Witam
Tydzień temu zakupiłem Opla Astre 1.4 F Sedan i zaraz na początku musiała przejśc
remont musiałem wymienić linkę sprzęgła,oraz zębatki jakieś w rożądzie oraz parownik bo auto gasło na zakrętach przy zwalnianiu....Mam mianowicie takie problemy
-Auto nadal gaśnie na zakrętach na gazie mechanik twierdzi że wylot powietrza musi być ustawiony do silnika by nie łapał lewego powietrza
-Mam problem podczas zmiany biegów wchodzą ciężko a przy redukcij nie mal sie nie da np. 4-3 lub 5-4.....mechanik pow bym poluzował śrubę zewnętrzna mechanizmu zmiany biegów ale nie mogę jej znależć jaky ktoś mi mógł poradzić z tymi problemami bd wdzięczny
Tydzień temu zakupiłem Opla Astre 1.4 F Sedan i zaraz na początku musiała przejśc
remont musiałem wymienić linkę sprzęgła,oraz zębatki jakieś w rożądzie oraz parownik bo auto gasło na zakrętach przy zwalnianiu....Mam mianowicie takie problemy
-Auto nadal gaśnie na zakrętach na gazie mechanik twierdzi że wylot powietrza musi być ustawiony do silnika by nie łapał lewego powietrza
-Mam problem podczas zmiany biegów wchodzą ciężko a przy redukcij nie mal sie nie da np. 4-3 lub 5-4.....mechanik pow bym poluzował śrubę zewnętrzna mechanizmu zmiany biegów ale nie mogę jej znależć jaky ktoś mi mógł poradzić z tymi problemami bd wdzięczny