Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt diagnostyczny 2010 - co wybrać. Opinie i recenzje.

niemco 14 May 2010 11:04 16959 515
Metalwork
  • #361
    Remooo
    Level 1  
    kupiłem DS-708 i jestem bardzo zadowolony , autka robi lepiej niz pozyczony jaki mialem KTS, wbrew błędnym opiniom robi też diselki , rewelacyjnie !!!!
  • Metalwork
  • #362
    peeterus
    Level 11  
    szkoda że ten DS708 nie posiada języka Polskiego:|w firmie której kupuję Carmana polecono jako uniwersalny do europy MM smart/logic czy ktoś pracował na tym urządzeniu?
  • #363
    misiu123
    Level 10  
    peeterus wrote:
    szkoda że ten DS708 nie posiada języka Polskiego:|w firmie której kupuję Carmana polecono jako uniwersalny do europy MM smart/logic czy ktoś pracował na tym urządzeniu?


    Jak masz autodate to język angielski nie jest przeszkodą. RIJ mają też testery SOCIA
    nie pracowałem na nim
  • #364
    covall
    Level 11  
    Napisał "hercules232"

    "Przyglądają sie wypowiedz na temat ds708 ,mam pewnośc że nie miał tego urządzenia w rekach. Ten Pan handluje TEXa CZY KTS w ciągu dnia 5 razy odpisał na posty więc na pewno aut nie naprawia. Ja nie mam czausu w ciągu dnia na takie pisanko pracuje w warsztacie "


    A ja mam pytanko do hercules232 czy znasz tego gościa co sprzedaje ds708 na Aledrogo bo ma podobny nic.

    "hercules1"
  • #365
    User removed account
    User removed account  
  • #366
    User removed account
    User removed account  
  • Metalwork
  • #367
    hercules232
    Level 10  
    Quote:
    co do SOLUSA.. PASS...
    szukaj czegos innego do europy slabo.. to bardziej pod USA.. ale cos tam robią..

    jakie samochody wogole chcesz robic i co??.. tylko prosze cie nie mow ze chip tunnig i liczniki :)..


    Solus pro jest rewelacja do europy (francje troche słabiej) forda robi najlepiej z wszystkich ogólnych testerów (oni są producentem IDS)
    w Polskiej wersji ameryke i azje tak...... sobie urządzenie ma ograniczenia
    W wersji Angielskiej robi wszystko extra. ale też inna cena.
    I co wazne masz czałościową pomoc przez telefon infolinia jest tam paru kolesi i się znają naautkach. nadodatek dostajesz pare płyt DVD z instrukcjami jak robic adaptacje telekodowanie itd (a w merczach tych nowych to nie takie łatwe) i masz fukcje prowadzące solusem dzieciak adaptacje przeprowadzi

    Gutman 42 jest gorszy porównując z solusem

    Dodano po 11 [minuty]:

    Quote:
    tak to jest albo pirat z allegro...ale niepelny i bez online ,
    albo uniwersal MULTIDIAG /ACTII LUB REFLEX I WIECEJ AUT SOBIE ZROBISZ...
    co ci z pirata za 2-3 kola? lepiej isc w legal takie moje zdanie.
    Przy piratach to jeden donos od konkurencji i masz jazde.



    W mulidiaga z actii to nikogo nie wkrecaj on był dobry ale z 5 lat temu.
    Teraz to kicha Mercedesa wogle nie rusza
    Vectra C Astra H itd to jedynie diagnoza OBD
    Najwieksza parodia tego urzadzenia to że z fiatem ma problemy. A firma ACTIIA robi Egzaminera dla fiata
    W wakacje 2009 był człowiek z ACTII na prezentacji u mnie i sam powiedział że to mu wstyd sprzedawać
    CDIF zrobisz dużo wiecej

    Co do piratów to trzeba robić mądrze też są potrzebne bo wszystkiego sie diagnoskopami ogólnymi nie da zrobić:idea::idea::idea::idea::idea: 8-O 8-O

    Dodano po 29 [minuty]:

    Motronic wrote:
    Launch. Zrobisz więcej azji niż KTS, a i europa tez nieźle. No i nie ma abonamentu.

