Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zdobyć pracę jako Front End nie mając doświadczenia

10 Maj 2016 11:04 2334 8
  • Poziom 12  
    Witam, nie wiem czy to dobry dział - jeśli zły to przepraszam, ale nie miałem pojęcia gdzie ten post umieścić.

Jestem studentem 2 roku i próbuje swoich sił we front-endzie. Widzę w tym swoją przyszłość i chciałbym się w tym szkolić. Mój problem polega na tym, że jestem po kursach W3Schools i ogarnąłem mniej-więcej HTML, CSS i JS. Wiem co kiedy się używa, umiem napisać stronę(mój problem polega na tym, że nie zawsze pamiętam jak się dana komenda nazywała i szukam w dokumentacji - czy to mnie wyklucza?), miałem nawet zlecenia na szablony allegro napisane w CSS i HTML z większych firm. Z doświadczenia wiem, że najlepiej uczę się pisząc strony, a sucha wiedza jest dobra tylko w teorii. Chciałbym złapać staż i się rozwijać, ale wszędzie w moim regionie(Lublin) szukają doświadczonego front-endowca z kilkuletnim doświadczeniem. Na pracy zależy mi również z tego powodu, iż mogę nie mieć za co się utrzymać w przyszłym semestrze.

Chciałbym się Was poradzić do jakich firm pisać, jak pisać CV i list motywacyjny by się dostać mimo braku doświadczenia(może jest jakiś specjalny sposób pisania?), co powinienem przestudiować jeśli chodzi o języki. Co zrobilibyście na moim miejscu?
  • Poziom 9