Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Taśma led rgb różne odcienie na jednym kolorze

skoniak 10 Maj 2016 09:17 969 4
  • #1 10 Maj 2016 09:17
    skoniak
    Poziom 2  

Witam. Mam problem z taśmami led w podwieszanym suficie.
    Nie znam się na tym kupno i montaż zleciłem osobie trzeciej.

Otóż całe mieszkanie podzielone jest na 5 stref. Pierwszy pilot posiada 4 strefy i drugi pilot oddzielny do podświetlenia w łazience.

Problem polega na diametralnie różnych odcieniach. Najgorzej jest w strefie pierwszej w załącznikach dodaje zdjęcia.

Na jednej połowie podwieszanego sufitu na przykładzie białego zimnego jest ok daje ten kolor natomiast po drugiej stronie tego samego sufitu jest już całkowicie fioletowy prawie jak różowy kolor zamiast zimnego białego. W kolejnych strefach jest lepiej ale też są plamy na zimnym białym co jakiś czas fioletowo-różowe.

Problem ten występuje przy jasnych kolorach żółty/pomarańczowy, czerwony/pomarańczowy itp.

Co z tym można zrobić? Osoba sprzedająca led twierdzi że nie da się z tym nic zrobić zasilacze są "ok a nawet dane większe".

Czy ktoś podpowie jak się za to zabrać?

0 4
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #2 10 Maj 2016 10:13
    sp3ots
    Poziom 36  

Witam !

Cytat:
    "Na jednej połowie podwieszanego sufitu na przykładzie białego zimnego jest ok daje ten kolor natomiast po drugiej stronie tego samego sufitu jest już całkowicie fioletowy prawie jak różowy kolor zamiast zimnego białego. W kolejnych strefach jest lepiej ale też są plamy na zimnym białym co jakiś czas fioletowo-różowe"

Poproś montera aby zamienił miejscami całe paski LEDów, prawy pasek na lewą stronę, a lewy pasek na prawą stronę sufitu.
    W ten sposób sprawdzisz czy ledy są takie same, a efekt zmiany barwy światła nie daje czasem inne ukształtowanie ścian, być może inną farbą był malowany korytarz.