    RACJA

    tylko uwaga na...http://www.x431.com/upload/DifferencesGX3.pdf

    Dodano po 4 [minuty]:

    piechu64 wrote:
    Witam panowie , gdzie można zakupic legalny sprzęt do PEUGEOT i CITROEN


    Pozdrawiam


    Napisz pismo do Citroen Polska na podstawie derektywyGTO sprzedają. Jak zadzwonisz będą ujadać i nic nie załatwisz

    Dodano po 3 [minuty]:
  • #368
    peeterus
    Level 11  
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:
  • #369
    hercules232
    Level 10  
    peeterus wrote:
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:

    Te marki profesjonarnie załatwisz solusem tylko wersja pro
  • #370
    Hawaj123
    Level 13  
    hercules232 wrote:
    peeterus wrote:
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:

    Te marki profesjonarnie załatwisz solusem tylko wersja pro



    te marki profesjonalnie załatwisz również autobosem oraz extra zrobisz volvo i merca i również do azji daje rade:)
  • #371
    peeterus
    Level 11  
    Hawaj123 wrote:
    hercules232 wrote:
    peeterus wrote:
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:

    Te marki profesjonarnie załatwisz solusem tylko wersja pro



    te marki profesjonalnie załatwisz również autobosem oraz extra zrobisz volvo i merca i również do azji daje rade:)

    nawet obiecująco wygląda opis Autoboss,mi wystarczy jak dobrze będzie rozbudowana diagnostyka Europejskich marek do Azji mam już Carmana.
  • #372
    covall
    Level 11  
    peeterus wrote:
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:


    do tych marek jako uniwersal wszystkie na niezłym poziomie ogarnia ST6000 , takowego posiadam.
    Mam w okolicy kolegów np. z maneti cedif i różnie z nimi bywa , KTS - BMW i Ford to porażka aż dziwne ?

    Oczywiście jak każdy uniwersal wszystkiego nie ogranie zawsze dodatkowo jakieś dedykowane są wskazane. Co do mojego st to mam go w wersji World i szczerze Azja to kich straszna szkoda było kasy lepiej dołożyć i launch-a kupić , co do reszty to amerykę tylko OBD volvo to samo , natomiast na dobrym poziomie cała włoszczyzne , renault , peugeot i cytryna toyota kia hyunday no i oczywiście VAG, ale z mesiem
    w 211 w ogóle sie nie połączył.
    I co najważniejsze w uniwersalach nie ma obowiązku wykupu aktualizacji to po pierwsze , a po drugie to to że jak za dwa lata wykupie sobie aktualizację to nie płacę za nią wstecz.
    Przez to zrezygnowałem z refleksa jak sie dowiedziałem że po np. dwóch latach nieaktualizowania jak będę chciał wykupić aktualizację to zapłacę za każdy rok wstecz co czasami okazuje się nieopłacalne.
  • #373
    ga880
    Level 11  
    witam panowie
    mam ok 20tys
    chce kupić na początek
    1x431 w polskiej wersji językowej i
    2cdif 2
    3vag can profesjonal (can + linia k)
    co powiecie na taki zestaw?
    pozdrawiam
  • #374
    peeterus
    Level 11  
    ja zacząłem poważnie zastanawiać się nad CDP PRO z kompletem kabli.
  • #375
    User removed account
    User removed account  
  • #376
    ga880
    Level 11  
    błędy mogą być ale wydaje mi się że nie do tego stopnia?!
  • #377
    User removed account
    User removed account  
  • #378
    jurmax
    Level 2  
    Witam,a co Panowie powiecie na urzadzonko car brain c-168
    Pozdrawiam
  • #379
    marci_n
    Level 17  
    Używa ktoś może Toyota MVCI? Warte to coś?
    Z opisu na stronie serwisu aukcyjnego:
    Quote:
    MVCI tool is a high performance OEM diagnostics and reprogramming interface for TOYOTA TIS. MVCI device is compatible with Toyota group vehicles like Toyota, Lexus, and Scion over the J1962 DLC3 diagnostic connector. Ideal tool for Toyota group vehicles workshops, everything you need to maintain Toyota, Lexus and Scion vehicles that uses these protocols: K-Line ISO 9141, KWP 2000 ISO 14230-4, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPW, CAN 2.0B ISO 11898, CAN ISO 15765-4
    Manufacturer Specifications:

    Key Features

    Fully compatible with Toyota TIS Techstream

    Supports Diagnostics, Reprogramming, Active tests, and key programming

    Supports most 1996 and newer Toyota, Lexus, and Scion vehicles with OBDII/DLC3 diagnostics

    Fully compatible with SAE J2534

    Programmable power supply

    Able to apply 5V-24V to OBD pins 6,9,11,12,13,14 or AUX 2.5mm stereo connector

    Able to apply GND to OBD pins 6,9,11,12,13,14,15 or AUX 2.5mm stereo connector

    RGB status LEDs

    Supported Protocols

    K-Line ISO 9141

    KWP 2000 ISO 14230-4

    SAE J1850 PWM

    SAE J1850 VPW

    CAN 2.0B ISO 11898

    CAN ISO 15765-4


    Cena 500$ jest zachecająca :>
  • #380
    misiu123
    Level 10  
    covall wrote:
    peeterus wrote:
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:


    do tych marek jako uniwersal wszystkie na niezłym poziomie ogarnia ST6000 , takowego posiadam.
    Mam w okolicy kolegów np. z maneti cedif i różnie z nimi bywa , KTS - BMW i Ford to porażka aż dziwne ?

