłumaczył,czasami oba języki są pomieszane).
    Jak do tej pory ogólna ocena jest naprawdę dobra,nawet dla mnie,jako początkującego w tym temacie.
  • #173
    michal72
    Poziom 11  
    Ju używam KTS 540 i Clipa.
    Robie głównie Renault więc sprzęt jest wystarczający.
  • #174
    _mileq_
    Poziom 10  
    Witam

    Ja również używam V30 autobossa.

    Potwierdzam że jest Ok, jeśli ktoś szuka w miarę uniwersalnego testera to z czystym sumieniem mogę polecieć.
    Duży plus pełen zestaw wtyczek. Nawet niektórzy klienci z jakimiś wyj...ami byli zdziwieni mówili "zjeździłem całe miasto i nikt nie mógł się podpiąć bo nie miał takiej wtyczki"
    ... z wtyczką jedynie poległ na hondzie accord jakaś nietypowa pod schowkiem.

    Na oprogramowaniu poległ na sprinterze był uwalony czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, podał lakonicznie w opisie problem z układem wtryskowym no i oczywiście numer błędu (pewnie szperając troche w necie doszedłbym że to chodzi o ten czujnik), ale znajomy podjechał z cedif'em i dokładnie wskazał który to czujnik. Poza tym u mnie opis błędów w mercedesie jest po angielsku reszta płynny polski.

    Zaznaczam że nie jestem elektronikiem, zajmuję się przede wszystkim zawieszeniami, geometrią. A w tej materii to potrzebna jest mi pomoc w systemach absu, poduszek pow., czujniki kątu skrętu kierownicy itp. i w zupełności mi on wystarcza.

    Mam go dokładnie rok i właśnie kończy mi się okres darmowej aktualizacji. Jeśli ktoś chciałby się za jakiś czas podzielić aktualizacjami to byłbym wdzięczny i jakiś pewnie browarek by się znalazł :D
  • #175
    gontdanielek
    Poziom 10  
    Witam.
    Co myślicie o testerze Multi-Diag firmy Actia i porównaniu go do Autobossa V30
  • #176
    Pascalt
    Poziom 22  
    Po przeczytaniu większości wypowiedzi dochodzę do wniosku, że dla nowootwartego serwisu elektroniki samochodowej (wszystkie marki - poszukiwane urządzenie w miarę możliwości jak najbardziej uniwersalne, tanie i skuteczne - wiadomo, że nie ma urządzenia łączącego te wszystkie cechy, dlatego można wybrać rozwiązanie mniej lub bardziej optymalne) najlepszym wyborem na początek będzie Launch. Co o tym myślicie?
  • #177
    powidz
    Poziom 20  
    Witam
    Sprawdzał może ktoś coś takiego X-Tool PS701 ?
    Chodzi mi głównie o stare japońce.
  • #178
    dylan1
    Poziom 19  
    rzadko tu zaglądam ale co do testerów to powiem ze nie warto oszczędzać, mam w warsztacie kilka testerów kilkadziesiąt już testowałem i pisałem wnioski.
    Do aut europejskich posiadam Reflexa 3130 polecam wersje z abonamentem rocznym ok 2500zł
    ponieważ trafiają do mnie głównie auta nowsze potrzebuje zawsze świeży soft.
    Co do aut japońskich mam carman scan;a i salusa Am10 szczerze polecam oba testery z lekka przewaga na Salusa ( większy wyświetlacz i lepiej czyta auta europejskie) koszt aktualizacji 1500zł

    Luncha ma mój znajomy dla mnie sprzęt nie do profesjonalnych zastosowań
    jak potrzeba więcej info na temat innych testerów to pisać doradze.
  • #179
    adam7009
    Poziom 39  
    cenowo,który lepszy carman,czy salus zależy mi na samych japońcach,do europy mam .Mało tych japońców ,ale nie raz coś się trafi ,a autoboss zrobił mnie w konia w patrolu 3.0D z 2004r.W błedach odczytał mi uszkodzenie grzałki drugiej sondy,przy braku mocy i głośnym klekocie podczas dodawania gazu.Dobrze,że znalazłem wydruk w schowku z diagnozy z niemieckiego serwisu.
  • #180
    dylan1
    Poziom 19  
    powiem tak :

    w salusie (kupowałem go z myślą o japońcach) od razu masz w cenie full Europe.Ja dałem 13500zł (razem z MB i BMW 1000zł) Samego pakietu na japonie nie kupisz. Wiec 13500zł + 1500 aktualizacje nie są obowiązkowe tester pracuje dalej.

    Za carmana dałem ok 8tyś soft japonia i w tej cenie była tez europa.
    Oczywiście mam oba testery z walizkami i wtyczkami.

    co do obsługi aut nie da się napisać ze jeden tester robi wszystko, ostatnio robiłem Honde synchronizacja immo Salus od strzała carman nie. Inne auto toyota rav4 carman więcej pokazał parametrów.

    Teraz jak jeden czegoś nie zrobi biorę drugi tester. U mnie w okolicy znajome warsztaty mają Luncha i zazwyczaj jadę do nich z swoim sprzętem (współpracuje z warsztatami).