Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.

actron 19 Oct 2011 10:34 19293 558
Texa Poland
  • #241
    autoelektron
    Level 10  
    daniel_lhr wrote:
    witam
    zastanawiam sie nad kupnem dec superscan 3 w wersji full , pracuje ktos na tym prosze o opinie. Naprawde robi to co orginalne serwisówki?


    robi wiecej np pin z uch w renault


    daniel_lhr wrote:
    witam
    Pytalem o niego jednego ze sprzzedawców ale zamiast niego polecil autobossa bo niby lepszy tak ze dalej nic nie wiem.


    bo ma pewnie wieksza marze na chu...wym autobosie ;)

    dylan1 wrote:
    powiem tak Dec nie robi tego co reflex w grupie fiata, wiem bo mam. Reszta OK.


    moze mamy innego deca
    sasiedni warsztat ma reflexa, robi duzo lancii, pozyczaja ode mnie deca
    w szczegoly nie wchodzilem ale moge sie spytac
  • Texa Poland
  • #242
    User removed account
    User removed account  
  • #243
    ardiw
    Level 10  
    Dzięki dylan1 za zainteresowanie.Uważam jednak że lepiej kupować u nas,mniej kłopotów z serwisem a razie czego.
  • #244
    dylan1
    Level 19  
    właśnie problemy sa w PL z reklamacjami bo w Pl nie produkują sprzętu tylko są przedstawiciele
  • Texa Poland
  • #245
    User removed account
    User removed account  
  • #246
    daniel_lhr
    Level 13  
    witam a co myslicie o tym , to jest korenspondencja z jednym przedstawicielem
    >>>cytat usuniety.<<<


    Panowie jak jest z tym mercem w decsuperscan. W jednych opisach jest ze robi w innych ze nie ,oraz ewentualnie na jakim, poziomie? Jakich jeszcze aut nie tyka ? Dobrym uzupelnieniem bylby jeszcze launch?


    oraz czy ktos moze mi sie przyczepic jak bede uzywal launch x431 diagun za 3200zł z allegro ? i nie wiem czy warto sie w to pchac
  • #247
    User removed account
    User removed account  
  • #248
    autoelektron
    Level 10  
    daniel_lhr wrote:

    Panowie jak jest z tym mercem w decsuperscan. W jednych opisach jest ze robi w innych ze nie ,oraz ewentualnie na jakim, poziomie? Jakich jeszcze aut nie tyka ? Dobrym uzupelnieniem bylby jeszcze launch?


    mercedesa nie ma niby ma byc z bmw slabo, francja, fiat rewelacyjnie, ford, landrover swietnie opel dobrze
    co do listu od przedstawiciela to pewnie z zywca, byl u mnie na slasku i wciskal mi tez autobossa niestety po paru samochodach podlonczonych podziekwalem,
    ten handlowiec jakis noierozgarniety
    jezeli chodzi o obsluge to nie moge narzekac - osiowania w jakims fiacie nie moglem zrobic w tym samym dniu przyslali skrypt i zrobione, bylo podobnie pare razy i zawsze pomogli, jakiejs opcji w bsi brakowalo w c4 i tez zrobili
    zglaszane problemy w nastepnych aktualizacjach sa naprawiane klienci do mnie wracaja i sprawdzam jak cos nie hula
    co mnie wkurwia? tlumaczenie, czesciowo jest bardzo dobrze przetlumaczone a czesciowo jak z translatora, jakby kto inny tlumaczyl
  • #249
    dylan1
    Level 19  
    ja mam ustawiony w wszystkich testerach język angielski i problemów nie ma
  • #250
    User removed account
    User removed account  
  • #251
    dylan1
    Level 19  
    ja mam DECa ale 2 i pasuje. A angielski język mi w niczym nie przeszkadza. Większość programów testerów mam w england
  • #252
    daniel_lhr
    Level 13  
    Co poradzilibyscie do programowania imobilizerów , odczyt pin , glownie opel, vag , oraz francja?. Myslalem nad mgic dash can do vag z opcja na liczniki rb4 i rb8 za ok 2000zł , oraz ewentualnie carprog opcja na opla 4100zł +opcje VAG EDC16, EDC15, MED9, MED7 by OBDII (odczyt/zapis przebiegu, odczyt danych z immobilizera)+CARPROG S4.8 VAGKEY - programowanie transpondera dla VW, Audi, Skoda, Seat. Oraz co zawiera carprog w wersji uniwersalnej za 2600zł ?
  • #253
    dylan1
    Level 19  
    polecam MVP pro lub AD100 z odpowiednim softem
  • #254
    daniel_lhr
    Level 13  
    SKT-100 SUPER KEY TOOL 2.1 a co sadzicie o tym ? i gdzie to mozna kupic w legalnej wersji jak rowniez mvp pro lub ad100 info na pw , Prosilbym o jakis namiar
  • #256
    daniel_lhr
    Level 13  
    Co by bylo lepsze do odczytu epromów w układzie oraz procesorów ?, myślalem nad UPA usb , oraz teraz jeszcze wpadl mi w oko Carprog troche drozszy ale z wiekszymi mozliwosciami . Da rade nim doprogramowac karte do renault?
    Grupe vag ladnie obsluguje wraz z prekodowaniem i dokodowaniem kluczy , ople tez spoko
  • #257
    mota88gb
    Level 19  
    Właśnie tez szukam jakiejś maszynki do Renault Scenic Laguna. Coś tańszego od Renault Explorer. SBB da rade to robić? Znalazłem jeszcze takie coś jak Renault + Nissan Key Prog.
  • #258
    jarekmax
    Level 12  
    A co powiecie na porównanie X431 Diagun z AUTOCOM mówie o tych z allegro. Co bardziej jest warte swej ceny. Autocom jest tańszy ale lapka trzeba jeszcze kupić wiec wychodzi podobnie cenowo. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
  • #259
    krbl
    Level 17  
    jarekmax wrote:
    A co powiecie na porównanie X431 Diagun z AUTOCOM mówie o tych z allegro. Co bardziej jest warte swej ceny. Autocom jest tańszy ale lapka trzeba jeszcze kupić wiec wychodzi podobnie cenowo. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.


