Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat grande punto 1.4 2007 ustawianie rozrządu

24 Kwi 2016 18:36 4860 10
  • Poziom 2  
    Rozbierając rozrząd z niewiedzy odkręciłem za wcześnie dolne koło rozrządu i spadło mi z paskiem, co mam teraz zrobić aby niczego nie popsuć?
  • Poziom 26  
    Który 1.4?
    8V 57kW
    16V 70 kW
    Abarth 114kW
  • Poziom 2  
    8V 57kW i co jeszcze?

    Dodano po 23 [minuty]:

    Gdzie na internecie kupię blokadę rozrządu do takiego fiata????
  • Poziom 2  
    To kolo nie powinno pasowac tylko w jednym polozeniu?
  • Poziom 21  
    Mam takie blokady, razem z płytą ustalajacą pozycje pokrywy rozrzadu. Uzyłem raz do doblo. Moge ci opylic za 150zł plus przesyłka.

    Nie aktualne. Sprzedało sie na portalu. To Ty?
  • Poziom 2  
    nie mam od kumpla zrobione temat do zamknięcia
  • Poziom 2  
    Witam,wymieniłem pasek rozrządu w GP 1,4 77Km i mam problemy z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze.Pasek wymieniony według instrukcji ze wszystkimi blokadami ,tak jak trzeba,silnik chodzi równo i dobrze przyspiesza do 3tys.obrotów,jechałem na autostradzie 170 km/h.Po mocniejszym wciśnięciu gazu dusi się,coś nie tak.Rozrząd skontrolowany i wszystko pasuje,powoli ręce mi opadają.

  • Poziom 25  
    To pewnie jeszcze raz rozrząd do kontroli jak to się stało po twojej naprawie.

    Kręci tylko do 3 tys ?

    Wszystko skontrolowane czyli ? Ciśnienie paliwa na listwie ?
  • Poziom 21  
    Jezeli to sie stało po wymianie rozrzadu to pewnie pokrywa zaworów w nieodpowiednim miejscu i zmienne fazy nie działają jak trzeba. Używałeś płytę ustalajacą pozycje pokrywy rozrzadu?
  • Poziom 2  
    Wczoraj właśnie skontrolowałem rozrząd i to już 3 raz,wszystko idealnie pasuje,po kręceniu wałem na dole i powtórnym przyłożeniu blokad jest ustawione na 100%.Kręci do końca ,tylko od 3 tys.po mocnym dodaniu gazu szarpie,po popuszczeniu gazu i lekkim dodaniu rozpędza się bez szarpania do 170km/h.Gdy dodaję gaz normalnie to nawet nie wiadomo że coś przerywa,dopiero po mocnym wciśnięciu.Rozrządu już rozbierać nie będę,3 kontrole wystarczą i za każdym razem blokady były na 100%.Jeszcze jedno pytanie:na skrzyni biegów po wyciągnięciu zaślepki gumowej widać znak a powyzej odpowiednio 0,5,10,15 stopni.Jak jest blokada na wale na dole to tego znaku nie widać,pytanie dlaczego?jak ustawię ten znak np.na 0 stopni to blokada na wale nie pasuje.Pozdr.

    Dodano po 4 [minuty]:

    [quote="aprox99"]Wczoraj właśnie skontrolowałem rozrząd i to już 3 raz,wszystko idealnie pasuje,po kręceniu wałem na dole i powtórnym przyłożeniu blokad jest ustawione na 100%.Kręci do końca ,tylko od 3 tys.po mocnym dodaniu gazu szarpie,po popuszczeniu gazu i lekkim dodaniu rozpędza się bez szarpania do 170km/h.Gdy dodaję gaz normalnie to nawet nie wiadomo że coś przerywa,dopiero po mocnym wciśnięciu.Rozrządu już rozbierać nie będę,3 kontrole wystarczą i za każdym razem blokady były na 100%.Jeszcze jedno pytanie:na skrzyni biegów po wyciągnięciu zaślepki gumowej widać znak a powyzej odpowiednio 0,5,10,15 stopni.Jak jest blokada na wale na dole to tego znaku nie widać,pytanie dlaczego?jak ustawię ten znak np.na 0 stopni to blokada na wale nie pasuje.Pozdr
    Do ustawienia rozrządu stosuje się
    1.blokada wału korbowego
    2.blokada wałka rozrządu
    3 blokada koła zębatego na wałku rozrządu
    4 klucz do napięcia napinaka
    5 klucz Torx 55 do odkręcenia zębatki wałka rozrządu
    O innych przyrządach nie słyszałem i takowe dostałem u fiata do ustawienia rozrządu
    Ciśnienia na listwie nie mierzyłem

    Dodano po 46 [minuty]:

    O płycie ustalającej położenie pokrywy zaworów nie słyszałem,wymieniłem tylko w pokrywie 4 o-ringi na nowe i nową uszczelkę,jak w bibli pisze