Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyłączanie się gry, ogromne ścinki.

Landoch1619 06 Maj 2016 21:23 825 15
  • #1 06 Maj 2016 21:23
    Landoch1619
    Poziom 12  

    Cześć. Od dłuższego czasu, mam problem. Otóż podczas rozgrywki w cs:go mogę rozegrać jeden mecz, i gdy zaczynam kolejny, na przykład bez żadnej przerwy to podczas ładowania mapy wyrzuca mnie z gry do pulpitu. Ostatnio zaczęło mnie także wyrzucać podczas gry, i jest to strasznie denerwujące. Chciałbym was prosić o pomoc w tej sprawie, bo jest to już nie do wytrzymania.
    Mój staruszek:
    AMD Athlon ii x2 255 3.10GHz
    2gbGB ramRAM
    ASRock n68c-s ucc
    GTX 460
    XFX TS430

    Liczę na was :)

    0 15
  • #2 06 Maj 2016 21:26
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Zamieść screena z HWiNFO z zakładki "sensor" podczas obciążenia grą.
    www.hwinfo.com
    Problem występuje jeszcze gdzie indziej, czy tylko i wyłącznie w tej grze?

    0
  • #3 06 Maj 2016 21:31
    Landoch1619
    Poziom 12  

    Hmm.. bardzo chętnie bym wstawił takiego ssa, ale podczas gry nie mogę jej zminimalizować, bo zanim pojawi się pulpit poczekać bym musiał 5 minut, i pulpit ładowałby się kolejne tyle...
    Raczej tylko podczas gry, i chwilę po jej wyłączeniu, teraz na przykład mogę spokojnie na przeglądarce wszystko robić

    0
  • #4 06 Maj 2016 21:38
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Landoch1619 napisał:
    Hmm.. bardzo chętnie bym wstawił takiego ssa, ale podczas gry nie mogę jej zminimalizować, bo zanim pojawi się pulpit poczekać bym musiał 5 minut, i pulpit ładowałby się kolejne tyle...

    Uruchamiasz HWiNFO i minimalizujesz go. Następnie uruchamiasz grę i grasz 10 minut. Grę wyłączasz, uruchamiasz HWiNFO i przechodzisz do zakładki "sensor". Robisz screena i zamieszczasz tutaj.

    0
  • #6 06 Maj 2016 22:55
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Landoch1619 napisał:
    coś tu widać?

    Widać. Temperatury są w normie, czyli to nie jest wina przegrzewania się sprzętu.
    Ale moją uwagę przykuła pewna rzecz.
    Masz jako domyślną stronę wyszukiwania ustawioną "yousearching.com". Podczas instalowania jakiegoś programu usilnie ci się to wcisnęło.
    Usuń to manualnie z poziomu panelu sterowania-programy i funkcje- odinstaluj yousearching.com

    Wykonaj skanowanie MBAM oraz ADWcleaner i usuń wszystko co wykryją
    www.malwarebytes.org
    http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
    Uruchom FRST i kliknij "Scan". Wstaw raport FRST i Addition jako załączniki.

    0
  • #7 06 Maj 2016 23:31
    Landoch1619
    Poziom 12  

    Rzeczywiście, yourserching kiedyś podczas uruchamiania programu jakiegoś mi się chyba zainstalowało. Nie mogłem usunać tegp w panelu sterowania, bo nie było tego na liście, ale pomogło chyba skanowanie programem ADWcleaner.
    Skany z FRST w załacznikach :)

    0
  • #8 20 Maj 2016 17:34
    pitrala1
    Poziom 33  

    Wrzuc wszystkie logi do działu pogotowie antywirusowe, tam Ci pomogą ludzie od tego.

    0
  • #9 20 Maj 2016 19:03
    Landoch1619
    Poziom 12  

    To raczej nie wirusy, bo ostatnio skanowałem..
    Kraszy podczas rozgrywki już nie ma, ale gdy chcę zagrać drugi mecz z rzędu, to gra scina sie w momencie "kontynuuj"..

