Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Galaxy s3mini - brak transmisji danych

Enter2461 10 May 2016 10:35 783 2
Optex
  • #1
    Enter2461
    Level 2  
    Od jakiegoś czasu borykam się z wyjątkowo uciążliwym problemem związany z transmisją danych - Mimo włączonej transmisji telefon w losowych momentach potrafi "zgubić" transmisję i mimo, że jest pełen sygnał sieci, na belce u góry ekranu nie pojawiają się charakterystyczne dwie strzałki oraz info typu "H","3G" itp.

    W takim przypadku tracę nie tylko dostęp to internetu, ale również możliwość odbierania i wykonywania połączeń - nawet na kilka godzin. Gdy chcę wykonać połączenie występuje komunikat "Nie zarejestrowano w sieci".

    Po sprawdzeniu w sieci wydawało mi się, że problem z wersją androida, jednakże posiadam wersję 4.1.2.
    Czasami pomaga wielokrotne przejęcie w tryb offline i ponowny powrót do online lub też uruchomienie ponowne - jednakże nadal pozostaje to obejściem problemu który jest istotny - zwłaszcza, że może od tak zerwać połączenie lub uszkodzić się w czasie wyczekiwania na ważny telefon.

    Przywróciłem ustawienia fabryczne, jednak nic to nie zmieniło. Telefon był Flashowany, ale to z 3 lata temu więc to raczej nie ma wpływu na obecny problem.

    Telefon posiadam od nowości już od paru lat


    P.s dla ciekawych
    - Sprawdziłem pierwsze 3-4 (z ponad 2k) strony tematów w dziale GSM i nie znalazłem podobnego przypadku.
    - Użyłem wyszukiwarki
    - Przejrzałem podobne tematy, jakie zasugerowało podczas tworzenia tego tematu.
    - Znalazłem podobne tematy na innych forach, jednakże nie ma konkretnej odpowiedzi.
  • Optex
  • Helpful post
    #2
    fastlopez
    Level 14  
    Spróbuj wyciągnąć kartę SIM, przetrzeć złote styki i włożyć ją ponownie. Po drugie - jak telefon zachowuje się z inną kartą?
    ps. gratuluję pierwszego postu po 3 latach od rejestracji ;)
  • #3
    Enter2461
    Level 2  
    Dzięki - nie ukrywam, że od czasu do czasu przejrzę elektrodę, ale wypowiadać na jakiś temat to zupełnie inna sprawa.

    Wracając do tematu:
    W czasie oczekiwania na jakąś odpowiedź dalej kombinowałem z telefonem - ze względu na to, że stracił transmisję danych i nie miał przez.... 11 GODZIN! Jak padł o godzinie 8, tak 18-19 oddałem do operatora.

    Przed udaniem się do operatora:
    - Spróbowałem wykonać połączenia - "brak zarejestrowania w sieci"
    - Połączenie alarmowe 112 - działa
    W jakimś forum znalazłem informacje, że telefon mógł być zablokowany jako kradziony - co raczej nie pasuje jak mam od nowości. (chyba, że błąd systemu informatycznego)

    - Wymieniłem kartę na kartę innej sieci - Działał bezproblemowo ->Z tego wynika, że pod względem fizycznym telefon jest sprawny, problem jest albo z kartą, albo z siecią co już było kwestią udania się do operatora.

    Tak czy inaczej u operatora karta SIM została zamieniona na nową - rozwiązało problem. Możliwe, że karta po prostu już siadła ze starości (ma 13 lat i jeszcze ma barwy "era taktak" :D )
    Więc problem został już rozwiązany