Witam,
Proszę o poradę w którym miejscu będzie nieszczelność jeżeli silnik jest mokry od paliwa w okolicach kolektora ssącego? Problem dot. scanii serii 4, 380 KM, 2003 r. Próbuje zlokalizować wyciek, ale bez skutku... Ciężko jest dojrzeć ze względu na osprzęt. Na początku podejrzewałem rurki od "powrotu", ale dokręciłem tzw. śruby holenderki na łączeniach i wydają się ok. Widać jak paliwo spływa po bloku +- w okolicach listwy, w którą wchodzą wspomniane holenderki. Mam wrażenie, że nieszczelność będzie wyżej od tej listwy, ale ponad nią jest już kolektor ssący. Planuje odkręcić kolektor, ale bez upewnienia się nie chciałbym tego niepotrzebnie ruszać. Każda porada cenna lub schematy układu paliwowego, ssącego i całego silnika w/w modelu. Pozdrawiam
Proszę o poradę w którym miejscu będzie nieszczelność jeżeli silnik jest mokry od paliwa w okolicach kolektora ssącego? Problem dot. scanii serii 4, 380 KM, 2003 r. Próbuje zlokalizować wyciek, ale bez skutku... Ciężko jest dojrzeć ze względu na osprzęt. Na początku podejrzewałem rurki od "powrotu", ale dokręciłem tzw. śruby holenderki na łączeniach i wydają się ok. Widać jak paliwo spływa po bloku +- w okolicach listwy, w którą wchodzą wspomniane holenderki. Mam wrażenie, że nieszczelność będzie wyżej od tej listwy, ale ponad nią jest już kolektor ssący. Planuje odkręcić kolektor, ale bez upewnienia się nie chciałbym tego niepotrzebnie ruszać. Każda porada cenna lub schematy układu paliwowego, ssącego i całego silnika w/w modelu. Pozdrawiam