    0
  • #10 21 Maj 2016 07:45
    Robert B
    Poziom 43  

    Pokaż SMART dysku:
    www.hdsentinel.com

    0
  • #11 21 Maj 2016 09:23
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj FoxTab PDF Creator. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: {01C8F916-F637-478E-971C-AB2296971E89} - \SLOW-PCfighter-DOM-Startup -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {36F6391E-8504-4CF4-A98B-E6EED76C5DB7} - System32\Tasks\{DDD88D07-609D-4C21-AE48-2D09F804D7D8} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/5.3.0.111/en/abandon...gle-chrome:notoffered;systemlevelpresent
    Task: {54C0A59A-7C91-476F-A9BB-EFF251262A42} - System32\Tasks\{C21197FA-E785-452C-A4BE-98FA9A7B008A} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/5.5.0.124/en/abandon...cluded,google-chrome:notoffered;disabled
    Task: {557A60C6-E5A4-44AC-AD62-DFE19B0592F6} - System32\Tasks\{84BAB8C1-B3F8-497C-B442-C57B8BF650F2} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/5.1.0.112/en/abandon...gle-chrome:notoffered;systemlevelpresent
    Task: {6029003B-3150-4021-B446-28AFD90CED99} - System32\Tasks\{52663A83-D6D2-49A9-B9BB-838D0541F77F} => Chrome.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.5.64.101/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
    Task: {81B78300-96EB-4200-8F9A-04386E966427} - System32\Tasks\{FE8753B2-EDF1-4CA2-B447-51D9CE763B30} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/5.1.0.112/en/abandon...gle-chrome:notoffered;systemlevelpresent
    Task: {8FF1B341-2814-4782-9D8A-DE97384DAC08} - System32\Tasks\{4BCC3411-4AFA-4A98-A145-9DD69A4C3257} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/5.3.0.120/en/abandon...gle-chrome:notoffered;systemlevelpresent
    Task: {96DEC1FB-696D-49AC-BEB4-D2C8B016EF72} - System32\Tasks\{D5987A2C-3456-45C8-B363-DB9BA610B4ED} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/5.3.0.111/no/abandon...gle-chrome:notoffered;systemlevelpresent




