Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt diagnostyczny - 2008 co wybrać. Opinie i recenzje.

flashh 08 Feb 2009 21:55 15132 436
Optex
  • #151
    mmaciek2
    Level 11  
    a czy ten ged-box posiada pl menu noi własnie czy ktos ma jakies opinie na ten temat
  • Optex
  • #152
    adam7009

    Level 40  
    a czym czytacie motorole,bo zastanawiam się nad X PROG M,czy jest może coś innego .
  • #153
    autoelektronika.ns
    Level 15  
    Ja to zazwyczaj czytam motki przez lupę - wtedy bardzo wyraźnie widać bajty...
    A tak poważnie to X-Progi i inne shity to marna zabawka wobec sprzętu od ETLa.
  • #154
    adam7009

    Level 40  
    Może jednak ktoś ma taki programator i mógłby się podzielic opiniami Sprzęt diagnostyczny - 2008 co wybrać. Opinie i recenzje.
  • #155
    Przemo-P21
    Level 16  
    mmaciek2 wrote:
    a czy ten ged-box posiada pl menu noi własnie czy ktos ma jakies opinie na ten temat


    Tak - pracuje w j.polskim; kupuje się z aktualnym oprogramowaniem - aktualizacje kupujesz kiedy chcesz...cena testera coś chyba około 8 tys., choć była ostatnio oferta na allegro "prosto z TIR-a" za nieco poniżej 7 tys.; oczywiscie jest jeszcze kwestia dodatkowych akcesoriów (stare wtyczki na Europę i Azję) no i kwestia serwisu...współpracuję z tymi, których podałem adres i jest ok. ... :-)
  • Optex
  • #156
    plocien
    Level 1  
    Witam
    Potrzebuję sprzęt którym będę mógł aktywować poduszki, programować kluczyki, wprowadzać zmiany w sterowniku komfortu i silniku w DODGE i CHRYSLER auta takie jak pacifica, ram powyżej 2000r, durango. Jakim komputerem dam radę diagnozować te auta??
  • #157
    sebaksiaz
    Level 10  
    Witam poszukuje opini na temat CDP PRO z AUTO COM czy jest wart tych pieniędzy i czy pracuje w j. polskim, a może coś innego w tych pieniądzach na europe?
  • #160
    User removed account
    User removed account  
  • #161
    autoelektronika.ns
    Level 15  
    AutoEnginuity jest dość ciekawym rozwiązaniem do amerykańców - w sumie rzadko kiedy je robię, ale kupiłem bo nie lubię odsyłać klientów - a potrafi nawet kodować kluczyki w Lincolnie Navigatorze 2006r :)
  • #162
    User removed account
    User removed account  
  • #163
    autoelektronika.ns
    Level 15  
    Ogólnie bardzo fajnie gadał z tym Lincolnem, jedyne co to nie udało się skomunikować ze sterownikiem zawieszenia, ale kluczyki, silnik, skrzynia, abs, licznik, elektryka, klima - bez problemu.

    A od wczoraj mam VAS 5052 z przejściówkami VAS 6017A i VAS 6017B (niezbędna do diagnozy np. Seata Exeo).
  • #164
    User removed account
    User removed account  
  • #165
    autoelektronika.ns
    Level 15  
    Właśnie w mojej okolicy sporo się kręci aut z USA (Lincolny, Cadillac-i, Chryslery, Jeep itd.)
    A IDS-a jeszcze się nie dorobiłem :/
  • #166
    Florciu
    Level 15  
    Elektrit no i mnie zdołowałeś,własnie niedawno byłem oglądać Solus-Pro i już byłem zdecydowany, tylko czekam na unijne 17tyś.
    Interesuje mnie jeszcze Navigator TXT ,robie głównie Europe.
  • #167
    kamilos33
    Level 1  
    Witam,
    Mam zamiar kupic uniwersalny sprzet diagnostyczny i chcialbym zapytac czy ktos mial doczynienia z ktoryms z tych i ewentualnie ktory lepiej byloby wybrac, szukam czegos do 900 zl. z gory dzieki za odpowiedzi

