Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus TDDI - Ford Focus TDDI pompy wtryskowa

bazga12 25 Kwi 2016 16:21 3516 7
  • #1 25 Kwi 2016 16:21
    bazga12
    Poziom 3  

    Witam mam jedno pytanie dotyczące pompy wtryskowej w moim focususie tddi
    Kupiłem pompę bo moja padła, pompa jest goła bez tego małego kółka na ośce .
    Moje pytanie jest takie na ośce od pompy jest miejsce na klin, po zdemontowaniu tego małego kółka z mojej pompy , okazało się że ummie tez jest na ośce miejsce na klin a na tym kółku niema wcieńcia na klin.
    jak z tym jest czy to tak ma byc? jak to spasować?

    0 7
  • #2 25 Kwi 2016 18:39
    decybel91
    Poziom 39  

    Niewłaściwa pompa nie spasujesz tego.

    0
  • #3 25 Kwi 2016 18:40
    jaszto
    Poziom 22  

    Może klin uległ ścięciu i się zamaskował w kółeczku.

    0
  • #4 25 Kwi 2016 20:23
    bazga12
    Poziom 3  

    może napisze jaśniej ( moja pompa ) ma wycięcie na klin na ośce po odkręceniu tego kuleczka z niej , na kółko niema tego wcięcia i ani śladu po nim. co o tym sądzicie.

    3
  • Pomocny post
    #5 25 Kwi 2016 20:25
    robi1214
    Poziom 31  

    Miejsce na klin jest ,ale fizycznie go tam niema.Nie ustawisz sam tej piasty.

    1
  • #6 25 Kwi 2016 20:38
    bazga12
    Poziom 3  

    chodziło mi tylko czy tak jest fabrycznie czy po prostu zerwało klin

    0
  • Pomocny post
    #7 25 Kwi 2016 20:58
    robi1214
    Poziom 31  

    Tak jest fabrycznie.

    0
  • #8 26 Kwi 2016 18:40
    bazga12
    Poziom 3  

    Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz.
    cytuje

    Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus
    Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak:
    Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać.
    Ford Focus 1.8 tdci 115 PS felerny układ common rail delphi kosztował mnie zdrowia i nerwów i ciągle paląca się spiralka i tryb awaryjny więc postanowiłem się tego pozbyć. I się udało.

    A więc.....
    1/ kupujemy pompę wtryskową F18ITCI20 Ford Mondeo 1.8 TD oczywiście w dobrym stanie ja kupiłem taką za 300zł jest igła. oraz linkę pedału gazu oraz sam pedał także od mondeo
    2/ Kupujemy Wtryskiwacze od Focusa 1.8 TDDI wraz z rurkami wtrysków oraz przelewami.
    3/ wyrzucamy felerną pompę wtryskową delphi i montujemy pompę lucas od mondeo.
    Pompa idealnie pasuje do mocowania.
    Trzeba przełożyć od pompy delphi kółko na wałek z klinem które przykreca się do koła zębatego rozrządu.
    Blokujemy koło pompy wtryskowej kołkiem zapinamy rozrząd.
    4/ Montujemy wtryskiwacze od TDDi , montujemy rurki wtrysków oraz przelewy .
    5/ Znajdujemy w instalacji przewód zasilający 12V po włączeniu stacyjki od byłej pompy CR i podłączamy go pod elektrozawór odcinający naszej pompy.
    Montujemy linkę gazu i zakładamy pedał od mondeo.
    Troszkę przeróbki i pasuje.

    Ja zamontowałem także filtr paliwa z pompką gdzie łatwiej można odpowietrzyć układ.

    Po odpowietrzeniu gdy pompa jest zalana paliwem próbujemy odpalić i po chwili kręcenia rozrusznikiem autko odpala.
    Chodzi równo bez szarpań.
    Zapytacie pewnie a co z zaworem EGR i turbo.
    Otóż zawór EGR jest mechaniczny i został zaślepiony a elektrozawory turbo mają zasilanie więc turbosprężarka działa jak należy.

    Na razie zostawiłem sterownik silnika lecz nie wyrzuca żadnych błędów.
    Silnik chodzi jak zegarek bez problemów.
    Więc jak się tylko chce to można .

    I ci co piszą że się nie da albo nie mają zielonego pojęcia i piszą by pisać albo nigdy tego nie próbowali albo są teoretykami.
    A jak wiadomo teoria jest daleka od praktyki.

    Pozdrawiam odważnych.

    2