    Oczywiście jak każdy uniwersal wszystkiego nie ogranie zawsze dodatkowo jakieś dedykowane są wskazane. Co do mojego st to mam go w wersji World i szczerze Azja to kich straszna szkoda było kasy lepiej dołożyć i launch-a kupić , co do reszty to amerykę tylko OBD volvo to samo , natomiast na dobrym poziomie cała włoszczyzne , renault , peugeot i cytryna toyota kia hyunday no i oczywiście VAG, ale z mesiem
    w 211 w ogóle sie nie połączył.
    I co najważniejsze w uniwersalach nie ma obowiązku wykupu aktualizacji to po pierwsze , a po drugie to to że jak za dwa lata wykupie sobie aktualizację to nie płacę za nią wstecz.
    Przez to zrezygnowałem z refleksa jak sie dowiedziałem że po np. dwóch latach nieaktualizowania jak będę chciał wykupić aktualizację to zapłacę za każdy rok wstecz co czasami okazuje się nieopłacalne.



    ST6000 Nie ma dobrej opini wśród mechaników
    KTS przy BMW rewelacja ford powyzej 2000 roku przecietnie

    To wszystko rewelacyjnie załatwisz solusem i nie musisz wykupywać aktualizacji
  • #381
    covall
    Level 11  
    misiu123 wrote:
    covall wrote:
    peeterus wrote:
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:


    do tych marek jako uniwersal wszystkie na niezłym poziomie ogarnia ST6000 , takowego posiadam.
    Mam w okolicy kolegów np. z maneti cedif i różnie z nimi bywa , KTS - BMW i Ford to porażka aż dziwne ?

    Oczywiście jak każdy uniwersal wszystkiego nie ogranie zawsze dodatkowo jakieś dedykowane są wskazane. Co do mojego st to mam go w wersji World i szczerze Azja to kich straszna szkoda było kasy lepiej dołożyć i launch-a kupić , co do reszty to amerykę tylko OBD volvo to samo , natomiast na dobrym poziomie cała włoszczyzne , renault , peugeot i cytryna toyota kia hyunday no i oczywiście VAG, ale z mesiem
    w 211 w ogóle sie nie połączył.
    I co najważniejsze w uniwersalach nie ma obowiązku wykupu aktualizacji to po pierwsze , a po drugie to to że jak za dwa lata wykupie sobie aktualizację to nie płacę za nią wstecz.
    Przez to zrezygnowałem z refleksa jak sie dowiedziałem że po np. dwóch latach nieaktualizowania jak będę chciał wykupić aktualizację to zapłacę za każdy rok wstecz co czasami okazuje się nieopłacalne.



    ST6000 Nie ma dobrej opini wśród mechaników
    KTS przy BMW rewelacja ford powyzej 2000 roku przecietnie

    To wszystko rewelacyjnie załatwisz solusem i nie musisz wykupywać aktualizacji


    Zgodzę się że ST6000 nie ma dobrej opini wśród mechaników ponieważ brana jest pod uwagę stosunek cena - możliwości . Ja natomiast nabyłem go bezpośrednio z włoch przez kolegę i wyszedł mnie połowę ceny , a za to na pewno nic lepszego bym nie kupił tymbardziej po ostatnich aktualizacjach.
    Odnośnie BMW z KTS to mogę stwierdzić tylko jedno , mam kolegę z KTS legal z aktualizacjami i większość BMW od niego ląduje u mnie na dizgnozie.
    Chociażby dwa przypadki z ostatnich dni : e36 z AIRBAG wogóle się nie połączył , e39 z ABS zero kontaktu.
  • #382
    misiu123
    Level 10  
    covall wrote:
    misiu123 wrote:
    covall wrote:
    peeterus wrote:
    kurna koledzy,to tak podsumowując do marek BMW,grupa VAG,Ford,Opel jakiego uniwersala brać pod uwagę:?:


    do tych marek jako uniwersal wszystkie na niezłym poziomie ogarnia ST6000 , takowego posiadam.
    Mam w okolicy kolegów np. z maneti cedif i różnie z nimi bywa , KTS - BMW i Ford to porażka aż dziwne ?

