Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Volkswagen Passat B4 GT 16v - Samoczynne gaśnięcie silnika i zle dzialajacy rozr

Domin21 05 May 2016 14:36 696 2
  • #1
    Domin21
    Level 15  
    Witam ponownie.
    Do robokop Moderator Samochody wystarczyło napisać że coś jest nie tak i bym poprawił szybko.
    Ale przyznaje się do błędu to GT, a nie TDI nie ten samochód racja.
    Jak coś się nie zgadza to wystarczy napisać jestem i poprawie.

    Jestem nowym użytkownikiem jeżeli chodzi o ten dział więc proszę o wyrozumiałość :).
    Posiadam Volkswagena Passata B4 2.0 (1984,00 cm^3) z roku 95r. GT 16v samochód jest w benzynie i gazie (podobno to jakaś limitowana edycja czy coś). Co do koni to gdzie mogę to sprawdzić żeby nie było że mam błąd nie umyślny (wcześniej wpisałem 130-140, ale jestem gotowy poprawić ten błąd). Gaz mam sekwencje założoną.



    Mój problem polega na gaśnięciu silnika zazwyczaj tak się dzieje po około 30 minutach jazdy w szczególności, gdy niweluje obroty silnika np. poprzez wrzucenie na luz. Gdy stoję w korku to potrafi przy zwalnianiu jak dojeżdżam zgasnąć lub po chwili jak stoi sam z siebie zgasnąć.
    Głównie to dzieje się na gazie, ale potrafi się też tak zdarzyć na benzynie.
    Do tego jest drugi problem bo gdy już mi zgaśnie to nie zawsze chce odpalić. Zdarza się że za 6 razem odpali co dopiero lub jeszcze nie.
    Czasami jak w domu nie chce odpalić to pomaga ruszenie go trochę do przodu lub do tyłu może z 20 cm.
    Filtr gazu był nie dawno czyszczony więc to nie to. Muszę jeszcze coś dokręcić lub uszczelkę wymienić bo gaz ucieka po tankowaniu z przewodu gdzie podłącza się by zatankować a gdzie wpada butli. Bo gaz śmierdzi tylko po tankowaniu później już nie.
    Myślałem o wymianie filtra paliwa podobno jest przy tylnim kole (i tak przydało by się go wymienić bo już pewnie swoje km przejechał). Myślałem jeszcze o przewodach wysokiego napięcia (tylko nie wiem jak by się za to zabrać) bo kiedyś po wjechaniu w kałuże trzeba było poczekać aż wyschnie by odpalić. Ostatnim moim pomysłem są świece.
    Ps. Jeżeli źle wybrałem forum to proszę o powiedzenie gdzie mam umieścić temat.
    Z góry dziękuję za pomoc i czekam na pomysły i sugestie jak się za to zabrać.

    Trochę poczytałem i nie wiem czy to nie jest samochód z wypustu BAGATELLE. Ale nie jestem tego pewny i nie wiem jak sprawdzić by mieć 100% pewności.

    Przyglądam się instrukcji i różni się od mojego samochodu (może poprzedni właściciel miał rację że to jakaś wersja limitowana).
  • #3
    Domin21
    Level 15  
    cewka była wymieniana z 2 lata temu. Czy mogła tak szybko zacząć szwankować?
    Które przewody dokładnie?
    Co do świec to sprawdzę. A jak w moim samochodzie i do mojego typu świec najlepiej się do tego zabrać żeby sprawdzić?

    Akumulator wydaje mi się że działa tak jak trzeba bo normalnie kręci rozrusznik.
    A w jaki sposób najlepiej go sprawdzić?