Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Powerbank z baterii po laptopie.

03 Maj 2016 20:58 1818 20
  • Poziom 4  
    Witam mam baterie po laptopie

Jest 8 paluszków w środku.
    Jest to połączenie równoległe jak dobrze myślę.

Pytanie brzmi jak sprawdzić które ogniwa są najbardziej wydajne?

Zakupiłem ładowarkę ogniw:
    Ładowarka ogniw baterii LI-ION 5V 1A TP4056 z USB

Oraz ZASILACZ KONWENTER DC USB 5V 1.2A BATERYJNY

(nie mogę dodać linka z allegro)

Chyba to wystarczy. Ile pojemności może mieć jedna bateria?
    Opcja czy zrobić 2 powebank czy jeden ze wszystkich?
    Dzięki za pomoc dodam że jestem laikiem.
  • Poziom 35  
    Nie jest to połączenie równoległe. Pojedyncze ogniwo ma 3,7V. Zrobiłem podobny powerbank z 4 ogniw połączonych równolegle z przetwornicą step-up oraz prostym regulatorem ładowania na LM317. Choć żadne to wodotryski to przydaje się :) Ogniwo ma pojemność ok.1,5-3Ah to zależy od rodzaju... Poczytaj jest to ogniwo 18650.
  • Poziom 29  
    Ta bateria akumulatorów ma 14,8 V. Z tego wynika, że wewnątrz jest połączenie 4S2P.
    Czyli cztery szeregowo po dwa równolegle. Nie wiadomo jakiej pojemności rzeczywistej są te akumulatory. Znamionowo mają każdy po 2200 mAh.
    Musiał byś pomierzyć poszczególne akumulatory jaką mają pojemność i dobrać najbardziej podobne. Nie zaleca sie łączenia zbyt wielu akumulatorów równolegle.
  • Poziom 3  
    Tu masz filmik z tym power bankiem z baterii od laptopa.

Link
  • Poziom 4  
    ziomus90210 Jedyne co widać na tej bateria ...

Dzięki za wszystko nie wiedziałem że tyle materiału o tym jest .
    Dostałem artykuł gdzie napisane jest że jak napięci baria spadnie poniżej 2v to można do sklepu do kubła oddać . A moje mają po około 1.7 więc lipa .
    Pomysł miałem dobry ale... materiał słaby . Poczytam i pomyśle z baterii AA
  • Poziom 29