Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
W2 Usługi badań i pomiarów
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.

actron 01 Kwi 2012 12:53 13341 558
  • #421
    TOMASZGODELA
    Poziom 9  
    Actie sobie daruj... francje jeszcze w miarę to robi bo kiedyś actia robiła serwisów-ki... ale nawet francje robi ogólnie dobrze. Merce Bmki Volvo i jakieś grubsze auta kiszka, azja wiadomo coś tam jest ale parę modeli ...Reasumując robisz srednie samochody CIT/PEG FIAT FORD.... Vw i nie najnowsze to może ci to starczy.

    Za te kasę nie warto...

    Aha ktoś tam coś pisał ze actia do europy i coś tam do azji... to bzdury pamiętaj że z czasem będziesz musiał zapłacić za aktualizacje. Będziesz potrzebował i wtedy opłaty x2 czyli ok średnio 2000 na fejsa...i tu robi się kwota 4000 albo więcej...
  • W2 Usługi badań i pomiarów
  • #422
    zaba_1974
    Poziom 11  
    Filtr cząstek stałych któryś obsługuje.
  • #423
    prg
    Poziom 12  
    TOMASZGODELA napisał:
    Actie sobie daruj... francje jeszcze w miarę to robi bo kiedyś actia robiła serwisów-ki... ale nawet francje robi ogólnie dobrze. Merce Bmki Volvo i jakieś grubsze auta kiszka, azja wiadomo coś tam jest ale parę modeli ...Reasumując robisz srednie samochody CIT/PEG FIAT FORD.... Vw i nie najnowsze to może ci to starczy.

    Za te kasę nie warto...

    Aha ktoś tam coś pisał ze actia do europy i coś tam do azji... to bzdury pamiętaj że z czasem będziesz musiał zapłacić za aktualizacje. Będziesz potrzebował i wtedy opłaty x2 czyli ok średnio 2000 na fejsa...i tu robi się kwota 4000 albo więcej...


    dzięki za komentarz ,a co sadzisz o autoboss jest wart zakupu ?Wczesniej miałem kts520 ale ten abonament !!!!
  • W2 Usługi badań i pomiarów
  • #424
    zick.pl
    Poziom 16  
    lamzi napisał:
    A może jednak wybrać jakiś zestaw złożony z tańszych ale kilku interfejsów lub testerów ?
    Zależy mi na oplu. volkswagenie, francuzach i fiacie.
    Wiem że do VW najlepiej VCDS.



    Do Fiata FiatEcuScan w zestawie z interfejsem CanTieCar v2.0 MULTIPLEXER.

    Po za tym interfejs obsługuje mnóstwo softu po szynach K L i CAN
    ************************************************
    Emulated well-known adapters
    - USB-Serial (6:CTS, 7:RXD, 8:DTR/DSR, 14:RTS, 15:TXD)
    - KL-Line (7:K, 15:L)
    - 2K-Line (7:K, 15:K2)
    - KKL-Line (7:K, 15:L/K2)
    - 3K-Line (7:K, 15:K2, 8:K3)
    - OPEL 4K-Line (7:K, 8:K3, 3:K4, 12:K5)
    - Multiplexed K-Line to ALL OBD-pins
    - VAGCOM v409-1 (KKL-Design)
    - RS485 Duplex (12:A, 13:B)
    - RS485 Half-Duplex (12:A, 13:B)
    - Carsoft BMW 6.5/7.3
    - Carsoft MB 7.4
    - Carsoft MB 7.4 - OBDII
    - Siemens Airbag 3.0
    - NISSAN Consult I + Sync (10:TX, 2:RX, 7:SYNC)
    - NISSAN Consult I - OBDII (12:TX, 13:RX)
    - DIESEL-kit v1.0 Bluetooth ready
    - VOLVO 9998555
    - P.A.Soft BMW Scanner v1.2.5
    - P.A.Soft BMW Scanner v1.3.6
    - P.A.Soft BMW Scanner v1.4.0 Demo
    - P.A.Soft BMW Scanner v1.4.x
    - BMW EDIABAS: STD:OBD
    - BMW EDIABAS: ADS
    - BMW EDIABAS: D-CAN Combo (STD:OBD K + D-CAN)
    - BMW EDIABAS: D-CAN Fast (STD:OBD D-CAN) Bluetooth ready
    - BMW EDIABAS: D-CAN Fxx (STD:OBD D-CAN for F-series) Bluetooth ready
    - BMW EDIABAS: JBE PT-CAN (STD:OBD + JBE CAN 500k) Bluetooth ready
    - BMW EDIABAS: JBE K-CAN (STD:OBD + JBE CAN 100k) Bluetooth ready
    - ELM323 v2.0+ Bluetooth ready
    - ELM327 v1.4+ Bluetooth ready
    - ELM327 v1.4+ (ScanTool.net) Bluetooth ready
    - DigiProg OBDII Flasher
    - KWP2000 Flasher
    - KWP2000 PLUS Flasher
    - CMD EDC16 OBDII Flasher v1236 - K-Line
    - CMD EDC16 OBDII Flasher v1244 - K-Line
    - CMD EDC16 OBDII Flasher v1251 - CAN
    - CMD EDC16 OBDII Flasher v1255 - K-Line
    - CMD MAP3Diag
    - CMD MPC5xx BDM Programmer v1251 (4/5:GND-6, 6:RST-1, 7:DI-7, 8:SCK-5, 14:IGN-2, 15:DO-8, 16:PWR-9)
    - Galletto v1050/1080 EOBDII Flasher
    - Galletto v1245 EOBDII Flasher
    - Galletto v1250 EOBDII Flasher
    - Galletto v1260 EOBDII Flasher
    - VAG K+CAN Commander v1.4/v2.5/v3.6
    - LICZNIK USB Dongle for v4.8a
    - Lawicel CAN232 v3 (6:High, 14:Low) Bluetooth ready
    - Lawicel CANUSB v1 (6:High, 14:Low)
    - PonyProg2000 (4/5:GND-10, 6:IN#-6, 7:OUT#-5, 8:SCLK#-4, 14:VCC/RST-1/3, 15:RST#-2)
    - OpenPort v1
    - OpenPort v1.2
    - OpenPort v1.3 Universal (11:Vpp/Boot)
    - PassThru SAE J2534-1/2 Bluetooth ready
    - PassThru SAE J2534-1/2 - BMW up to 2008 Bluetooth ready
    *****************************************************


    A jeżeli potrzebujesz bardzo zaawansowanych opcji to myślę, że najlepszym rozwiązaniem są serwisówki a nie kombajny, które tak naprawdę potrafią dużo mniej niż podają producenci lub sprzedawcy.

    Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.
  • #425
    TOMASZGODELA
    Poziom 9  
    dobre dobre........... to jak juz extrem..... to proponuje... kabelki od Viak....
    najlepiej ze 50 kabelków bo sa po 150zł :)

    i do tego kopie serwisówek najlepiej też po 3 z każdego typu bo w zależności od chińczyka na 1nym działa to a na 2 gim tym samym tamto....... aaaaaaa i najlepiej to wziąść na dofinansowanie z unii. Koniecznie trzeba dopisać kabelki diagnostyczne + serwisówki pirackie :) haha

    I przyjedzie klient a tymi swoimi kabelkami bedziesz motał 4 godziny i okaze sie ze kablki do d...y.. a niby serwisówka od chinczyka wysypuje sie podczas próby np dopalania dpf-a badz wymaga jakiegos kodu.... ale licznmy ze jakos tam leci i robisz zawieszenia samochodów i czasem co sie uda podłaczyć......
    Pijesz piwko w barze i chwalisz sie ... "....... mam serwisówki do forda renault ..itp wpadnijcie na diagnoze " i wpadają pały bo usłyszał to kolega z konkurencji.

