Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.

actron 12 Sep 2011 18:24 19449 558
Texa Poland
  • #211
    yapa
    Level 13  
    Fiata robi:-) a pierwsze słyszę żeby można było Launch-em robić korektę licznika...chociaż na tym mi akurat nie zależy
  • Texa Poland
  • #212
    roberto123456
    Level 15  
    W Pandzie na bank,w innych nie wiem.
  • Texa Poland
  • #213
    piki7
    Level 11  
    Delphi DS 150.
    Moje pytanie jest skierowane do posiadaczy Delphi DS 150 potrzebuje wiadomości na jego temat a zwłaszcza jak się sprawuje w cieżarówce.Miałem zamiar zakupić TXT total ale ten sprzęt troszkę za dużą cene ma jak na mój warsztat.
    Pozdrawiam i proszę o w miarę szybką odpowiedz bo muszę coś kupić w ciągu najbliższych dwóch tygodni.
    Proszę o wiadomości na pw. lub na robertmik379(malpa)o2.pl
    Dziękuje.
  • #215
    ele5
    Conditionally unlocked
    roberto123456 wrote:
    W Pandzie na bank,w innych nie wiem.
    Korekte tak. Hehe dobre. Klego ale chyba tylko do przodu! To się zgodzę jak np. chcesz nowy czysty licznik ustawić po wymianie. CDIF 2 też ma taką opcje w niektórych fiatach ,alfach ,sprawdzałem ale tylko do przodu ,do tyłu ni huhu i bardzo mnie to cieszy.Tym co kręcą do tyłu to bym jaj. pourywał
  • #216
    piki7
    Level 11  
    Dzięki kolego dylan1 ale za jaltest trzeba trochę sałaty wyłożyć a za ten Delphi, przedstawiciel powiedział że razem z osobowymi i kablami wyrobie się w 14tyś i jeszcze mi jakiś upust da.
    Pozdrawiam
  • #217
    autoelektro3
    Level 2  
    matiss wrote:
    _mileq_ wrote:
    Mam go dokładnie rok i właśnie kończy mi się okres darmowej aktualizacji. Jeśli ktoś chciałby się za jakiś czas podzielić aktualizacjami to byłbym wdzięczny i jakiś pewnie browarek by się znalazł :D


    Próbowałem sam taki myk i mój tester się zablokował :) ale po wgraniu swoich własnych starych ruszył na szczęście :)

    Kilka miesięcy temu pytałem o forum Autobossa V30 których sprzedawcy się tak strasznie chwalili i faktycznie jest takowe wystarczy wejść na ich stronę albo allegro i tam będzie adres bo tu chyba nie mogę podać. Forum jak dla mnie świetna sprawa dużo podpowiedzi w tym jak podłączyć różne dziwolągi, widać że dopiero się rozwija bo na dziś dzień jest zarejestrowanych 120 osób ale ważne że jest i razem z pomocą techniczną stanowi jak dla mnie dużą pomoc. Po już dość długim czasie użytkowania dalej podtrzymuję że wybrałem najlepszy tester na rynku (choć oczywiście nie bez wad jak wcześniej koledzy wspomnieli ale który ich nie ma)



    w V30 nikogo nie wkręcaj jet to kiepskie urządzenie do europy
    szkoda pieniędzy, japonia może- te urządzenie SPX przeznaczyło na rynek azjatycki
    Z SPX są dobre jedynie np OTC SINTESYS ALE ONE KOSZTUJĄ 17TYS WERSJI PODS. TO JEST TOWAR NA EUROPE I JEST REWELACYJNY.

    NIE ZNAM MECHANIKA ZADOWOLONEGO Z V30

    Dodano po 5 [minuty]:

    svavecone wrote:
    Poszukuje kogos kto mial kontakt z /posiada/uzywa " autocom cdp pro TRUCKS ".
    Chcialbym skonsultowac mozliwosci tego sprzetu w konfrontacji z diagnoza ciezarowek .
    Prosze o kontakt lub wszelkie info o sprawnosci tego interfejsu .
    Podziekowal :)


    JALTEST LEPSZY

    PRZY CIĘŻARÓWKACH MUSZĄ BYĆ SERWISÓWKI INACZEJ KICHA

    TURBINY NIE WYSTERUJESZ STEROWNIKA NIE DOPISZESZ JEDYNIE BŁĘDY I PARAMETRY

    TAKIE OGÓLNE URZĄDZENIE MUSI BYĆ DO NACZEP I ZADANIA SPEŁNIA

    ALE ZA PIRACKIE AUTOCOMA 2TYS WARTO DAĆ NA PEWNO SIĘ ZWRÓCI

    Dodano po 7 [minuty]:

    tolson wrote:
    kolego qubus, autoboss odczytuje nowe modele jeepa, te z silnikiem merca tez, jest kilka tematow na temat chryslera i silnikow crd na forum autoboss.co.uk. Sam posiadam 2.7 crd i zastanawiam sie nad kupnem autobossa (clona) pozdrawiam

