Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Firma Auna - Subwoofer wzmacniak ewentualne dodatki

26 Kwi 2016 22:29 1788 4
  • Poziom 2  
    Witam chce zalozyc w swoim samochodzie CARAUDIO. Potrzebuje mocnego bassu i ladnej jakosci dziewku tak do okolo 1200zl.

Polecicie jakis dobry zestaw? Jestem zielony w tym temacie, z gory dziekuje.

PS. znalazlem takie cos: 4.1 ZESTAW SAMOCHODOWY "VEGAS" 10000 W
    lub firma auna

Spotkaliscie sie z tym sprzetem i macie jakies oceny opinie? Moze warto zakupic

Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Szczerze? Nigdy nie wierzyłem tej firmie, szczególnie mocą, które są wyssane z palca.
    Co jedynie to wygląd ciekawy. Ale wygląd nie ma nic wspólnego z jakością.
    Wiele osób potwierdzi i raczej odradzi ten sprzęt.
    Chodzi o ten zestaw? http://www.electronic-star.pl/4-1-Zestaw-samo...&utm_term=60000085&utm_campaign=HiFi%20i%20TV

Samo pasmo subwoofera jest dość szerokie, a górne pasmo raczej za wysokie jak na niskie tony(od 30 do 500 Hz).
  • Poziom 26  
    To że głośnik sub niskotonowy "może" odtworzyć do 500 Hz - co w tym dziwnego ? To do ilu ma odtwarzać ? Do 80 ? 100? Jak dotąd myślałem, że filtr LPF na wzmacniaczu, lub radiu "decyduje", jak ma grać sub...

Druga sprawa - Taaaak, za 1200 zł mocny bass. Gdzie tego bassa chcesz złowić ? Jak w Ameryce Pn., to stawiam, że na bilet lotniczy Ci nie wystarczy. Bass, to jest ryba, fakt, Kolega z Kanady twierdzi, że bardzo mocna, potrafi nieźle szarżować, niczym pastowany kaban Pawlaka...

Ogólnie za bassem należało by poszukać informacji na Forum Wędkarskim. Car Audio ? No to czytać, szukać, nic tutaj nie ma ? Takie zacne firmy jak Auna, First są na szczycie Top Listy shitu pierwszej próby.
  • Poziom 7  
    Ten zestaw jeśli ma 500w prawdziwej mocy to już góra, po drugie waty liczą się akurat najmniej.