    10x wartość oprogramowania... warsztat zamkniety ....... I PO TEMACIE...
  • #426
    zick.pl
    Poziom 16  
    Chłopak pytał o kable więc podałem informację o interfejsie do Fiata ( z softem full legal ). To, że interfejs jest programowo przełączany w różne tryby pracy to tylko jego zaleta. Z Fiatem Lancią i Alfą działa naprawdę EXTRA. VCDS-Lite za 99$ też jest legalny.
    ( łącznie za około 400$ daje to możliwość podłączenia do kilku marek pojazdów legalnie za naprawdę niewielkie pieniądze )

    O serwisówki można się zgłosić do producenta aut.
    ( o chińskich lewiznach nawet nie pomyślałem )
  • #427
    TOMASZGODELA
    Poziom 9  
    do kasowania to wlasnie kabelki i to niebardzo... urzadzenia multi sa wlasnie dla warsztatów gdzie ma byc szybka naprawa bez konkretnej specjalizacji... czym gosc przyjedzie masz podlaczyc i zrobic nie tylko kasowania błędów ale diagnoza i podstawowe kodowania adaptacje... np kodowanie wtryskiwaczy dopalanie dpf-ów elektryczne zaciski , adaptacje przepustnic kasowania isnpekcji i najważniejsze jak najwieksza liczba modułów i odczytanie z nich parametrów itp itd.....

    jak by człowiek chciał kabelki do każdej marki (od eu do azji) to by człowiek zwariował na warsztacie.,. urzadzenie niezależne do szybkiej diagnozy i naprawy to podstawa... wiekszość warsztatów i tak leci na urządzeniach multi bo wiekszość napraw to day by day...

    Kabelek za 99$ to sobie klient na necie kupi zeby sam zrobić w domku kasowanie.. warsztat mam mieć sprzet do wiekszości pojazdów bo klient którego nie podłączysz drugi raz nie wróci bo powie (nie jade bo i tak nie ma czym podłaczyć żebt sprawdzić)

    Urządzenia multi na dzisiaj maja bardzo zaawansowane funkcje które kabelki za 200zł nie mają... tu wogóle nie powinno być dyskusji na ten temat
    Producenci czy producent kabelka nastawia sie na klienta koncowego usera samochodu a nie na warsztat...
  • #428
    zick.pl
    Poziom 16  
    Czy ja napisałem coś o kablu za 200PLN
    Czytaj kolego uważnie.
    INTERFEJS MULTIPLEXER + OPROGRAMOWANIE - FIAT ALFA LANCIA = 1000PLN

    ps. to coś za 99$ do nie kabelek tylko program do VAG
  • #429
    Euro-Trade
    Poziom 8  
    TOMASZGODELA napisał:
    Actie sobie daruj... francje jeszcze w miarę to robi bo kiedyś actia robiła serwisów-ki... ale nawet francje robi ogólnie dobrze. Merce Bmki Volvo i jakieś grubsze auta kiszka, azja wiadomo coś tam jest ale parę modeli ...Reasumując robisz srednie samochody CIT/PEG FIAT FORD.... Vw i nie najnowsze to może ci to starczy.

    Za te kasę nie warto...

    Aha ktoś tam coś pisał ze actia do europy i coś tam do azji... to bzdury pamiętaj że z czasem będziesz musiał zapłacić za aktualizacje. Będziesz potrzebował i wtedy opłaty x2 czyli ok średnio 2000 na fejsa...i tu robi się kwota 4000 albo więcej...


    Kolego chyba dawno nie miałeś do czynienia z urządzeniem ACTIA, albo widziałeś chińskiego klona a na takie to trzeba uważać, oryginał z nowym oprogramowaniem bardzo dobrze radzi sobie z wszystkimi nowymi, z BMW Volvo i Mercedesem rownież. dla porównania u jednego klienta na prezentacji z Sulechowa niedaleko Zielonej gory miałem do czynienia z BMW e60 z 2 litrowym dieslem, kilka dni wcześniej klient miał prezentacje autobossa i ten miał problem zrobić kasowanie CBS, Ja to zrobiłem bez problemu za pomocą Actia, klient był również pod wrażeniem bo mogliśmy zrobić obsługę filtra cząstek stałych w tym modelu.