    Dodano po 36 [minuty]:

    Wlasnie dostalem meila od chinczykow ze dodaja rok updateow za free do swojego klona, wysylaja login i pass konta z ktorego mozna updejtowac interfejs, czy moglby ktos potwierdzic ta informacje, czy ktorys z kolegow posiada klona Autobossa. pozdrawiam


    V30 NIKT NIE KLONUJE JĄ W CHINACH PRODUKUJĄ TAM SĄ ORYGINAŁY KOSZTUJĄ 1100$
    A W POLSCE PRZETŁUMACZONY W MUSZĘ POWIEDZIEĆ ZE BARDZO DOBRZE 10TYS ZŁ

    PS TE AUTA ROBI JEDYNIE PO OBD2 CZYLI SILNIKI CAŁKOWITA K.....

    Dodano po 6 [minuty]:

    gontdanielek wrote:
    Witam.
    Jestem zainteresowany kupnem uniwersalnego testera. Rozważam takie testery jak: Autoboss V30, Maxidas DS708, Lunch X431, CDIF
    Bardziej zależy mi na obsłudze aut europejskich.
    Czy możecie wyrazić opinię który tester będzie lepszy.


    DO EUROPY Z TYCH TESTERÓW TO DS708
    LAUNCH- ROBIE PSA RENO FIAT KIEPSKI -- TAKI SOBIE FORD I OPEL TEŻ RESZTA IDZIE
    CDIF DOBRZE ROBI FIATA I RENO ALE DO 2004
    RESZTA TO K....

    Dodano po 6 [minuty]:

    Werewolf wrote:
    michal72 wrote:
    Kupiłem już Clipa V110 za 780pln z 12 miesiączną gwarancją sprzedającego.
    Otrzymałem też ofertę za 640pln z tym że gwarancja tylko rozruchowa i roczna u producenta.
    Wiadomo że sondy padają jak muchy i nie warto chyba ryzykować i liczyć na gwarancję producenta na polach ryżowych.
    Sprzęt działa poprawnie ale jak zwykle był problem z zainstalowaniem sterowników ISO.
    Pomógł dopiero format systemu.


    Chyba sobie kolego kpisz taka wypowiedzią.
    Obydwa urządzenia są z Chin tylko że w razie gwarancji za 780zł nie czekasz 30dni na wysyłkę, tylko dostajesz od razu nowy sprzęt od sprzedającego w Polsce, a On to odsyła. Za to zapłaciłeś 140zł czy warto sam oceń.
    Tylko tym się różni.
    Ps. Ja bym życzył wszystkim aby była taka obsługa klienta jak w Chinach.


    CHIŃSKIE CLIPY I LEXIE I STARKI CHODZĄ
    SPRUJĄ SIE PODRÓBY GT1 OPS I IDS -I KLONY X431 TE PO 3000TYS RÓŻNIE DZIAŁAJĄ PRZEWAŻ. KIEP....

    Dodano po 2 [minuty]:

    piki7 wrote:
    Dzięki kolego dylan1 ale za jaltest trzeba trochę sałaty wyłożyć a za ten Delphi, przedstawiciel powiedział że razem z osobowymi i kablami wyrobie się w 14tyś i jeszcze mi jakiś upust da.
    Pozdrawiam


    TEGO DO CIĘŻARÓWEK BYM NIE BRAŁ

    Dodano po 10 [minuty]:

    potegat wrote:
    Co wybrać do diagnostyki BMW ? GT1 czy OPS.
    Nie wiem czy dobrze doczytałem ale Ops obsługuje tylko modele powyżej E65 ?,
    I czy taki Gt1 z allegro za niecałe 3000 do czegoś się nadaje ?.


    OBA SIĘ POPSUJA NA GWARANCJI W KRÓTKIM CZASIE

    Dodano po 3 [minuty]:

    matiss wrote:
    Quote:
    Witam.
    Też chciałbym uzyskać informacje na temat tego urządzenia. Czy dobrze sobie radzi z samochodami azjatyckimi i z francuzami?


