Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie CB radio i antenę do niego kupić 2016?

pawi125 07 Lut 2015 09:41 2325 41
  • #1 07 Lut 2015 09:41
    pawi125
    Poziom 6  

Poprzednie posty.

Witam szukam CB radia, budżet to ok 400 zł, znalazłem 2 radia które byłby by raczej dobre (Legend III i President Teddy). Które z nich było by lepsze do Fiata Punto IV, do jazdy głównie w mieście ale raz na miesiąc jakiś wyjazd dłuższy się może trafić, i co najważniejsze jaką antenę do tego radia wybrać? Pomóżcie bo jestem zielony w kwestii CB.

0 29
  • #2 05 Mar 2015 21:50
    cHudy.
    Poziom 8  

Witajcie,

z racji, że wyjazdy służbowe są coraz dalsze trzeba zaopatrzyć się w jakiś radiotelefon. Cały dzień wertuję internet i zastanawiam się nad dwoma modelami Presidenta - HENRY CLASSIC ASC lub droższe HARRY III ASC. Czy jest sens dopłacać do Harrego? Trasy często po 700km, auto osobowe (głównie Astra2). Radio chcę kupić raz, a porządnie na lata więc jestem skłonny dać i 500zł za samo CB. Oczywiście jestem otwarty na inne marki i modele. Co do anteny to wiem tylko, że najlepsze są te nadające w 5/8 fali i im dłuższe tym lepsze. Jedyny warunek to mocowanie na magnes. Jaką antenę polecicie do w/w radiów.

0
  • #4 06 Mar 2015 10:13
    Moon voyager
    Poziom 21  

Wejdź na stronę krótkofalowców, ogłoszenia, poszukaj ogłoszenia w prasie krótkofalarskiej lub skontaktuj się z nimi. Możesz tam od kogoś odkupić małe już przestrojone radio, bijące jakością każde radio CB. Antena? na pewno o jak największej, możliwej, fizycznej długości. Cena? zupełnie normalna. Tylko nie proponuj kupna radia, które posiada czynne zakresy dostępne poza pasmem CB.

0
  • #5 06 Mar 2015 16:50
    cHudy.
    Poziom 8