Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop traci połączenie z WiFi. Info w środku...

03 Maj 2016 12:59 3366 7
  • Poziom 5  
    Witajcie!
    Mam problem:
    Od jakiegoś czasu laptop traci notorycznie połączenie z siecią WiFi. Bywa tak, że robi się tak, pięć razy dziennie. Czasami problem nie występuje, loteria. Gdy laptop straci połączenie z siecią należy go uśpić, a potem odpalić znów. Wtedy jest internet znów. Jestem pewien, co do routera, na innych urządzeniach działa doskonale. Co jest grane? Co z tym zrobić?

    Info o laptopie: (coś jeszcze będzie potrzebne?)
    -Packard Bell
    -Windows 7 Ultimate SP1 64bit
  • Poziom 22  
    Może spróbuj na innych sterownikach. Jak dokładnie traci? Co wyświetla przy próbie połączenia po takim czymś bez usypiania go? Zaktualizuj BIOS, choć wątpię, czy to pomoże.
  • Poziom 5  
    Zwyczajnie połączenie znika. Laptop nie wykrywa sieci WiFi, a w tym samym czasie inne urządzenia czytają sieć doskonale. Nie pojawia się żaden komunikat, gdyby internet był "z kabla" to tak jakby odłączyć kabel, zwyczajnie znika. BIOS aktualny. :)
  • Poziom 19  
    Marcinek002 napisał:
    Zwyczajnie połączenie znika. Laptop nie wykrywa sieci WiFi, a w tym samym czasie inne urządzenia czytają sieć doskonale. Nie pojawia się żaden komunikat, gdyby internet był "z kabla" to tak jakby odłączyć kabel, zwyczajnie znika. BIOS aktualny. :)


    moim zdaniem problem sterownika. Dlaczego? Bo mam to samo (Zenbook Asus UX31A).
    Dopóki miałem Win 8.0 z WiFi nie było problemów. Po aktualizacji do Win 8.1 WiFi "zrywa".
    Wtedy tylko pomaga uruchomienie autonaprawy - reset karty (i jest dostępna brama domyślna - przed było brak).

    Zobacz czy u Ciebie reset karty WiFi pomaga? Jeśli tak, to ten trop się potwierdzi.
  • Poziom 5  
    Zresetowałem kartę, teraz pozostaje czekać. I tak dziękuje!
  • Poziom 19  
    Marcinek002 napisał:
    Zresetowałem kartę, teraz pozostaje czekać. I tak dziękuje!


    rozwiąże problem na 1-raz. Ale pewnie dalej będzie istniał. Cofnij się ze sterami - jak kolega podpowiada - i zobacz.

    Ale może najpierw skorzystaj z:
    -----------------------------------
    "Panel Sterowania" -->"Narzędzia administracyjne" --> "Zarządzanie Komputerem" (uruchom jako administrator).
    Teraz w programie (Zarzadzanie Komputerem) wybierz --> "Podgląd zdarzeń"
    Po prawej masz okno "Przegląd i podsumowanie". Wybierz Okno --> "Podsumowanie zdarzeń administracyjnych",
    a z niego --> "Błędy". Odszukaj DHCP-Client (1002). Kliknij 2-razy. Otworzy się Okno. Tam znajdziesz szczegóły problemu.

    ps.
    u mnie jest coś takiego:
    Serwer DHCP 192.168.0.1 odmówił dzierżawy adresu IP 192.168.0.6 dla karty sieciowej o adresie sieciowym 0xCxxxxxxxxxxxx
    (serwer DHCP wysłał komunikat DHCPNACK).