Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Farnell IoTFarnell IoT
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lenovo Y510P - Rozłącza Wi-fi

04 May 2016 20:55 936 3
  • Level 2  
    Cześć

    Posiadam Laptop Lenovo Y510P, zainstalowane najnowsze sterowniki ale rozłącza mi internet. Posiadam siec Wi-fi router znajduje się w przedpokoju laptop praktycznie stoi na przeciwko routera w drugim pokoju i rozłącza. Moja siostra ma pokój z drugiej strony mieszkania korzysta z Maca i nic się nie dzieje cały czas ma połaczenie. Ja podczas grania w gry internetowe mam często tak, że gra się zacina i pada internet muszę od nowa połączyć ręcznie wpisać login i hasło albo nawet uruchomić lapka od nowa i internetu brak. Używaliśmy też wzmacniacza sygnału który wpina się do kontaktu, ale nic nie pomogło. Co może być przyczyną? Resetowałem router, przeinstalowywałem lapka posiadam najnowsze sterowniki i aktualizacje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    Lenovo Y510P
    Windows 8
    Procesor Intel Core i5-4200M CPU @ 2.5GHZ
    Pamięc 4GB ram
    Typ systemu 64 bitowy
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Farnell IoTFarnell IoT
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Sprawdź czy jak podłączysz inną kartę WiFi problem też będzie występował.
    Najprościej dla testu użyć karty WiFi na USB.
  • Farnell IoTFarnell IoT
  • Level 26  
    bartek2zam wrote:
    Cześć

    Posiadam Laptop Lenovo Y510P, zainstalowane najnowsze sterowniki ale rozłącza mi internet. Posiadam siec Wi-fi router znajduje się w przedpokoju laptop praktycznie stoi na przeciwko routera w drugim pokoju i rozłącza. Moja siostra ma pokój z drugiej strony mieszkania korzysta z Maca i nic się nie dzieje cały czas ma połaczenie. Ja podczas grania w gry internetowe mam często tak, że gra się zacina i pada internet muszę od nowa połączyć ręcznie wpisać login i hasło albo nawet uruchomić lapka od nowa i internetu brak. Używaliśmy też wzmacniacza sygnału który wpina się do kontaktu, ale nic nie pomogło. Co może być przyczyną? Resetowałem router, przeinstalowywałem lapka posiadam najnowsze sterowniki i aktualizacje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    Lenovo Y510P
    Windows 8
    Procesor Intel Core i5-4200M CPU @ 2.5GHZ
    Pamięc 4GB ram
    Typ systemu 64 bitowy


    Witam
    Podaj identyfikator karty sieciowej i jaką masz wersję sterownika .
  • Level 13  
    Albo spróbuj ustawić kanał na routerze na sztywno albo sprawdź właściwości sieci na lapku. Możesz spróbować ustawić IP na sztywno, mnie czasami się zdarzało, że w ustawieniach karty wycinało adres IP urządzenia a zostawała brama i serwery DNS.