    A co do aktualizacji, to nie we wszystkich urządzeniach trzeba robić to co roku,
    Niektóre urządzenia można teraz aktualizować co 2,3 lata i nic nie płaci się wstecz.

    To kolego poleć jakieś 1 uniwersalne urządzenie... ktore zrobi i Europe i Azje...
    Czego Ty używasz??
  • #430
    TOMASZGODELA
    Poziom 9  
    hahaha widze ze tu na forum handlarze sie wbijają bez żadnej ściemy :) ...

    z tego co widze na allegro importeurotrade actie sprzedaje !!!
    to co będzie pisał ........ twoje posty aż kipią bezstronnością
    GDZIE MODERATOR... ?? to nie forum sprzedawców!



    WESOŁYCH ŚWIĄT
  • #431
    rafekj
    Poziom 2  
    Euro-Trade napisał:
    Kolego chyba dawno nie miałeś do czynienia z urządzeniem ACTIA, albo widziałeś chińskiego klona a na takie to trzeba uważać, oryginał z nowym oprogramowaniem bardzo dobrze radzi sobie z wszystkimi nowymi, z BMW Volvo i Mercedesem rownież. dla porównania u jednego klienta na prezentacji z Sulechowa niedaleko Zielonej gory miałem do czynienia z BMW e60 z 2 litrowym dieslem, kilka dni wcześniej klient miał prezentacje autobossa i ten miał problem zrobić kasowanie CBS, Ja to zrobiłem bez problemu za pomocą Actia, klient był również pod wrażeniem bo mogliśmy zrobić obsługę filtra cząstek stałych w tym modelu.

    A co do aktualizacji, to nie we wszystkich urządzeniach trzeba robić to co roku,
    Niektóre urządzenia można teraz aktualizować co 2,3 lata i nic nie płaci się wstecz.

    To kolego poleć jakieś 1 uniwersalne urządzenie... ktore zrobi i Europe i Azje...
    Czego Ty używasz??


    sluchaj ja uzywam clona autoboss pc-max. bmw jest dobry a juz wogole jak czytam ze koles mial problem z cbs to mnie trzepie ze baranom daja taki sprzet sprzedawac:P
    ja nigdy nie mialem najmniejszego problemu. i to jeszcze z wersja na clona wtedy 1.27 a teraz gdy znalazlem sposob na codzienne aktualizacje z servera autoboss....
    poprostu miodzio:)

    fakt ze nie robi wszystkiego ale nie znajdziesz nigdzie takiego ktory robi wszystko.
    do porownania mam orginalnego x431 i clona diagun - oba sa slabsze (poza afa ktora u mnie jeszcze w fazie rozwoju) jesli juz szukasz czegos dobrego to zainwestuj w euro v (sprawdz OTC MACH VCI Car & Truck Diagnostic Scan Tool - rowniez firmy spx)
  • #432
    marionxxe
    Poziom 1  
    powiedzcie coś o sprzętach typu KTS/BRAINBEE 9000/CDP/
  • #433
    lamzi
    Poziom 10  
    Ja prawdopodobnie skusze się na delphi ds150. Widziałem, zainteresowałem się tym
  • #434
    Hawaj123
    Poziom 12  
    lamzi napisał:
    Ja prawdopodobnie skusze się na delphi ds150. Widziałem, zainteresowałem się tym


    Delphi to to samo co autocom cdp car oraz wow wurtha - do europy sprzęt bardzo dobry, a azję to praktycznie zwykłe obd
  • #435
    krzakx
    Poziom 10  
    A czy wie ktoś coś o Allscannerze?

