Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.

actron 11 Sty 2011 15:57 15735 558
  • #61
    peter77
    Poziom 10  
    Texa z opr 41 bardzo dobrze robi wlochy i francja, ostatnio poprawili BMW i MB, cdp volvo, opel i nawet vag, nie testowalem zabardzo na japoni ani azji. Róznica miedzy cdp a adp to m.in. oscyloskop i pomiary równoległe , fajna sprawa ale cholernie drogie kable pod kazdy typ sterownika
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #62
    loaz
    Poziom 9  
    Muchatek napisał:
    >Loaz

    O Launchu masz sporo napisane w tym temacie. Co do chińczyków - wczoraj rozmawiałem z jednym z "dystrybutorów" tych wersji i jest tak: aktualizacje są na maila i urządzenia nie da się zarejestrować na stronie producenta. Sprzedający może Ci wystawić fakturę, ale będziesz miał na niej tylko sformułowanie " tester diagnostyczny" bez żadnych szczegółów. Jeśli chcesz tego używać do celów komercyjnych - z formalnego punktu widzenia, nie bardzo. Te wersje produkowane są tylko na rynek chiński i chyba malezyjski -nawet na stronie producenta jest napisane, że używanie ich w Europie jest nielegalne.


    Urządzenie bedzie wykorzystywane wyłacznie prywatnie bez żadnego serwisu itp
    Do własnych samochodów i znajomych. Używanie w europie jest nie legalne jeżeli był by to serwis jednak nie zajmuje sie takimi rzeczami. Jeżeli chodzi o v30 to jest z byt drogi do celów domowych. Rozmawiałem z dystrybutorem Launcha w Polsce polecił mi zwykłego x431 nie wspomniał nic o nowszych urządzeniach takich jak Tool czy Diagun. Lecz w w niemczech dowiedziałem się że jest to wszystko to samo lecz różnią sie gabarytami.
    Pozdrawiam
  • #63
    woks11
    Poziom 12  
    X-431 jest produkowany tylko przez SHEN ZHEN LAUNCH China, dlatego nie może być gorszy od chińskich, ponieważ jest to ich produkt. A co do wykorzystania urządzenia w Europie to cyt z ich strony "Fully inherited diagnostic functions from X-431. Capable of nearly all domestic vehicle makes and Asian, European, American vehicle makes."
  • #64
    matiss
    Poziom 12  
    woks11 napisał:
    X-431 jest produkowany tylko przez SHEN ZHEN LAUNCH China, dlatego nie może być gorszy od chińskich, ponieważ jest to ich produkt. A co do wykorzystania urządzenia w Europie to cyt z ich strony "Fully inherited diagnostic functions from X-431. Capable of nearly all domestic vehicle makes and Asian, European, American vehicle makes."


    Tak jak kolega woks11 powiedział nie ma raczej żadnej różnicy bo jeden i drugi zrobi te same auta, ale ten za 3-4tys w momencie zakupu staje się pod względem ew. późniejszej odsprzedaży nic nie warty no chyba że jako dawca na części, nie pobierzesz też prawdopodobnie nigdy żadnych aktualizacji które w wersji legalnej otrzymujesz w cenie przez rok. No i taki komputerek jest jednorazówką bo jak coś się uwali czy skasuje choćby na karcie pamięci to masz po urządzeniu. Więc jeśli na użytek prywatny to czemu nie ale nie lepiej znaleźć jakiś zaprzyjaźniony warsztat który ma takie sprzęty niż wydawać kilka tysięcy? Nie rozumiem.

    I jak z tym DEC'iem? posiada ktoś taki tester i może coś powiedzieć? Bo chyba coraz bardziej jestem skłonny go zakupić.

    Pozdrawiam
  • #65
    P.D.G.Fresh
    Poziom 1  
    Witam.

    Zastanawiam się nad zestawami;

    - X-431 Diagun, CDIF/2 Mini, VCDS, OP-COM pełen legal

    vs.

