Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop sie zawiesił, wyłączył, wlacza sie ale nie moze sam sie naprawic.

04 Maj 2016 19:01 1389 20
  • Poziom 5  
    1.Lenovo B590, 20206,
    9. 64 bit, Win 7

Niestety Jestem zielony. Wklejam komunikat błędu i zrzut z bios. Myślałem nad nad boot startem z płyty, jednakże nie potrafię tego zrobić. Może jednak da się zrobić coś żeby nie utracić wszystkich informacji na nim. Dodam ze zwiesił się i zrobiłem reset przyciskiem włączającym. Po tym czasie juz nic nie mozna było zrobić Cały czas wyskakuje to okienko. Był mocno nagrzany, jednakże wcześniej też się nagrzewał i nic się nie działo.

Laptop sie zawiesił, wyłączył, wlacza sie ale nie moze sam sie naprawic. Laptop sie zawiesił, wyłączył, wlacza sie ale nie moze sam sie naprawic.

• Spec od komputerów
    Możesz przywrócić system za pomocą RECOVERY - szczegóły znajdziesz w instrukcji obsługi. W Lenovo najczęściej jest mały przycisk uruchamiający odzyskiwanie systemu. Możesz też spróbować uruchomić w trybie awaryjnym i przywrócić lub przekopiować dane.

P.S. Notoryczne przegrzewanie może doprowadzić do uszkodzenia płyty - warto więc zainwestować w czyszczenie chłodzenia.
  • Poziom 5  
    Niestety nie da się uruchomić komputera w trybie awaryjnym, wciąż wyskakuje to okno. Przywracania nie mogę zrobić ponieważ w przeszłości nie zrobiłem kopii zapasowej. Przycisk lenovo

sk1977 napisał:
    W Lenovo najczęściej jest mały przycisk uruchamiający odzyskiwanie systemu.

Nic się nie dzieje gdy wciskam ten przycisk.

• Spec od komputerów
    Uruchamiasz tym przyciskiem czy wciskasz na włączonym laptopie?
  • Poziom 5  
    Dra98 napisał:

Proszę również sprawdzić stan dysku

Nie potrafię tego zrobić ponieważ nie mogę wejść na pulpit i odczytać tych parametrów SMART.

Edit. RADU23
  • Spec od komputerów
    Wrzuć SMART dysku. System nie jest Ci do tego potrzebny.