    Czy to jest hardwarowy klon autobossa?
    Tak samo Autocom CDP wydaję się być podobny, wszystkie te urządzenia są zgodne z PassThru więc tak naprawdę co stoi na przeszkodzie by dowolny soft odpalić na dowolnym hardware?
    Zabezpieczenia sprzętowe? Dało by się dogadać z dealerem o dostawę samego softu z abonamentem?
  • #436
    rafekj
    Poziom 2  
    krzakx napisał:
    A czy wie ktoś coś o Allscannerze?

    Czy to jest hardwarowy klon autobossa?
    Tak samo Autocom CDP wydaję się być podobny, wszystkie te urządzenia są zgodne z PassThru więc tak naprawdę co stoi na przeszkodzie by dowolny soft odpalić na dowolnym hardware?
    Zabezpieczenia sprzętowe? Dało by się dogadać z dealerem o dostawę samego softu z abonamentem?


    watpie, to stracone pieniadze dla autoboss. poza tym podczas sciagania softu generowany jest plik license.dat ktory jest dopasowany do danego s/n urzadzenia autobosa i tylko autobosa. autobos nie wypusci softu specjalnie dla ciebie:(
  • #437
    krzakx
    Poziom 10  
    A co wiecie na temat wcześniej wspominanego Allscannera?

    Chinczyk pisze, że można na tym odpalić:
    TOYOTA TIS Techstream to realize same function as that.
    BENZ STAR (CAN BUS, this function in developing)
    BMW INPA to realize same function as that (this function in developing)
    NISSAN Consult-III, on developing.
    HONDA HDS, on developing.
    FORD VCM IDS, on developing.

    Brzmi obiecująco, ceno również dobra.
  • #438
    Casian
    Poziom 9  
    Szukam interfejsu do aut francuskich - Renault, Citroen.
    Co polecacie ?
  • #440
    _mileq_
    Poziom 9  
    Hawaj123 napisał:
    lamzi napisał:
    Witam.
    Właśnie zastanawiam się nad autobossem v30 i interesuje mnie jedna kwestia. Jak radzi sobie z elektrycznym hamulcem postojowym w vw np. passat 2005 r. ?


    No z hamulcem postojowym w grupie vag radzi sobie doskonale (ale chyba wszystkie urządzenia to robią) jak również w kilku innych sobie z tym radzi np: renault scenic


    a to ciekawe, bo z tego co wiem to autoboss nie łączy się z grupą VAG na szynie CAN tj. po 2004 roku, np. octavia II.

    Tak na prędce z pamięci:
    c4 picasso 07 - brak komunikacji
    saab - brak komunikacji
    c max 06 - szukasz po modelach i się nie łączy (trzeba kombinować) udało się gdzieś w focusie bodaj ale tylko silnik!!!
    doblo 03 - (ogólnie chyba fiat po łepkach) do absu nie da się wbić.
    sprinter 901 - wykrył błąd ale lakoniczny opis (chyba po ang. w całości nawet) kumpel podjechał CDIF2 i konkretnie czujnik na szynie wtryskowej (jak na często padające czujniki w sprinterach opis lipa!!!)
    BMW - b. dobrze
    MERC - dobrze
    HONDA - ok
    TOYOTA - ok
    RENAULT - nowsze lepiej z tego co pamiętam

    Ale ogólnie Autoboss jako uniwersalny za tą kasę jest godny polecenia!!!
  • #441
    matiss
    Poziom 11  
    _mileq_ napisał:
    a to ciekawe, bo z tego co wiem to autoboss nie łączy się z grupą VAG na szynie CAN tj. po 2004 roku, np. octavia II.