    Witam, do niedawna zaraz jak go kupiłem była to największa bolączka Autobossa bo nie robił ani Fiatów po CANie czyli od 2005 w górę ani nie chciał się połączyć z nowymi silnikami HDI w PSA czyli generalnie była kicha prawie taka jak w Launchu.
    Ze dwa miesiące temu wyszedł Fiat 1.8 i z każdym Fiatem teraz łączy bez problemu a chyba z dwa tygodnie temu wyszedł Fiat 2.0 który mnie nawet zaskoczył bo robi i regeneracje DPF i kodowanie wtryskiwaczy! Jeszcze nie miałem okazji przetestować ale jak to zrobię to na pewno wspomnę na forum.
    Trochę żałuję że zamówiłem tego DEC'a bo z tym Fiatem teraz mocno pocisnęli.

    Co do PSA to też doszła obsługa DPF'ów którą przetestowałem i fajnie wypala a miałem okazję też podpiąć 1.6 HDi w Peug. 308 z którym połączył się bez problemów jakie byłyby kilka miesięcy temu.

    Quote:
    Dziękuję za odpowiedź.
    Proszę powiedź mi jeszcze taką sprawę, ponieważ nie pisze w opisie czy przy pomocy tego urządzenia jest możliwość „cofania" tylnych tłoczków hamulcowych w nowszych samochodach typu passat b6 czy nowe reno megane? Pytam, ponieważ nic o tym nie jest wspomniane..


    w Renówce Scenicu V30 ostatnio cofałem tłoczki więc podejrzewam że w innych modelach Reno też bez problemu to wykonasz.


    JESTEM KIEPSKI Z ELEKTRONIKI TYM URZĄDZENIEM NAWET WTRYSKU MI SIĘ NIE UDAŁO DOPISAĆ W FORDZIE RENÓWCE I cITROENIE
    W vw INSPEKCJI NIE MOŻNA WYKASOWAĆ NIE WSPOMNE O KODOWANIU W NOWYM A6

    Dodano po 8 [minuty]:

    rafels666 wrote:
    NOTIFICATION of Unauthorised Sellers in POLAND

    This is to notify that xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx In the POLAND ARE NOT OFFICIAL SELLERS OF AUTOBOSS PRODUCT. Any unit purchased from xxxxxxxxx AND xxxxxxxxxxx will be BLOCKED from updates and will not receive ANY after sales service.
    THE ONLY ONE OFFICIAL DEALER IN POLAND IS xxxxxxxx
    Its Tel number is xxxxxxxxx.
    Website: xxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxx trading as AUTOBOSS POLAND HAS FULL RIGHT TO REPRESENT OUR COMPANY IN POLISH MARKET."


    całą sprawę zostawiam do komentarza przyszłym nabywcom , cała ta informacja potwierdza iż v30 zakupione w innych krajach jest legalne i jasną sprawą jest ża aktualizacje otrzymuje z kraju z którego zakupiłem taki sprzęt :) natomiast w przypadku ethosa , aktulaziacje można kupić bezporblemowo w Polsce.


    Podobna informacje widnieje na strone launcha .

    To tyle z mojej strony , zainteresowanym na priv mogę podesłać , bezpośrednich pewnych dostawców v30 i diaguna, po ethosa wybrałem się sam do UK.



    SUN JEST DOBRĄ FIRMĄ ZAKTUALIZUJĄ TYLKO NIE CHETNIE ALE MI SIĘ UDAŁO
    NAJLEPIEJ KUPIĆ AKTUALIZACJE I ZROBIĆ TO SAMEMU

    w LAUNCH SIE NIE DOGADASZ NAJLEPIEJ ZAKTUALIZOWAĆ POPRZEZ STRONĘ

    Dodano po 6 [minuty]:

    sobol350 wrote:
    witam.ja do osobówek polecam SOLUS


    MASZ RACJE
    ZAŁATWIA EUROPE W 90% DO ROKU 2008/2009 TO GWARANTUJE
    DO ZWYKŁEGO MECHANIKA REWELACJA FUNKCJE PROWADZONE
    NIE OSZUKUJE NA PARAMETRACH JEDYNIE W PSA TRZEBA ŻAGLOWAĆ ROCZNIKAMI BO FRANCUZI STEROWNIK LUBIĄ WKŁADAC OD STARSZYCH ROCZNIKÓW

    DLA AUT POWYZEJ 2010 ZOSTAJĄ JEDYNIE SERWISÓWKI

    Dodano po 5 [minuty]:

    auto-77 wrote:
    Witam wszystkich. Mam pytanko czy Gutmann jest lepszy od KTS-a i Launcha, czy warto wywalać tyle kasy


