Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C4 1996 r. 2.5 TDI AAT - Analiza logów

21 Kwi 2016 21:54 780 5
  • Poziom 17  
    Proszę o analizę logów dynamicznych. Właściciel uskarża się na gorsze osiągi.
    Są co prawda z Excela, ale nie mogę inaczej .

    Grupa 03
    Audi A6 C4 1996 r. 2.5 TDI AAT - Analiza logów
    Grupa 04
    Audi A6 C4 1996 r. 2.5 TDI AAT - Analiza logów
    Grupa 08
    Audi A6 C4 1996 r. 2.5 TDI AAT - Analiza logów
    Grupa 11
    Audi A6 C4 1996 r. 2.5 TDI AAT - Analiza logów


    Mam wrażenie, że silnik dostaje za mało powietrza gdzieś tak do 2000 obr. Pytanie, czy tak ma być.
  • Pomocny post
    Specjalista grupy V.A.G.
    Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
  • Poziom 17  
    Wyciągałem zawór, wydawał się ok, membrana nie uszkodzona, zawór się nie zacina, nie widać przepaleń na grzybie.

    EDIT:
    Problem rozwiązany. Powodem były błędnie podpięte wężyki do zaworu sterującego wastegate. Dla potomnych: do zaworu dochodzą trzy wężyki. Dolny podpina się do kanału dolotowego ZA intercoolerem. Górny, od strony ściany grodziowej do puszki zaworu wastegate, a od strony silnika do przewodu odmy, tego który łączy pokrywę głowicy z kanałem dolotowym.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Czyli w dobrym kierunku kolege naprowadziłem, choć nie brałem pod uwagę błędnie podpiętych podciśnień ;)
  • Admin grupy Samochody
    marszałekkom napisał:
    Właściciel uskarża się na gorsze osiągi
    marszałekkom napisał:
    Powodem były błędnie podpięte wężyki do zaworu sterującego wastegate.
    Właściciel zapomniał poinformować o jakiejś naprawie w międzyczasie?
  • Poziom 17  
    Nie sądzę. Wada ujawniała się tylko gdy się dawało nieźle w kitę, a w starym dieslu rzadko kiedy przyciska się powyżej 3 tys. obrotów. Właściciel kupił auto w takim stanie, i nie wiedział o problemie od momentu zakupu.