Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Składam kompa..prosze o porade

27 Cze 2005 18:58 1176 11
  • Poziom 15  
    zastanawiam się nad doborem procesora i płyty głównej...co sądzicie o procesorze AMD Athlon XP-M 2000+ którejś z tych płyt Gigabyte GA-7VT880-L lub Epox 8RDA3I? Nie znam się na tym szczególnie wiec prosze o opinie. Może ktoś poleciłby lepszą plyte do tego procka w podobnej cenie...te kosztują po 215 zł...Za odpowiedzi z góry dziękuje!!!Pozdrawiam!
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 31  
    hmm , procek jak procek nie ma co polecać , jak strarczy Ci mocy jaką dysponuje to bierz. Zależy do czego używasz komputera. Z podobnych płyt polecam Asusa A7N8X-X na Nforcie 2 .
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 15  
    dzieki...generalnie nie musi być to "żyleta", komp ten ma służyć do neta, multimediów...troche do programów graficznych(nie jakichś specjalistycznych)...gierki lubie racze takie w stylu CM...więc procesor mi wystarczy...chodzi tylko o to żeby dobrze współpracował z płyta...i żeby to wszystko działało bez zbędnych komplikacji...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    problem w tym że lekko mnie ograniczją finanse...kolega poleca mi Abit NF7-S
  • Poziom 31  
    ja bym jednak brał Asusa tego którego Ci poleciłem. Z abitami jest różnie , jest kilka np. pamięci i kart graficznuch które nie działają poprawnie z tą płytą.
  • Poziom 11