    Tak na prędce z pamięci:
    c4 picasso 07 - brak komunikacji
    saab - brak komunikacji
    c max 06 - szukasz po modelach i się nie łączy (trzeba kombinować) udało się gdzieś w focusie bodaj ale tylko silnik!!!
    doblo 03 - (ogólnie chyba fiat po łepkach) do absu nie da się wbić.



    co za BZDURY opowiadasz gościu, grupy VW nie robi po CANie? robi i to od dawna! tutaj masz rozpiskę z nowo dodanymi funkcjami specjalnymi: http://www.autoboss.net/en/Pro_Latst_V30_eone_EN.asp?ID=6589

    C4 picasso chodzi bez problemu również po lifcie z 2008 (przy użyciu końcówki Citroen-16)

    Do Saaba jest oddzielna kategoria i łączy się bez problemu zresztą wcześniej przez opla można było też zdiagnozować większość Saabów.

    Do Fiatów jest specjalna końcówka obd FIAT-16 i wszystko można zrobić a przynajmniej większość

    Ogólnie albo miałeś uszkodzonego Autobossa, nie umiesz go obsługiwać albo nigdy nie miałeś go w rękach...
  • #442
    _mileq_
    Poziom 9  
    Witam

    Tak, przepraszam sieję popeline, oczywiście robi VW po CANIE, pomyliło mi się że nie robi OCTAVI II po face liftingu, ale to pewnie dlatego, że ja mam ostatnia aktualizację z lipca 2011 roku. (nadmienię, że in plus dla firmy to to, że działają cały czas i wypuszczają nowe aktualizację non stop)

    Co do citroena to faktycznie chodzi, po zmianie wtyczki z obd II standard na citroenowską.

    Do fiata nie ma obd 16 fiat, tylko jest FIAT na 3 piny.
    Mówiłem, że są problemy z abs w fiacie.

    P.S. Nie mam uszkodzonego, żadnego chińczyka tylko z DAX-POL'u (tylko aktualizację z lipiec 2011), orłem w dziedzinie elektroniki pojazdów nie jestem - cały czas się uczę, napisałem tylko z czym miałem problemy, mam go w rękach przynajmniej raz na dwa dni!!!

    Jeszcze raz powtórzę, że za te pieniądze to jest wart polecenia jako uniwersalny !!!
  • #443
    matiss
    Poziom 11  
    Zamów sobie z Dax-Polu wtyczkę do Fiata ponieważ jest nowa i w we wszystkich fiatach również najnowszych zrobisz nią prawie wszystko razem z absem, kodowaniami wtrysków i konfiguracjach komputera pokładowego itp.
  • #444
    globens88
    Poziom 1  
    mam pytanko jak boss v30 robi forda? i ile kosztuje aktualizacja do kts? czy mozna jej nie placic i uzywac kts?
  • #445
    matiss
    Poziom 11  
    Ostatnio przewinęło mi się kilka Transitów bo obsługuję flotę firmy kurierskiej i Autoboss dość sympatycznie je obrobił, na silniku (w większości to 2,4 TDCI): Zmiana lub wyłączenie limitu prędkości, serwis, przyuczanie pompy paliwa, wypalanie filtra cząstek stałych dpf. Niedawno miałem też Mondeo 2009 też TDCI i fajnie poszło kodowanie wtryskiwaczy a na focusie kalibracja czujnika kąta ESP i skasowanie Crash daty ze sterownika poduszek po wystrzeleniu.

    Zresztą SPX który robi Autobossa robi też testery fabryczne/serwisowe m.in. do Forda IDS VCM http://www.spx.com.au/Items.aspx?catId=c03 więc jak na tester uniwersalny to radzi sobie naprawdę przyzwoicie.
  • #446
    prg
    Poziom 12  
    globens88 napisał:
    mam pytanko jak boss v30 robi forda? i ile kosztuje aktualizacja do kts? czy mozna jej nie placic i uzywac kts?


    W kts jak nie zapłacisz abonamentu koszt około 2600zł to się blokuje i zostaje już tylko nic nie warte pudełko ..w autoboss nie musisz kupowac aktualizacji ,nie blokuję się ....jeśli jesteś zainteresowany mam na sprzedaż 2 miesięcznego autobossa orginał kupiony w firmie daxpol .....