    1) http://moto.allegro.pl/item557540330_najnowszy_multi_scan_usb_obd2_can_2009pl.html

    2) http://moto.allegro.pl/item549423883_interfejs_diagnostyczny_euroscan_2007_pl_can_usb.html

    3) http://moto.allegro.pl/item546821747_nowosc_tester_v_scan_multidiag_vag_kkl_obd2_can.html
  • #168
    hekatek
    Level 14  
    Witam
    Moze ktoś moze mi doradzić jaki sprzęt diagnostycznym mam wybrac do diagnozowania sam. osobowych?, interesuja mnie wszystkie samochody europejskie za wyjatkiem samochodów amerykańskich (jak by obsługiwał to dobrze ale nie jest to konieczne gdyż tych samochodów nie jest za dużo u nas).
    Na allegro znalazłem programy typu Vag Opel costam itp, lecz to jest do poszczególnych koncernów a mnie interesuje jeden program który by obsługiwał wszystkie samochody przez jeden program.
    Kiedys bylem u takiego goscia co mi peugeota podpinał pod laptopa. On mial właśnie taki program w którym było mnóstwo samochodów do wyboru, tylko nie pamietam nazwy tego prog Pamietam jedynie ze jak go zamykał to chyba na zielonym tle pojawił sie napis BOSH. Moze to coś komuś mówi. Potrzebuje naprawde dobrego programu na dłuższy czas, nie koniecznie musi byc tani (2,5 do 3tys zł mnie nie przeraża).
    Moze mi ktoś podpowiedziec gdzie można cos takiego znajsc i ile moze kosztować?
  • #169
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Może CDIF Cię zadowoli
  • #170
    User removed account
    User removed account  
  • #171
    nieomylny18
    Level 1  
    Witam. Zastanawiam się nad kupnem uniwersalnego programu do diagnozy z oscyloskopem. Interesuje mnie przede wszystkim diagnoza takich samochodów jak: OPEL, VW, BMW, AUDI, PEUGEOT, RENAULT, MERCEDES, FORD. Mam przeznaczone na ten wydatek ok. 15 000 zł. Biorę pod uwagę następujące diagnoskopy:

    1. LAUNCH X 431
    2. CARMAN SCAN II
    3. AUTOBOSS
    4. AUTOCOM ADP 186
    5. GUTMANN MEGA MACS 55
    6. TEXA AXONE 3 MOBILE

    Proszę Was o pomoc w wyborze diagnoskopu najbardziej odpowiadającemu moim wymaganiom, obsługującego CAN i OBD,
    oraz informacje na temat aktualizacji.
  • #172
    Leszek P.
    Level 11  
    To pytanie juz sie pojawiło. Ale pozwole jeszcze raz zapytać. Czy mieliście jakieś doświadczenie z CARBRAIN C168? Sprzedawca porównuje jego mozliwosci do LAUNCH'a, a cena 3 razy niższa. Sprzedawany jest zresztą przez tą sama firmę.
  • #173
    Dudi2007
    Level 16  
    caribrain c 168 lub 90 L to tylko imitacje porządnego sprzętu wejdz na forum viakena gdzie wypowiadają się użytkownicy ww sprzętu porównanie go do launcha to ponoć gruba przesada choć za tą cene rzeczywiście do rozważenia ja myśle o kst 520 lub 550 i tu moje pytanie jak kts diagnozuje ciężarówki i jakie choć w większości to przeznaczenie jego u mnie pod osobówki
  • #174
    get_uppa
    Level 11  
    elektrit wrote:
    kamilos33, zauważyłeś że temat począłem po to , aby poruszać kwestie rasowego sprzętu? Rasowego, a nie jakichś pierdoł?