    Oczywiście jak każdy uniwersal wszystkiego nie ogranie zawsze dodatkowo jakieś dedykowane są wskazane. Co do mojego st to mam go w wersji World i szczerze Azja to kich straszna szkoda było kasy lepiej dołożyć i launch-a kupić , co do reszty to amerykę tylko OBD volvo to samo , natomiast na dobrym poziomie cała włoszczyzne , renault , peugeot i cytryna toyota kia hyunday no i oczywiście VAG, ale z mesiem
    w 211 w ogóle sie nie połączył.
    I co najważniejsze w uniwersalach nie ma obowiązku wykupu aktualizacji to po pierwsze , a po drugie to to że jak za dwa lata wykupie sobie aktualizację to nie płacę za nią wstecz.
    Przez to zrezygnowałem z refleksa jak sie dowiedziałem że po np. dwóch latach nieaktualizowania jak będę chciał wykupić aktualizację to zapłacę za każdy rok wstecz co czasami okazuje się nieopłacalne.



    ST6000 Nie ma dobrej opini wśród mechaników
    KTS przy BMW rewelacja ford powyzej 2000 roku przecietnie

    To wszystko rewelacyjnie załatwisz solusem i nie musisz wykupywać aktualizacji


    Zgodzę się że ST6000 nie ma dobrej opini wśród mechaników ponieważ brana jest pod uwagę stosunek cena - możliwości . Ja natomiast nabyłem go bezpośrednio z włoch przez kolegę i wyszedł mnie połowę ceny , a za to na pewno nic lepszego bym nie kupił tymbardziej po ostatnich aktualizacjach.
    Odnośnie BMW z KTS to mogę stwierdzić tylko jedno , mam kolegę z KTS legal z aktualizacjami i większość BMW od niego ląduje u mnie na dizgnozie.
    Chociażby dwa przypadki z ostatnich dni : e36 z AIRBAG wogóle się nie połączył , e39 z ABS zero kontaktu.


    Jeśli ktoś kasuje inspekcje w tych starych BMW pin 7 do masy lub kreci nie umiejetnie licznik to są problemy z komunikacja wtedy nawet GT1 ma problem
    BMW ma wiekszości strowniki bosch i KTS najlepiej sobie radzi w śród tych testerów
    To jest Tak jak tester (magnetimareli czy texa są takie same) do fiata

    ST 6000 jest kiepskim testerem robi dobrze Opla a tak to całkowita kicha
  • #383
    daniel_lhr
    Level 13  
    czy moglibyscie polecic sprawdzonego sprzedawce sprzetu typ clip oraz lexia proxia stardiagnoze moze byc ryzowe , info ewentualnie na pw
  • #384
    ga880
    Level 11  
    X431 DIAGUN
    czy to legalne i coś warte?
    pozdrawiam
  • #385
    kamihen
    Level 16  
    X431 Diagun jest legalny, kupiony od producenta LAUNCH TECH. CO., LTD.Występują kopie Diaguna z reguły jak jest oferowane uaktualnienie na email.Oryginalny Diagun ma aktualizację zawsze na stronie producenta.Jest on jeden z lepszych testerów uniwersalnych.Jak każden z uniwersalnych testerów ma też i minusy.Wiecej widomości na gg.
  • #386
    emposki
    Level 2  
    Koledzy doradzcie mi, musze kupic sprzet do diagnozy autobusów:
    Mercedes, Setra, Volvo, Man. Drugim sprzętem byłby jakis diagnozer do osobowek. Jestem zielony, a musze cos kupic.
  • #387
    marci_n
    Level 17  
    U kogo najpewniej i w rozsadnej cenie zakupie oryginalnego laczka? Moze ktos ma na sprzedaz? Jak tak to prosze o pw
  • #388
    mcgregus
    Level 11  
    Witam

    Mam pytanie czy posiada ktoś magneti marelli smart lub logic? Nowy sprzęt i czy warto tym zawracać sobie głowę? Przedstawiciel demonstrował to u mnie, ale w godzine ciężko się połapać co i jak, no i miałem akurat tylko dwa auta. Posiadam aktualnie x-431, chciałem troche rozszerzyć możliwości o nowe funkcje. Proszę o opinie i ew. jak smart ma się do luncha lub MM42 gutmana. ( marki opel, psa, renault, merc,fiat)

    pozdrawiam

    mcgregus(malpa)poczta.onet.pl
  • #389
    saron22
    Trucks specialist
    Witam!! poszukuje programu Scania Programmer 2 do programowania samochodow serii 4. Czy ktos jest w stanie mi pomoc??
  • #390
    hukii
    Level 2  
    witam podowiedzdzie jakiego luncha wybrac??

    podoba mi sie diagun ale wole miec sprzet nie ladnie wygladajacy ale sprawny i dobry .
    Dzwonilem do launch polska to polecali zwyklego x431 nie zadnego diaguna czy innego .
    Prosze o uzytkownikow launcha o wypowiedzi , plusy i minusy waszych lanuch'ow