    - X-431 Diagun w legalu + ryżowe; Lexia, Clip, Star, GT1

    Proszę o pomoc i uzasadnienie.

    Pozdrawiam.
  • #66
    JALTEST
    Poziom 2  
    jeżeli szukasz naprawdę bardzo dobrego sprzętu do wszechstronnej autodiagnostyki aut ciężarowych , naczep , autobusów , aut dostawczych , maszyn budowlanych , maszyn rolniczych , silników przemysłowych ( w agregatach ) to gorąco polecam najnowszy , uniwersalny , multibrandowy komputer diagnostyczny JALTEST V-6.2 PC-LINK w wersjach MAX ( podstawowej ) i FULL ( rozszerzonej ) . zamów bezpłatny pokaz/prezentację u bezpośredniego, generalnego importera : eN-TRUCK GDAŃSK/LESZNO . Pokazy w całym kraju. Krótki czas oczekiwania. Różne formy sprzedaży, finasowanie , dofinansowania z UE , dzierżawa , leasing , układy ratalne , bezpłatne użyczenia , SZKOLENIA TECHNICZNE , wymiana starego sprzętu na najnowszy , telefoniczne wsparcie techniczne , elektroniczna pomoc techniczna .

    wejdź na stronę Link i zapoznaj się ze szczegółami .]Link[/url]
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #67
    Kursaxx
    Poziom 15  
    Witam :)
    Panowie co powiecie o VAS 5054 PL są na allegro za 1000 zł . Warto coś takiego kupić dużo można tym zrobić ?
  • #68
    peter77
    Poziom 10  
    w grupie VW prawie wszystko, choc tez juz wchodzi online
  • #69
    boozyt
    Poziom 19  
    mam osobiście diaguna x431 jestem na razie zadowolony. oczywiście mam jeszcze clipa, lexia, no vcm rotunda. gdybym miał sam x431 to bym leżał tłumaczenie po polsku jest popier.....lone ale ja bazuje na angliku tłumaczeniu nie ma worków powietrznych itp. azje robi elegancko vw też ostatnio z starym lanosem nie miał problemu. dlatego wychodzę z założenia że jeśli ktoś dopiero zaczyna to niech nie bazuje na uniwersalnych urzadzeniach!!!! miałem multidiag i kts . kts wkur..... opłatami i błędami . multidiag ok ale mało robi i w pegeuot partner 2008 rok 1.6 hdi wogóle nie widzi sterownika silnika jak i x431 .
  • #70
    marck9
    Poziom 9  
    witam ponownie
    kupilem ostatecznie mega macs-a 50
    nie wiem co kto lubi, ale dla mnie rewelacja
    mozliwosci naprawde spore, ale nie ma sie co ludzic - nie ma sprzetu ktory robi wszystko
    nara:cry:
  • #71
    Pager04
    Poziom 9  
    Witam.
    Jestem nowy na forum więc chciałbym się przywitać ze wszystkimi.

    Wracając do tematu.. Chciałbym kupić jakiś komputer diagnostyczny do kwoty 17-18tyś zł no chyba że jakiś bdb to max do 20tyś. Głównie specializuję się naprawą samochodów ciężarowych, autobusów, dostawczaków, czasem też osobówki, koparki, ładowarki itp.. Zależało by mi na jakimś komputerku uniwersalnym czyli do osobówek i ciężarówek no ale tak jak wspominałem wcześniej głównie ciężarówki, autobusy, dostawczaki..

    Zajmuję się elektryką jak i elektroniką samochodów ciężarowych mechaniką też ale rzadziej. Naprawiam także webasta..

    Proszę o pomoc. Z góry dziękuje. Jeżeli jest ktoś z okolic Częstochowy i posiada taki komputer i mógłby pokazać co potrafi byłbym wdzięczny.

    Myślałem o czymś takim
    http://moto.allegro.pl/tester-sintesys-reflex-plus-4130-eobd-bez-abon-i1417135675.html

    http://moto.allegro.pl/tester-diagnostyczny-do-samochodow-ciezarowych-i1415951617.html
  • #72
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe
    ja mialem kiedys stycznosc z ST6000 wg mnie to badziewie. I chyba nie tylko wg mnie bo nie znalazlem na jego temat zbyt dobrych opinii. Jesli chodzi o ten drugi to umow sobie kilka roznych samochodow, najlepiej roznych marek i rocznikow, ze 2 naczepy i niech przyjada i pokaza na aucie co to potrafi. Bedziesz mial wtedy jakis poglad na sytuacje
  • #73
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #74
    Pager04
    Poziom 9  
    a co sądzicie o komputerach magneti marelli ?
  • #75
    8726
    Poziom 1  
    Witam mam pytanie czy ktoś kto ma Launch X-431 Diagun może mi sprawdzić czy jest Nowy Sprinter po roku 2006 np. 518 CDI?
  • #76
    maddob
    Poziom 11  
    Ostatnio był u nas sprinter 315cdi z 2007r i DIAGUN dał radę. W DIAGUN'ie sprinter jest osobną podgrupą w występujących pojazdach.Sprzęt diagnostyczny 2011- co wybrać. Opinie i recenzje.
  • #77
    KarizmoGSM

    Poziom 25  
    Nosze się z zamiarem kupna AutoBossa v30 może się ktoś wypowiedzieć jak sobie radzi z Fiatami
    Szczególnie Bravo Brava Marea od 95 do 2002
  • #78
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #79
    domel438
    Poziom 9  
    Witam was wszystkich:) Kupiłem chińską lexie (nazwe użytkownika mogę podać na pw) i działa jak złoto , i polecam oczywiście .I chciałbym dokupić jeszcze coś takiego uniwersalnego do VW , AUDI, RENAULT, OPEL, MERCEDES.Oczywiście mógłbym kupić Clipa, Vcds , Stara itp .Tylko bardziej bym chciał coś uniwersalnego .Co myślicie o Launch X431 Diagun ? Lub coś innego uniwersalnego ,np.texa mobile czy coś w tym rodzaju .
  • #80
    Hawaj123
    Poziom 12  
    steczow napisał:
    Cytat:
    Nosze się z zamiarem kupna AutoBossa v30 może się ktoś wypowiedzieć...

    Witam.
    Też chciałbym uzyskać informacje na temat tego urządzenia. Czy dobrze sobie radzi z samochodami azjatyckimi i z francuzami?


    Z azjatami jest ok (podpinałem się pod masę tych autek i nigdy nie było niespodzianki - zawsze była komunikacja z każdym sterownikiem w aucie), ale z francją i włochami jest jako tako - ale widzę że teraz masę dodali aktualizacji na fiata i do PSA których już pobrać nie mogę, bo skończył mi się darmowy update.
    Najlepiej sobie sami poczytajcie co robi:

    http://www.autoboss.net/en/Pro_Latst_V30_EN.asp
  • #81
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #82
    Hawaj123
    Poziom 12  
    steczow napisał:
    Dziękuję za odpowiedź.
    Proszę powiedź mi jeszcze taką sprawę, ponieważ nie pisze w opisie czy przy pomocy tego urządzenia jest możliwość „cofania" tylnych tłoczków hamulcowych w nowszych samochodach typu passat b6 czy nowe reno megane? Pytam, ponieważ nic o tym nie jest wspomniane..


    W passat b6 jest na pewno, a w renault to nie wiem, jutro sprawdzę i napisze
  • #83
    matiss
    Poziom 12  
    Cytat:
    Witam.
    Też chciałbym uzyskać informacje na temat tego urządzenia. Czy dobrze sobie radzi z samochodami azjatyckimi i z francuzami?