    TEŻ NIE ROBI WSZYSTKIEGO SZKODA TYCH ZŁOTÓWEK Z TYCH WSZYSTKICH
    LEPIEJ KUPIĆ LAUNCHA I SOLUSA I TROCHE PODRÓBEK CHIŃSKICH
    I ZOSTANIE GOTÓWKA NA NIEZŁE AUTO

    Dodano po 3 [minuty]:

    hg25 wrote:
    Witam
    Panowie przeczytałem chyba ze dwa razy forum i....
    Prosze tylko o informację jak rzeczywiście radzi sobie LAUNCH X431 z PSA?
    Potrzebuję tester do aut PSA oraz VW Audi i Opel reszta mnie nie intersuje.
    A może autoboss V30?


    OBA TE TESTERY NIE RADZĄ SOBIE Z FRANCUZAMI
  • #218
    piki7
    Level 11  
    A co powiecie na ten sprzęt OTC Sintesys + heavy pack a inaczej po nowemu Tester Sintesys (Reflex Plus 4130) EOBD + truck
  • #219
    dylan1
    Level 19  
    można brać sam mam reflexa tego oryginalnego czerwonego....pisałem juz na ten temat
  • #220
    blayders
    Level 13  
    Co do chinskich klonow jest roznie . Zalezne na jaka wersje trafisz czy na HQ czy LQ . HQ to wersje mozna powiedziec 1:1 jak z zewnatrz jak i w sroku i roznice sa prawie nie zauwazalne , dzialanie tak samo w 100% , jedeny minus to ze sa tylko tansze o 1/3 od oryginalu :( . Drugie wersje to LQ czyli to co w 99% znajdziesz na allegro , lexia/pp2000 dziala nawet niezle , clip podobnie choc zdazaja sie problemy , mb star tez niezle tylko jakosc kabli kiepska , na ids szkoda pieniedzy i zdrowia , vas 5054a nie widzac roznicy w porownaniu z oryginalem oprocz numeru seryjnego :).
    Co do interfejsow orginalnych :
    ||Nissan consult III samochody powyzej 2007 robi wysmienicie , ze starszymi sa problemy - z kazda nowsza wersja oprogramowania jest to poprawiane .
    ||Fiat examinet smart HD - nie spotkalem jeszcze zadnego urzadzenia innego produceta ktore dorownalo by examinarowi wiecej niz 30 % i nie niszczylo nerwow . Jak chcesz robic dobrze i szybko (5 razy szybciej) fiara to musisz wybulic 16tys za uzywke lub 20tys za nowke . Slyszalem pogloski ze fiat chce zastapic sprzedaz uzadzen na wynajem :( czyli nigdy nie bedziesz wlascsilem sprzetu .
    ||Honda hds - zeby oryginal oprocz 16 robil tez 3 i 5 pinow te dwie wtyczki z allegro trzeba przerobic . klon roki tylko 16 i 3 piny :(
    ||Tech2 jesli chce miec w 100% orginal to tylko produkcji HP (bede teraz taki sprzedawal) , czekam na przyjscie paczki z MDI ponoc jest 40% szybsze ale za to ciezej jest z oprogramowaniem . Klony zyja do 7 dni czasami dluzej .
    ||Z uniwersalnych zostal mi x431 bo przynajmniej dzieki programatorowi i podstawce nic nie posztuje nowsze oprogramowania . No i obsluga marek z zaocenanu plus rower . Brak iveco !!
    ||KIA - ta marka w ostanim czasie dosc czesto zmieniala sprzety . Obecnie serwisowka jest G-SCAN ktory oprocz kia/hyundai robi inne marki szkosnookie w dosc niezlym stopniu . Oprucz tego vw bmw volvo mesia .
    ||Toyota Inteligent 2 - uzywany oryginal jest w tej samej cenie co chinski klon , minusem jest to ze by przelozyc karte trzeba odkrecic 4 srubki :( w klonie jest wyciety jest otwor .