    Również chciałbym się ustosunkować do Twojej wypowiedzi.
    Niestety ja również zaczynam przygodę z diagnostyką i nie mam pieniędzy na urządzenie za 3, 5 czy 15 tys. zł.
    Zacząłem czytać literaturę n/t diagnostyki, ale póki co, potrzebuję urządzenia które mi powie jakie były błedy, obsluzy ABS, ESP itp...
    Jeśli uważaszelektrik, że tacy jak ja nie mają czego szukać w "Twoim" temacie, to jest mi z tego powodu bardzo przykro. Zarówno Ty, jak i większość zawierających tutaj głos jesteście specjalistami, ale do tego zaszczytnego tytułu też w jakiś sposób musieliście dojść, i teraz wywyższanie się i "potępianie" innych nie doświadczonych userów jest chyba nie na miejscu...
    Uważam, że jeśli nie masz niczego ciekawego i konstruktywnego do powiedzenia, to nie odzywaj się w cale...
    Pozdrawiam wszystkich otwartych na POMOC !!
  • #175
    Dudi2007
    Level 16  
    w tym temacie nie chodzi tylko o opinie właścicieli serwisów ale zwykłych śmiertelników jak my bo właśnie jak zauważyli to forum jest do rozwiązywania problemów a nie do pisaniu o pogodzie pracuje przy białazach i tam nie trzeba kompa do diagnostyki jednak sadze że należy sie cały czas uczyć i rozwijać myślę nad zakupem kts 520 lub 550 by przestać korzystać z zabawek po pracy przy innych samochodach kredyt jak sugeruje elektrit już rozważałem jednak trzeba mieć dochód a nie dwójke dzieci i nie pracującą żone na utrzymaniu i teraz można rozważyć kolejność
  • #176
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Dudi2007 wrote:
    w tym temacie nie chodzi tylko o opinie właścicieli serwisów ale zwykłych śmiertelników jak my bo właśnie jak zauważyli to forum jest do rozwiązywania problemów

    Bardzo się mylisz.
    Jakby było komu robić to waszych postów by tu dawno nie było, a i może by sie komu oberwało za lamerzenie
  • #177
    Dudi2007
    Level 16  
    więc wracając do tematu czy ktoś orientuje się jakie samochody ciężarowe może zczytać kts520 lub 550 czy lepszym rozwiązaniem będzie inny skaner
  • #178
    has11
    Level 11  
    Witam
    Czy ktoś robił francuzy na DEC II Superscan bo w teorii wygląda bardzo ładnie jak na sprzęt legalny w porównaniu z (evolution xs czy clip) bo przydało by się zobatrzyc w praktyce jak działa.Bo trudno zdecydowac czy kupic.
    Pozdrawiam
  • #179
    mcz79
    Level 11  
    w pracy mam do czynienia z róznymi testerami z doswiadczenia co mówia mechanicy najlepiej wypada chyba mega macs 55, a w rozsądnej cenie to chyba st6000 robi naprawde dużo , szczególnie francuzy jest nawet kasowanie licznika FAP testy wykonawcze , itd. KTS 550 też jest ok , ale mielismy 2 reklamacje jedna z winy mechanika bo poinstalował jakieś programy na laptopie i cos nie działalo a drugi padnięta płyta . Jeszcze co do ST6000 fajne jest to ze nie trzeba co roku kupować aktualizacji. Jeszcze jest uni check 2000 w miare w normalnych pieniadzach obecna wersja oprogramowania to 31 tez duzo obsługuje jest to sprzęt magneti marelli. To sa tylko moje opinie nie jestem mechanikiem i pisze tylko co mowia mechanicy. co do mega macsa jest dosc drogi kolo 30 tyś z kablami i niwym sofrem
  • #180
    fortserwis
    Level 10  
    Witam. Panowie mam pytanie. Gdzie kupowaliście launcha x431? Planuję jego zakup i jest sporo firm oferujących go. I przy tym ceny są różne. Tu http://www.x431.obd3.pl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 kosztuje na przykład 8500zł to bardzo dobra cena, a tu http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=26&prodid=154 9999zł. Tylko nie wiadomo czy można zaufać. Napiszcie proszę coś o sprawdzonych i uczciwych sprzedawcach, którzy w razie czego nie wypną się na człowieka. Rozmawiałem z człowiekiem i mówi że sam to ściąga, stąd niższa cena. Podpowiedzcie coś proszę. Dzięki i pozdrawiam.