Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja gaźnika Honda Cr 125

suchy88krk 22 Kwi 2016 23:21 1587 6
  • #1 22 Kwi 2016 23:21
    suchy88krk
    Poziom 4  

    Witam mam problem z crossem marki Honda CR 125 z 96r. odpala ładnie ale po szybkim przekręceniu manetki z gazem odrazu go dusi i gaśnie , jeżeli wkręci sie już na obroty problem znika dzieje sie tak tylko na niskich obrotach . Problem dokładnie pokazany jest na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=o3GMrFqedL0&feature=youtu.be . Jest jeszcze jeden problem z tym motorem , na pierwszym biegu nie może złapać do końca biegu tak jak bym trzymał w połowie sprzegło , na każdym innym biegu jest wszystko wporzadku. Czy pierwszy problem to kwestia wyregulowania gaźnika czy cos innego, a w drugim może to jest coś nie tak ze sprzegłem ? Za pomoc i opinie bede bardzo wdzięczny pozdrawiam .

    0 6
  • Pomocny post
    #2 23 Kwi 2016 07:19
    gromleon
    Poziom 32  

    Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu gazu. Co do drugiego problemu to dziwne bo jeśli sprzęgło się ślizga to im wyższy bieg tym to zjawisko powinno się nasilać, może po prostu koło na podłożu ci się ślizga, opisz dokładniej nie masz prędkości czy silnik nie wchodzi na obroty na tej jedynce.

    0
  • #3 26 Kwi 2016 23:39
    suchy88krk
    Poziom 4  

    Szarpie kołem ,mocy jest na tyle ze potrafi wyrwać trawę ,ale tylko pojedynczymi szarpnięciami ,czym dłużej próbuje ujechać tymi szarpnięciami ,szarpie coraz mniej aż w końcu staje i go zdusza ,no chyba że wkręce mu takie obroty że jak chwyci to mnie wywali na plecy (o ile by chwyciło ,ale nie chwyci) . Czy to może być sprzęgło np. wytarte tarcze w sprzęgle. Za niedługo wstawie filmik ,który może to jakoś zilustruje .

    Dodano po 3 [godziny] 35 [minuty]:

    https://www.youtube.com/watch?v=kFHtWgkslNc&feature=youtu.be

    1
  • #4 27 Kwi 2016 23:01
    BANANvanDYK
    Poziom 38  

    W ogóle chodzi jak czterosuw.
    Zacznij od sprawdzenia charakterystyki kąta wyprzedzenia zapłonu, czy właśnie moduł nie jest uszkodzony i na niskich obrotach nie daje iskry gdzieś w okolicach GMP.
    Następnie gruntowne sprawdzenie silnika: tłoka, cylindra, zaworu membranowego, szczelności skrzyni korbowej.
    Na koniec dogłębne sprawdzenie i regulacja gaźnika

    0
  • #5 01 Lip 2016 12:59
    suchy88krk
    Poziom 4  

    Mechanik powiedział że ślizga sprzęgło , wymieniłem i dalej to samo ślizga tylko na pierwszym biegu , reszta jest ok. Może być tak że za mały docisk robią te sprężynki w sprzęgle ?

    0
  • #7 03 Lip 2016 22:44
    suchy88krk
    Poziom 4  

    no własnie nie wiadomo co to za czary :-/

    0
  Szukaj w 5mln produktów