    wita

    dawno nic nie napisał
    :(
    to napisze

    autocom- baaardzo małe mozliwości - dla szukających sprzetu do odczytu błedów parametrów ok

    ale jak chcesz cos wiecej zrobic z autem - x431 5x lepszy

    Dodano po 5 [minuty]:

    daniel_lhr wrote:
    Co poradzilibyscie do programowania imobilizerów , odczyt pin , glownie opel, vag , oraz francja?. Myslalem nad mgic dash can do vag z opcja na liczniki rb4 i rb8 za ok 2000zł , oraz ewentualnie carprog opcja na opla 4100zł +opcje VAG EDC16, EDC15, MED9, MED7 by OBDII (odczyt/zapis przebiegu, odczyt danych z immobilizera)+CARPROG S4.8 VAGKEY - programowanie transpondera dla VW, Audi, Skoda, Seat. Oraz co zawiera carprog w wersji uniwersalnej za 2600zł ?


    jeżeli za 2600
    to zapewne to
    http://allegro.pl/programator-carprog-korekty-licznikow-micronas-obd-i1958846973.html

    carprog full troche kosztuje- ale cokolwiek da sie nim zrobic
    aby nie było tak różowo- nie wszystko co obiecuje

    jest jeszcze rodzimy produkt - superprog

    i tak można mnożyć dalej

    pozdr
  • #260
    jarekmax
    Level 12  
    To ja już chyba zgłupiałem. Jedni mówią ze AUTOCOM ma większe możliwości niż diagun zwłaszcza na początek przygody z diagnostyką. Na razie kupiłem Diaguna i zastanawiam się nad systematycznym doposażeniem w interfejsy pod konkretne marki. Co byś polecał pod europejskie marki. Ja myślałem nad takim zestawem: Lexia, Clip, VAGcom, TECH2. Co ty na to?
  • #261
    krbl
    Level 17  
    daniel_lhr wrote:
    Co by bylo lepsze do odczytu epromów w układzie oraz procesorów ?, myślalem nad UPA usb , oraz teraz jeszcze wpadl mi w oko Carprog troche drozszy ale z wiekszymi mozliwosciami . Da rade nim doprogramowac karte do renault?
    Grupe vag ladnie obsluguje wraz z prekodowaniem i dokodowaniem kluczy , ople tez spoko


    nie czytamy w układzie - i to najlepsze rozwiązanie

    a upa i carprog ni jak się nie da porównać
    chcesz mieć prog ok- kup upa
    chcesz coś zrobic przy okazji przez obd kup carproga

    Dodano po 3 [minuty]:

    jarekmax wrote:
    To ja już chyba zgłupiałem. Jedni mówią ze AUTOCOM ma większe możliwości niż diagun zwłaszcza na początek przygody z diagnostyką. Na razie kupiłem Diaguna i zastanawiam się nad systematycznym doposażeniem w interfejsy pod konkretne marki. Co byś polecał pod europejskie marki. Ja myślałem nad takim zestawem: Lexia, Clip, VAGcom, TECH2. Co ty na to?


    jej to temat jak widać rzeka

    kupujesz uniwersala- najlepiej org

    a później to co ci potrzeba z serwisowych- tu już raczej clony - jak się domyślam

    chcesz psa- kupisz lexia
    chcesz reno kupisz clip - no chyba ze masz nowe auta to juz nie da razy
    chcesz bmw kup ista
    itd

    a co do autocom- to dobrze mówią- na początek przygody ...
  • #262
    jarekmax
    Level 12  
    Czyli mimo wszystko Diagun lepszy jako baza?
  • #263
    krbl
    Level 17  
    mota88gb wrote:
    Właśnie tez szukam jakiejś maszynki do Renault Scenic Laguna. Coś tańszego od Renault Explorer. SBB da rade to robić? Znalazłem jeszcze takie coś jak Renault + Nissan Key Prog.


    jezeli masz dwa auta do zrobienia- to nie szukaj takich zabawek- to raczej dla tych co biorą sobie :(

    sprzętu do zakodowania kluczy czy kart - jest cała masa
    radzą sobie - potrzeba tylko pin albo kod wejścia
    i już

    Dodano po 37 [sekundy]:

    jarekmax wrote:
    Czyli mimo wszystko Diagun lepszy jako baza?


    jeżeli nie polegasz tylko na PL
    to tak
  • #264
    jarekmax
    Level 12  
    Orłem nie jestem w Angielskim ale daje rade. A czego nie bardzo rozumiałem to tłumaczyłem przez WWW.
  • #265
    dylan1
    Level 19  
    ale czego wy wymagacie od sprzętu za 3 tysiaki... porządny sprzęt kosztuje 4 razy tyle. Diagunem bym sobie głowy nie zawracał. mogę polecić sprzęt na jakim pracuje i a robi na nim ładnych parę lat i mogę dużo o nim powiedzieć.
  • #266
    888kf
    Level 12  
    A co powiecie o AUTOCOM dla ciężarówek i o VASie i LEXII (te z Allegro) ? Jako uniwersalny diagnoskop mam cdif2 i jest w miarę OK. Chcę rozbudować trochę wyposażenie o ciężarowe i większe możliwości dla popularnych marek.
  • #267
    dylan1
    Level 19  
    888kf wrote:
    A co powiecie o AUTOCOM dla ciężarówek i o VASie i LEXII (te z Allegro) ? Jako uniwersalny diagnoskop mam cdif2 i jest w miarę OK. Chcę rozbudować trochę wyposażenie o ciężarowe i większe możliwości dla popularnych marek.



    do tego co kupiłeś to drogie jest oprogramowanie.....

    do ciężarówek kup jaltest
  • #268
    888kf
    Level 12  
    Jak sprawdzałem to ten Jaltest kosztuje ponad 20tys. i licencje ma na rok. Ja aż tak profesjonalnie nie zajmuję się ciężarówkami i chciałbym coś tańszego (AutoCom na alegro stoi po 2200PLN). Jeśli chodzi o cdif2 to abonament roczny nie jest wysoki (od nowego roku podnieśli na 800PLN), ale bez aktualizacji też sprzęt w pełni chodzi.
  • #269
    larix1
    Level 10  
    Typowe Polskie zachowanie najlepiej najtaniej i wszystko. Wiele fajnych interfejsów jest na rynku ale najbardziej w butelkę nabijają się co kupili Gutmana (zawodowo wygląda i tyle) bo jakość do ceny jest nieproporcjonalna. Sprawdzenie i usunięcie błędów to każdym ELM itp zrobimy. W przypadku VW ograniczony jest strasznie już nie wspomnę o GM gdzie nie jest w stanie pomóc w logowaniu sprzętów. Za ta cenę Adako proponuje większość (razem) interfejsów oryginalnych.
  • #270
    User removed account
    User removed account