    Task: {98278127-3804-4FDE-8968-A511F1F9BD2C} - System32\Tasks\{C4A49014-CD92-44B0-84AB-FC0B973CFB6F} => Iexplore.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/5.10.0.116/pl/abandoninstall?page=tsMain
    Task: {C1484CB8-9382-46B6-AF4F-1BBE772F8C0F} - System32\Tasks\{6EE8164E-A5B5-493C-AE5B-0320F117A8ED} => pcalua.exe -a "C:\Program Files\WinZipper\eUninstall.exe" <==== UWAGA
    Task: C:\Windows\Tasks\e1c1ef36-705d-41aa-9984-febbb8f2dbda.job => C:\Program Files\App Lid\e1c1ef36-705d-41aa-9984-febbb8f2dbda.exe <==== UWAGA
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT2 [322]
    AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT2 [322]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT2 [322]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Dane aplikacji:NT2 [322]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2 [322]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:373E1720 [290]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D1B5B4F1 [112]
    AlternateDataStreams: C:\Users\DOM\Dane aplikacji:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\Users\DOM\Dane aplikacji:NT2 [322]
    AlternateDataStreams: C:\Users\DOM\AppData\Roaming:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\Users\DOM\AppData\Roaming:NT2 [322]
    HKLM\...\Run: [Tutorials] => [X]
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\Run: [ASRockOCTuner] => [X]
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\Run: [ASRockIES] => [X]
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\Run: [zASRockInstantBoot] => [X]
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\MountPoints2: F - F:\setup.exe
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\MountPoints2: {07c4e626-0e9f-11e6-a37b-002522777dad} - G:\setup.exe
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\MountPoints2: {8d54df27-2907-11e3-884f-83d1899a8728} - G:\LGAutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000\...\MountPoints2: {a7511b16-eb3f-11e3-b7f9-806e6f6e6963} - F:\setup.exe
    GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
    GroupPolicyUsers\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1004\User: Ograniczenia <======= UWAGA
    CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
    URLSearchHook: HKLM - (Brak nazwy) - {8532a8b7-c06a-41bb-936a-8ce73e4711ed} - Brak pliku
    URLSearchHook: HKLM - (Brak nazwy) - {c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf} - Brak pliku
    URLSearchHook: HKLM - (Brak nazwy) - {51a86bb3-6602-4c85-92a5-130ee4864f13} - Brak pliku
    URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 - (Brak nazwy) - {8532a8b7-c06a-41bb-936a-8ce73e4711ed} - Brak pliku
    URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 - (Brak nazwy) - {c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf} - Brak pliku
    URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 - (Brak nazwy) - {51a86bb3-6602-4c85-92a5-130ee4864f13} - Brak pliku
    SearchScopes: HKLM -> {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = hxxp://search.my-tools-app.com/?babsrc=home&s=web&as=0&isid=9852&q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 -> {4187F0FC-AF41-4E4B-AE67-84C8FD35A0AE} URL = hxxp://inca.im/search?q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 -> {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =
    BHO: Brak nazwy -> {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} -> Brak pliku
    BHO: Brak nazwy -> {DF925EF3-7A87-44E4-9CAF-8D7B280BF616} -> Brak pliku
    Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - Brak pliku
    Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {8532a8b7-c06a-41bb-936a-8ce73e4711ed} - Brak pliku
    Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf} - Brak pliku
    Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {51a86bb3-6602-4c85-92a5-130ee4864f13} - Brak pliku
    Toolbar: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak pliku
    Toolbar: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 -> Brak nazwy - {8532A8B7-C06A-41BB-936A-8CE73E4711ED} - Brak pliku
    Toolbar: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 -> Brak nazwy - {C86EB8A9-CCC2-4B6C-B75D-73576ED591BF} - Brak pliku
    Toolbar: HKU\S-1-5-21-3206427494-2321967101-612759322-1000 -> Brak nazwy - {51A86BB3-6602-4C85-92A5-130EE4864F13} - Brak pliku
    S3 MBAMSwissArmy; \??\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X]
    S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
    S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
    S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
    S3 WinRing0_1_2_0; \??\D:\Razer Game Booster\Driver\WinRing0.sys [X]
    2016-05-06 23:10 - 2016-05-06 23:14 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    C:\Users\DOM\autorun.dat
    C:\Users\DOM\AutoRun.exe
    C:\Users\DOM\config.dat
    C:\Users\DOM\dirtysock.dll
    C:\Users\DOM\EASetup.exe
    C:\Users\DOM\GDFBinary.dll
    C:\Users\DOM\msvcr71.dll
    C:\Users\DOM\msvcr71d.dll
    C:\Users\DOM\Setup.exe
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #13 21 Maj 2016 23:38
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Dla dysków Samsunga parametr "01" powinien wynosić "0". Jego wzrost świadczy o zaczynających się problemach z powierzchnią dysku.

    Parametr (BF) informuje o wstrząsach/upadkach które zaliczył dysk (było ich kilka).
    Do kompletu parametr (200).

    Zamieść skan powierzchni z MHDD.

    0
  • #14 22 Maj 2016 13:46
    Landoch1619
    Poziom 12  

    Da się coś zrobić z tymi wstrząsami całymi?
    Próbowałem pobrać MHDD ale podczas gdy ootwieram plik iso to znajduje się tam tylko plik tekstowy. pobierałem z paru źródeł

    0
  • #15 22 Maj 2016 14:16
    swiercm
    Moderator na urlopie...

    Landoch1619 napisał:
    Próbowałem pobrać MHDD, ale podczas gdy otwieram plik ISO to znajduje się tam tylko plik tekstowy. Pobierałem z paru źródeł

    ISO musisz wypalić na CD lub skorzystać z możliwości wgrania go na pendrive i z niego startujesz PC.
    MHDD:
    http://netdiag.pl/artykuly/mhdd/
    http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
    http://nirvanowiec.republika.pl/MHDD.html
    Landoch1619 napisał:
    Da się coś zrobić z tymi wstrząsami całymi?

    Z już odnotowanymi - nic.
    Z przyszłymi - pomyśl.;)

    0