    A teraz mam pytanie do znawcow tematu sprzetu do bmw BMW .
    Chce kupic GT1 . Wacham sie pomiedzy chinskim klonem a oryginalem .
    Klon 2tys , uzywany ory. 7 tys . Nie robie duzo bmw wiec sklaniam sie ku klonowi . Na co uwazac przy zakupie klona bo sa trzy wersje z czerwona zielona i bez gumki , opcjonalnie czy ktos moze polecic jakiegos sprzedawce z polski :)
  • #221
    Anonymous
    Anonymous  
  • #225
    dylan1
    Level 19  
    poczytaj forum, niky nie bedzie za reke prowadził jak zielony jestes
  • #226
    michal72
    Level 12  
    Testowałem Snap-on Solus Pro.
    Nie miałem za bardzo czasu na zabawę nim.
    Jest szybki,mało czytelny i masa wartości zmierzonych wzięta z kosmosu.
  • #228
    Anonymous
    Anonymous  
  • #229
    autoelektro3
    Level 2  
    Motronic wrote:
    Miał ktoś do czynienia z Snap-on Solus Pro? Jak to się spisuje?


    do mechanika bardzo dobry załatwi 90% aut do 2008/2009
    tych spotykanych w Polsce

    Dodano po 1 [minuty]:

    michal72 wrote:
    Testowałem Snap-on Solus Pro.
    Nie miałem za bardzo czasu na zabawę nim.
    Jest szybki,mało czytelny i masa wartości zmierzonych wzięta z kosmosu.


    jak w każdym takim urządzeniu trzeba operować rocznikami

    np citroen 2003r
    diagnozujemy na roczniku 2001 bo z tego roku ma sterownik

    i wtedy odczyty masz prawidłowe
  • #230
    piki7
    Level 11  
    Witam
    Przyłączam się do prośby kolegi : svavecone: i proszę o jakieś opinie w temacie Autocom-a CDP PRO TRUCK bo w dalszym ciągu nic nie kupiłem. A z Delphi to zrezygnowałem bo EUR podskoczył i przedstawiciel też ceny podniósł.Z Reflex to samo 4 tyś EUR to nie dam a potrzebuje jakiś sprzęt do SCANI i MAN.
    Bardzo proszę o wypowiedzi na temat Autocoma będę wdzięczny.
    Pozdrawiam
  • #231
    Anonymous
    Anonymous  
  • #232
    Krzzysiek1981
    Level 13  
    Zastanawiam sie co bedzie lepsze do opla OP-COM czy Lunch x431.Czytałem że Launch robi opla prawie na poziomie Techa 2.Op-com obsługuje juz nowa insignie włacznie z kodowaniem kluczyków i wszystkie starsze też obsłuży.Launcha jeszcze nie widziałem w akcji dlatego mam dylemat.
  • #233
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Jurek nie mów że chcesz solusa kupić, miałem to na testach
    Położył się nawet na oplu, francja słabo i te przekładanie tych kluczy na łańcuszku ech
  • #234
    daniel_lhr
    Level 13  
    witam
    zastanawiam sie nad kupnem dec superscan 3 w wersji full , pracuje ktos na tym prosze o opinie. Naprawde robi to co orginalne serwisówki? Pytalem o niego jednego ze sprzzedawców ale zamiast niego polecil autobossa bo niby lepszy tak ze dalej nic nie wiem.

    Interesuje mnie tez texa txt z mozliwoscia rozrzezenia do ciezarowych.Do uzupelnienia planuje jeszcze zakup launch x431 diagun.

    Które z urzadzeń byśie polecali dec superscan , texa txt , autoboss v30 , reflex , czy nie zawracac sobie glowy i kupic tylko orginalnego launcha x431.?

    Jaki testerek o jak nawiekszych mozliwosciach polecali byscie do cieżarówek?
    Texa czy Jaltest lub jakis inny?
    Moge maksymalnie kupic 2 testery do osobowych i ciezarówek w sumie za 30 000zł
  • #235
    dylan1
    Level 19  
    powiem tak Dec nie robi tego co reflex w grupie fiata, wiem bo mam. Reszta OK.

    Z tych które wymieniłeś polecam DEC i Reflexa

    jak cos to dzwon powiem co i jak.

    acha musisz się nastawić konkretnie co robisz osobowe czy ciężarowe bo nie da się robić tego i tego.
  • #236
    Werewolf
    Level 25  
    Ktoś używa ZED-Bulla ? jak stoi z kodowaniem crypto i pcf ?
  • #237
    dylan1
    Level 19  
    Werewolf wrote:
    Ktoś używa ZED-Bulla ? jak stoi z kodowaniem crypto i pcf ?



    oryginał jak najbardziej ok.
  • #239
    lukash3
    Level 16  
    Ja mam pytanie do użytkowników X431 - Jak wyglądają wykresy? Często się przecież zdarza, że trzeba zrobić dynamiczne logi i je później przeanalizować. Czy da się je eksportować np. do *.csv?
  • #240
    Azzx
    Level 16  
    Miał ktoś z was do czynienia z Solusem Pro?
    To norma, że odczyty "parametrów" są czasami przekłamane?