    Witam, do niedawna zaraz jak go kupiłem była to największa bolączka Autobossa bo nie robił ani Fiatów po CANie czyli od 2005 w górę ani nie chciał się połączyć z nowymi silnikami HDI w PSA czyli generalnie była kicha prawie taka jak w Launchu.
    Ze dwa miesiące temu wyszedł Fiat 1.8 i z każdym Fiatem teraz łączy bez problemu a chyba z dwa tygodnie temu wyszedł Fiat 2.0 który mnie nawet zaskoczył bo robi i regeneracje DPF i kodowanie wtryskiwaczy! Jeszcze nie miałem okazji przetestować ale jak to zrobię to na pewno wspomnę na forum.
    Trochę żałuję że zamówiłem tego DEC'a bo z tym Fiatem teraz mocno pocisnęli.

    Co do PSA to też doszła obsługa DPF'ów którą przetestowałem i fajnie wypala a miałem okazję też podpiąć 1.6 HDi w Peug. 308 z którym połączył się bez problemów jakie byłyby kilka miesięcy temu.

    Cytat:
    Dziękuję za odpowiedź.
    Proszę powiedź mi jeszcze taką sprawę, ponieważ nie pisze w opisie czy przy pomocy tego urządzenia jest możliwość „cofania" tylnych tłoczków hamulcowych w nowszych samochodach typu passat b6 czy nowe reno megane? Pytam, ponieważ nic o tym nie jest wspomniane..


    w Renówce Scenicu V30 ostatnio cofałem tłoczki więc podejrzewam że w innych modelach Reno też bez problemu to wykonasz.
  • #84
    Pager04
    Poziom 9  
    To jaki komputer polecacie ?? Głównie zależy mi na ciężarówkach.. Ale osobówki też by się przydały. Lepiej kupić komputer diagnostyczny ?? Czy jakiś program do laptopa ?? i interfejsy ?
  • #85
    Hawaj123
    Poziom 12  
    Pager04 napisał:
    To jaki komputer polecacie ?? Głównie zależy mi na ciężarówkach.. Ale osobówki też by się przydały. Lepiej kupić komputer diagnostyczny ?? Czy jakiś program do laptopa ?? i interfejsy ?


    jak ciężarówki to Jaltest
  • #86
    sobol350
    Poziom 15  
    witam.ja do osobówek polecam SOLUS
  • #87
    hg25
    Poziom 10  
    Witam
    Panowie przeczytałem chyba ze dwa razy forum i....
    Prosze tylko o informację jak rzeczywiście radzi sobie LAUNCH X431 z PSA?
    Potrzebuję tester do aut PSA oraz VW Audi i Opel reszta mnie nie intersuje.
    A może autoboss V30?
  • #88
    matiss
    Poziom 12  
    Cytat:
    Witam
    Panowie przeczytałem chyba ze dwa razy forum i....
    Prosze tylko o informację jak rzeczywiście radzi sobie LAUNCH X431 z PSA?
    Potrzebuję tester do aut PSA oraz VW Audi i Opel reszta mnie nie intersuje.
    A może autoboss V30?


    Do aut japońskich Launch daje rade a odnośnie aut Europejskich to V30 bardzo dobrze łączy się z pojazdami PSA, weź sobie najlepiej jakiegoś Peugocika albo Citroena z silnikiem HDI albo jakiegokolwiek innego diesla które montowali w PSA np 1.9 i podjedź do kogoś co ma Launcha i do kogoś co ma V30 porównasz sobie sam i zdecydujesz, Launch z tego co pisze Motronic łączy się z: "EDC15C2 i EDC15C3 jak i Siemens SID801",
    Co do Opla to z aktualizacją poszli mocno do przodu bo wyszła obsługa Insignii i Astra IV czyli J. Nie podłączałem jeszcze ale i one wkrótce zaczną nas odwiedzać :)
    Ponoć ma wyjść też nowe Renault obsługujące nowe Laguny, Megane i też Fluence.

    Pozdrawiam
  • #89
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #90
    matiss
    Poziom 12  
    Nie jestem dystrybutorem, głupoty w jakim temacie?! Potrafisz podłączyć się Launchem pod HDI?! Jeśli tak to powiedz jak i w tym tygodniu to jeszcze sprawdzę.