KarizmoGSM wrote:Słuchaj mam taka starkę i moza juz ja zainstalować na każdym kąpie. Ja mam ja na Dellu D610, śmiga o wiele szybciej niż na IBM, nie kupuj z zewnętrznym dyskiem. Na razie używam 2011/05 ale zainstalowałem sobie na drugim dysku 2012/05 (są nowsze, mi na razie zbędne, nie robie nic nowego). Za taką cenę to nie ma co sie zastanawiać.
Mam jeszcze Diaguna i Autocoma nie narzekam. Wiadomo Autocom po polsku ryżowy wart tej kasy oryginał nie, tłumaczenie ok ale diagun to tylko w angielskiej wersji.
Z racji ze specjalizuje sie w Fiatach to zakupiłem oryginała examinera smart, jest Multiecuscan ale starszych nie rusza, pierdoły straszne pokazuje lub wcale nie pokazuje. W razie czego mogę wgrać Flesha do Examinera kontakt na PW.
Co do DECA tu masz listę co obsługuje jak bym nie miał examinera brał bym go pod uwagę.
http://www.decautomotive.com.ar/ing/product.htm
Do tego DEC robi np: MARELLI IAW 1AB / 1AF co do tej pory robił tylko examiner
Czyli to tak - do starki mam najnowsza aktualizacje , bodajze 2012/11 . Tylko pewnie to nie jest takie latwe - pewnie przy aktualizacji laczy sie z netem i potrzebuje konta na pai'u - co prawda takie mam , ale to chyba niezbyt madre zeby ruszac na tym

Examiner to FIAT - wiesz tez na takim sprzecie troche pracuje (serwis w ktorym pracuje ma autoryzacje na Lancie z racji tego ze wczesniej robilismy Chryslera) , robilem doslonwie kilka Lancii .... strasznie do mnie nie przemawia nazwijmy to "architektura" Fiata i jego sprzetu diagnostycznego ..... pozatym mam malo doswiadczenia , wiec pewnie nie bede fiatow robil wogole lub sporadycznie , bardziej niemieckie wozy i amerykanskie . I tu chce miec jak najwieszke pole do popisu . Na pewno kupie taka starke za 3000 (i tak musze kupic kompa np do inpy/disa , wiec od razu bede mial dobry laptop a jak mniemam taki dell ma zlacze szeregowe ?). Ale oprocz tego cos musze miec do ogarniecia ogolnie reszty , tak zebym w jak najwiekszej liczbie aut mogl ogarnac skrzynie i silnik - kodowanie wtryskow , adaptacje itp . I co do tego brac - autobossa chwala i jest tanszy od konkurencji. DEC wg opisu mozliwosci chyba może robic wiecej niz autoboss , ale nieobsluguje chryslera ani jeepa wiec tu jest juz problem. Autoboss obsluguje wiecej marek , w tym Chryslera - nie pisze co prawda nic o Jeepie , ale jesli obsluguje Chryslera to powinien tez Jeepa - to przeciez ten sam producent - a moze sie myle ? Ale jak to wyglada z uzytecznoscia? Moze tyle samo co DEC ? Jest jeszcze alternatywa w postaci KTS'a , ale o nim mowi sie anjgorzej no i chyba z wszystkich najdrozszy. Jest jeszcze Launch , ktorego tez kupa ludzi chwali - wiem ze jeszcze na rynbku sa takie sprzety jak CDIF itp .... a mętlik mi się zrobił od tych sprzętów
