Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki aparat cyfrowy w cenie do 1100zł polecacie 2007?

vigo 21 Kwi 2006 22:19 5301 384
  • #31
    gabec
    Poziom 12  
    Piottr00 napisał:

    A co sądzisz o tym aparacie G1


    Rzuc okiem G1-recenzje Ja go nie mialem wiec nic od siebie nie powiem
  • OptexOptex
  • #32
    Pioter.K
    Poziom 12  
    Witam
    wiem, że dużo już napisano odnośnie aparatów Canon A520. Z uwagi na nieznaczną różnicę w cenie pomiędzy A520 a 530, który z tych dwóch wybralibyście??
  • #33
    corepride
    Poziom 12  
    Oczywiście że A530. Większa matryca, mniejsze szumy. Poza tym to nowszy model a różnica w cenie wynosi tylko około 50 zł.
  • OptexOptex
  • #34
    Pioter.K
    Poziom 12  
    Witam
    corepride napisał:
    Oczywiście że A530. Większa matryca, mniejsze szumy. Poza tym to nowszy model a różnica w cenie wynosi tylko około 50 zł.

    a co z możliwościami obiektywów?? Dla A520 mamy Telekonwerter 2.4x TC-DC52A, Konwerter szerokokątny 0.7x WC-DC52, Soczewka do zbliżeń 250D (52mm), Adapter konwersyjny LA-DC52F a dla A-530 nic :(
  • #35
    hary26
    Poziom 17  
    Witam'

    Poszukuje aparatu cyfrowego najlepiej firmy HP do 1200 zł

    Proszę o podpowiedz jaki wybrać
    Co myslicie na temat HP 945
  • #36
    gabec
    Poziom 12  
    hary26 napisał:
    Witam'

    Poszukuje aparatu cyfrowego najlepiej firmy HP do 1200 zł

    Proszę o podpowiedz jaki wybrać
    Co myslicie na temat HP 945

    tragedia...
  • #37
    Piottr00
    Poziom 11  
    A dlaczego najlepiej aparat HP a nie innego producenta?
  • #38
    wroblewg
    Poziom 21  
    Ponieważ HP nie potrafi robić aparatów...
    Dodaj to tego żałosny serwis i masz.
  • #39
    gabec
    Poziom 12  
    Piottr00 napisał:
    A dlaczego najlepiej aparat HP a nie innego producenta?

    Hp to drukarki, hp to notebooki, hp to wiele innych rzeczy.... ale to co hp nazywa aparatami ciezko za takie uznac.
    Jak dla mnie Minolta i Panasonic. Minolta dla bardziej zaawansowancyh spraw a panasonic na co dzien. Antishake rulezzz
  • #40
    hary26
    Poziom 17  
    Mozecie podać jakieś przykłady do ok 1200 zł
  • #41
    gabec
    Poziom 12  
    hary26 napisał:
    Mozecie podać jakieś przykłady do ok 1200 zł

    Jak dla mnie to Panasonic LZ3 albo LZ5. Szkło Leica zapewni Ci super jakość, dodatkowo antishake dzieki któremu zdjęcia beda ostre. Sam robiłem LZ2 i jestem jak najbardziej zadowolony
  • #42
    wilde_hilde
    Poziom 19  
    corepride napisał:
    Oczywiście że A530. Większa matryca, mniejsze szumy. Poza tym to nowszy model a różnica w cenie wynosi tylko około 50 zł.


    Oczywiście, że A530 (chociaz modele A510/520 sa badzo udane) - przede wszystkim nowy (szybszy) procesor ... a roznica w cenie rzeczywiscie nieznaczna.

    Odnośnie oferty i cen np:

    http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=1378921
  • #43
    hary26
    Poziom 17  
    Który polecacie
    CANON A620 \LZ5??
  • #44
    vigo
    Poziom 20  
    Jakby ktoś zamierzał kupić Canona A610, to w jednym ze sklepów internetowych dorzucają drukarkę Canona gratis ! Chyba warto...
  • #45
    corepride
    Poziom 12  
    vigo napisał:
    Jakby ktoś zamierzał kupić Canona A610, to w jednym ze sklepów internetowych dorzucają drukarkę Canona gratis ! Chyba warto...

    A mógłbyś podać jakiś namiar na ten sklep?
  • #46
    gabec
    Poziom 12  
    hary26 napisał:
    Który polecacie
    CANON A620 \LZ5??


    LZ5 albo jeszcze lepiej LZ3.... dlaczego, to poczytaj sobie we wczesniejszych postach
  • #47
    vigo
    Poziom 20  
    corepride poszukaj a znajdziesz...
  • #48
    hary26
    Poziom 17  
    LZ5 albo jeszcze lepiej LZ3.... dlaczego, to poczytaj sobie we wczesniejszych postach[/quote]

    Czy ten LZ5 jest az tak duzo gorszy i o co chodzi z tymi szumami
    kusi mnie ten LZ5 ma wiecej MP i jest w kolorze czarnym a jest tylko różnica ok 100 zł
  • #49
    machowski
    Poziom 10  
    Ludzie !!! Czytam i czytam .....???? Jakość zdjęć nie zależy od ilości pikseli . Dziś wszystkie matryce są dobre. Zależy przede wszystkim od OPTYKI!! Żaden dobry aparat nie może mieć obiektywu o mniejszej średnicy jak 1,5 cm(przepraszam za uproszczenie-rozumiem ,zę piszę dla każdego).Wniosek - 90% na rynku to śmieci- niezależnie od ceny i bajerów. Z paktyki -wszystkie z wysuwanym automatycznie obiektywem ( miałem okazję.... w Iraku.. rozpadły sie po tygodniu) Pewnie nadają sie do pracy w kosmosie. Na ziemi niestety jest pył. Pozdrawiam. :::cry:
  • #50
    hary26
    Poziom 17  
    machowski napisał:
    Ludzie !!! Czytam i czytam .....???? Jakość zdjęć nie zależy od ilości pikseli . Dziś wszystkie matryce są dobre. Zależy przede wszystkim od OPTYKI!! Żaden dobry aparat nie może mieć obiektywu o mniejszej średnicy jak 1,5 cm(przepraszam za uproszczenie-rozumiem ,zę piszę dla każdego).Wniosek - 90% na rynku to śmieci- niezależnie od ceny i bajerów. Z paktyki -wszystkie z wysuwanym automatycznie obiektywem ( miałem okazję.... w Iraku.. rozpadły sie po tygodniu) Pewnie nadają sie do pracy w kosmosie. Na ziemi niestety jest pył. Pozdrawiam. :::cry:


    to jaki aparacik polecasz LZ3 LZ3 czy jakis inny??
  • #51
    wilde_hilde
    Poziom 19  
    hary26 napisał:

    to jaki aparacik polecasz LZ3 LZ3 czy jakis inny??


    Kolega Machowski poleca chyba lustrzankę (obiektyw), ale to półka cenowa od ok. 2000zł. w górę :) a wyniki w postaci fotek, w przypadku mało zaawansowanego fotoamatora i tak będa mierne.

    W przypadku duzego zapylenia lub tp. żaden aparat długo nie wytrzyma, niezależnie czy ma obiektyw stały, wysuwany, czy "szkło" do "lustra" - piasek jest wszędobylski .......

    Ww. model Panasonic'a jest niezły, a co do walorów kompaktów Canon'a nie trzeba nikogo przekonywać.
  • #52
    gabec
    Poziom 12  
    hary26 napisał:
    LZ5 albo jeszcze lepiej LZ3.... dlaczego, to poczytaj sobie we wczesniejszych postach


    Czy ten LZ5 jest az tak duzo gorszy i o co chodzi z tymi szumami
    kusi mnie ten LZ5 ma wiecej MP i jest w kolorze czarnym a jest tylko różnica ok 100 zł[/quote]

    NIe, nie jest gorszy, ale te dodatkowe pixele to pic na wode, gdyż i tak nie rozróznisz czy robiłeś LZ3 czy LZ5. jak masz kase mozesz kupowac LZ5.
    O co chodzi z szumami. W pewnych sytuacjach (zwłaszcza w nocy bez lampy) lepiej na matrycy o takiej samej powierzchni mieć mniej MPix niż wiecej, dlatego nie każda nowość choc marketingowo lepsza robi lepsze zdjecia. LZ2 raczej bym juz nie kupował bo tam zdaje sie filmy były marnej jakości (albo bez głosu - nie pameitam). Jeśli na LZ3 filmy sa 640x480 30 kl/sek to ja bym kupił ten model, chyba ze LZ5 ma cos wiecej ale watpie.
  • #53
    aftur
    Poziom 10  
    Witam nie mialem do czynienia z aparatami opisanymi powyzej ale ostatnio zakupilem konike minolte z10 i jestem w szoku funkcjonalnosc a przede wszystkim jakosc zdiec wprawilo mnie w zachwyt mialem juz pare cyfruwek wczesniej ale mam juz go prawie rok i ciagle jestem zafascynowany polecom go cennka tez nie wygorowana bo koszt ok.800 zl wiec za ta cene naprawde warto pozdrawiam
  • #54
    adamlen
    Poziom 11  
    Witam.
    Mam pytanie który aparat będzie lepszy do domowego użytku
    Canon Ixus 60 czy Olympus Mju 700? Zależy mi na małych rozmiarach.
    A może polecacie jakis inny kompaktowy(wielkosci tych dwóch) aparat do 1200zł?
  • #55
    Jurek2805
    Poziom 21  
    Witam wszystkich!
    Kolega może przeznaczyć ok. 400zł na cyfróweczkę. Wymagania niewiekie, to znaczy przeznaczony do zdjęć typowo towarzyskich i pamiątkowych.
    Wiem, że w tych pieniądzach za bardzo nie poszaleje ale 3 Mega i jakiś zoom optyczny mu wystarczy. Oczywiście wykluczam wynalazki. Może na Allegro coś trafi.
    Jeśli możecie poradźcie jakieś ustrojstwo, które cyknie przyzwoitą fotke dla zupełnego amatora i nie będzie z nim problemów takich jakie ja miałem (dostałem kiedyś w prezencie HP - o Matko, ratuj!). Dzięki i pozdrawiam.
  • #56
    wroblewg
    Poziom 21  
    Cytat:
    dostałem kiedyś w prezencie HP - o Matko, ratuj!

    Another happy customer ;)

    A tak serio - niech szuka na Allegro - może jakiś Canon A400/A410 się trafi, może używka A510 ?
  • #57
    wilde_hilde
    Poziom 19  
    wroblewg napisał:
    niech szuka na Allegro - może jakiś Canon A400/A410 się trafi, może używka A510 ?


    Jeżeli ma to być aparat nowy to w najtańszym przedziale cenowym, w którym można juz kupić coś co może nosić nazwę "aparat foto" polecam Olympusy...

    Jeżeli nikogo czas nie "goni" to można zrezygnować z kilku piw lub pizzy i dołożyć do któregoś z Canonów serii A.
  • #58
    hary26
    Poziom 17  
    Witam

    Jaki aparat polecacie
    taki aby sie zgrywała matryca z ilością pixeli??:?:
  • #59
    El Diablo
    Poziom 20  
    Jurek2805 napisał:
    ...Jeśli możecie poradźcie jakieś ustrojstwo, które cyknie przyzwoitą fotke....


    a moze ten z MM cannon A420 ? mysle ze jak na poczatek....
    hary26 mozesz jasniej ?
  • #60
    hary26
    Poziom 17  
    czytałem ze w LZ5 jest 6 mpx i ze sa one pic na wode
    i chce jakis dobry aparat aly te 6 mpx było w pełni wykorzystane