    Pozdrawiam!
  • #447
    klosek6
    Poziom 13  
    czy VCM IDS w transicie mogę wyłączyć blokadę prędkości? jak tak to jak to się robi , ponieważ w poniedziałek ma przyjechać klient i chciał bym wiedzieć jak to się robi?
  • #448
    matiss
    Poziom 11  
    Jeśli chodzi o Transita to ja wchodzę w silnik potem funkcje specjalne > limit prędkości > wybieram kilometry lub mile > potem ustawiasz limit u mnie o ile pamiętam 90, 100, 120 lub bez limitu zatwierdzasz i limit wyłączony, masz inny tester ale myślę że będzie to podobnie zrobione.

    Ps. u Was też taki przestój na warsztacie podczas tego całego Euro? takiego bezruchu jeszcze nie miałem...
  • #449
    MechanikChoszczno
    Poziom 1  
    Witam

    Pragnąłbym nakreślić kilka linijek na temat Testera szeroko omawianego w tym forum tj. AUTOBOSS V30. Wcześniej korzystałem z LAUNCH X431 DIAGUN Lecz postanowiłem zakupić coś bardziej profesjonalnego.. i po przekonaniach i zapewnieniach panów z FOTY... wybór padł właśnie na Autoboss V30.


    Oto moje sugestie.:

    Jestem totalnie niezadowolony... produkt przereklamowany.


    Nie czyta kodów błędow, mimo ze są.
    Kodowania z reguły nie chcą działać.

    Tłumaczenia też są kiepskie, opisy kodów praktycznie nie istnieją..

    Praktycznie diagun robi to samo.

    Chciałem oddać tester z powrotem lecz nie istnieje taka możliwość.

    Z checią odsprzedam to urządzenie za 70 procent ceny zakupu.
    Wygląda jak nowe, wystawiam fakturę. Proszę zainteresowanych o kontakt.


    Teraz już tylko w grę w moim przypadku wchodzi zakup urządzenia markowego.
    Testowałem: Gutmana mega macs, Texę, Boscha, Actia. Chyba wybiorę Gutmana,
    Ale wszystkie testowane urządzenia były lepsze niż Autoboss.

    Z wyrazami szacunku. Jarek
  • #450
    prg
    Poziom 12  
    MechanikChoszczno napisał:
    Witam

    Pragnąłbym nakreślić kilka linijek na temat Testera szeroko omawianego w tym forum tj. AUTOBOSS V30. Wcześniej korzystałem z LAUNCH X431 DIAGUN Lecz postanowiłem zakupić coś bardziej profesjonalnego.. i po przekonaniach i zapewnieniach panów z FOTY... wybór padł właśnie na Autoboss V30.


    Oto moje sugestie.:

    Jestem totalnie niezadowolony... produkt przereklamowany.


    Nie czyta kodów błędow, mimo ze są.
    Kodowania z reguły nie chcą działać.

    Tłumaczenia też są kiepskie, opisy kodów praktycznie nie istnieją..

    Praktycznie diagun robi to samo.

    Chciałem oddać tester z powrotem lecz nie istnieje taka możliwość.

    Z checią odsprzedam to urządzenie za 70 procent ceny zakupu.
    Wygląda jak nowe, wystawiam fakturę. Proszę zainteresowanych o kontakt.


    Teraz już tylko w grę w moim przypadku wchodzi zakup urządzenia markowego.
    Testowałem: Gutmana mega macs, Texę, Boscha, Actia. Chyba wybiorę Gutmana,
    Ale wszystkie testowane urządzenia były lepsze niż Autoboss.

    Z wyrazami szacunku. Jarek


    Jestem tego samego zdania ,szkoda nerwów na ten sprzęt .... ja na szczęście mam już problem z głowy , teraz biorę kts-a albo mega macsa

    pozdr.