Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zakup lodówki do 2500zł lub 4000zł

Carfen 17 Cze 2009 15:33 8196 318
    luczkowo
    Poziom 9  
    witam !

jestem studentem i szukam jakiejs lodóweczki do mojej kawalerki, w ktorej mieszkam z dziewczyna. studiuje gastronomię, pracuję w restauracji i lubie gotowac, co z tym idzie mam w domu dużo róznych dziwnych rzeczy do jedzenie, ktore trzeba trzymac w chlodzie, dlatego odpada mala lodowka, ktora bylaby np. przedluzeneim blatu. szukam czegos taniego, energooszczednego, byle mi wytrzmalo jeszcze 4 lata studiow. gwarancja tez by sie przydala, widzialem, ze electrolux daje teraz 5 lat, jak to ma sie w rzeczywistosci - nie wiem. proszę o pomoc, mysle, ze przedzial cenowy, to od 1200 zl maks, wzialbym to oczywiscie na raty. pozdrawiam ! kolor, polozenie zamrażalnika, to sprawy drugorzędne.
    Lelouch
    Poziom 11  
    Rozumiem, że chodziło o kwotę do 1200zł

Jeśli tak, to radziłbym przejrzeć te modele:

Polar - http://www.hoopla.pl/produkt-polar-pmax-188-2097.html

Gorenje - http://www.hoopla.pl/produkt-gorenje-rk-60352-dw--11960.html

Indesit - http://www.hoopla.pl/INDESIT,indesit-ban-12-s,prod,23061.html

Mastercook - http://www.hoopla.pl/MASTERCOOK,mastercook-lc-27adx,prod,62924.html

Electrolux - http://www.hoopla.pl/ELECTROLUX,electrolux-erb-36003w8,prod,22902.html

Wszystkie te modele mają dość dużą pojemność i wysoką klasę energooszczędną.
    Głównie uwagę zwróciłbym na mastercooka lub electroluxa(tu 5 lat gwar.), ale pozostałe też zbytnio nie odstają.
    Pozdrawiam
    luczkowo
    Poziom 9  
    teraz dziewczyna postawila warunek, ze ma być srebrna :) w ja się chylę ku Electroluxowi, cichszy, energooszczędniejszy od Gorenje. no i te 5 lat :)
    kaczmarj
    Poziom 23  
    5 lat gwarancji a za 6-8 i tak do śmietnika bez względu na markę :-)
    asafa
    Poziom 10