Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt diagnostyczny - 2008 co wybrać. Opinie i recenzje.

flashh 14 Lip 2009 23:44 9114 436
  • #361 14 Lip 2009 23:44
    get_uppa
    Poziom 10  

w przyszlym tygodniu jade po autobossa... mam nadzieje ze podejdzie mi pod mietka 204 bo mam tam troszke nagrzebane... Zna ktos jakas stronke do autoryzowanego "dilera" MB star diagnosis? ile takie cudo kosztuje w oryginale itd?

• #362 17 Lip 2009 10:52
    Yatsu
    Poziom 9  

Panowie jestem laikiem w tych sprawach i mam takie pytanie

Czy ten tester jest tak dobry jak go opisują ?

Tester Sintesys (Reflex Plus 4130)

• #363 22 Lip 2009 17:09
    _alamo_
    Poziom 10  

Panowie dołączam sie do prośby kolegi - o wszelkie sugestie odnośnie Reflexa 4130 (Sintesys) na pewno ktoś Was na nim pracuję ...napiszcie czego nie robi spośród tego co ma na liście. Co z kodowaniem wtryskiwaczy w jakich autach faktycznie da radę ? Jak sobie radzi najpopularniejszymi markami Opel, Ford, Reno, Pug, Fiat, VW- grupe można obskoczyć np. VCDSem więc nie jest to dla mnie szczególnie istotne ale może kogoś interesuje.. Jak można go porównać z ST6000 ? - tamten podobno miewa problemy z siadającą w nim elektroniką ( tak twierdzi jednak konkurencja) i podobno bardziej nadaje się do Azji niż Europy.Proszę o wszelkie sugestie i spostrzeżenia zanim wydamy niemałe pieniądze - z góry dzięki !

• #364 23 Lip 2009 13:24
    gregorianin
    Poziom 27  

rys140 napisał: